jaki gwint przy korku tankowania LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 37

    jaki gwint przy korku tankowania LPG

    Zamieszczone przez Milord
    mwojc podane przez pandzika ceny to realne ceny transakcyjne w tamtych latach.
    Zamieszczone przez pandzik
    1.6 w gazie plus optimum kosztował jakieś max 46 tys zł w bieli. Ja za kombi 1.4 z podlokietnikiem dalem ok 44tys zł. Normalna cena wersji liftback to cos kolo 41tys zł.
    Nie dyskutuję ale według mnie różnica w 1.6 a 1.4 2k i ktoś piszę że kupił 1.4 :shock: to jest nie do przyjęcia . Co do negocjacji ceny to była tak, że jak się nie podoba to proszę sobie coś innego kupić. Więc dla mnie czas oczekiwania był najważniejszy bo tylko 3 miesiące a inni co zamawiali w tym samym czasie odbierali w grudniu albo styczniu 2012. A te ceny co podają naprawdę nie wiem skąd brali chyba że flotowe i kilka sztuk na raz .
  • krzys301
    Ambiente
    • 2007
    • 244
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    jaki gwint przy korku tankowania LPG

    chciałbym się podpytać , czy przy korku tankowania LPG ( fabryczna instalacja LANDI RENZO OI 1.6 z 2009 ) jest gwint M10, czy M14?

    Komentarz

    • b8tz
      Rider
      • 2011
      • 368

      #3
      Zmierz suwmiarką. Ja w 02 Tour z 2011 mam M10

      Komentarz

      • krzys301
        Ambiente
        • 2007
        • 244
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        dzięki, też tak myslałem,że M10 . Obecnie rodzice są samochodem na wczasach , a muszę kupić reduktor do tankowania i stąd to pytanie

        Komentarz

        Pracuję...