Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie lpg - pomocy - 1.2TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Re: LPdi vialle bez dotrysków benzyny.

    Zamieszczone przez Łukasz eN
    ...Instalacja ciekłego wtrysku gazu firmy vialle nie potrzebuje w ogóle benzyny, nawet do odpalania..../
    Mnie ciągle tutaj ta zbliżająca się ZIMA trochę intryguje... wyobraźmy sobie taką sytuację: jest grudzień, styczeń albo luty, godzina 6.00 rano, na zewnątrz -15 stopni i próba odpalenia silnika z bezpośrednim wtryskiem LPG (który przechodząc z fazy ciekłej w gazową w cylindrze się rozpręża (jeśli da radę w tych warunkach) czyli jeszcze bardziej oziębia...)... na pewno nie będzie problemów z odpaleniem takiego auta bez użycia benzyny ? Zima holenderska to chyba jednak nie zima polska a poza tym to co ze składem gazu LPG u nas ? Wiadomo że propan jest bardziej lotny niż butan ale jest też droższy...
    Pozdrawiam,
    Jaroslav92525

    -----------------------
    VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Northeusz
      Łukasz eN, cenę, którą podałeś to na pewno za LPDi, a nie za LiquidSI na przykład?
      masz rację źle napisałem, cena dotyczy instalacji ciekłego wtrysku gazu w fazie ciekłej do silników
      z pośrednim wtryskiem np. MPI. Taką cenę podał mi właściciel warsztatu i odradził mi jednocześnie LiquidSI, twierdząc że to bezsensowny wydatek, z czym się nie zgadzam.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Northeusz
        Zamieszczone przez Kapitan
        a jeszcze słuchajcie pytanie takie nie związane z tematem może - czy to prawda co mówią o lpg forum? bo też chciałem tam zadać pytanie, ale znalazłem opinię, że ono jest pod jedną markę instalacji zrobione, więc nie są przepuszczanee posty o innych?
        I nie możesz zadać pytania w dziale "5 generacja (Vialle, ICOM)"? Ewentualnie w "STAG" zapytać o 400DPI.
        O a dlaczego tak? Dział jest zamknięty? To trochę niesprawiedliwe...

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Kapitan
          Zamieszczone przez Northeusz
          Zamieszczone przez Kapitan
          a jeszcze słuchajcie pytanie takie nie związane z tematem może - czy to prawda co mówią o lpg forum? bo też chciałem tam zadać pytanie, ale znalazłem opinię, że ono jest pod jedną markę instalacji zrobione, więc nie są przepuszczanee posty o innych?
          I nie możesz zadać pytania w dziale "5 generacja (Vialle, ICOM)"? Ewentualnie w "STAG" zapytać o 400DPI.
          O a dlaczego tak? Dział jest zamknięty? To trochę niesprawiedliwe...
          Pytasz o Zenita to pytanie zadajesz w "AGC (Compact, Zenit, Zenit PRO)", ponieważ instalka, o którą pytasz jest zwykłą sekwencją w nieco rozbudowanej formie. Najpierw zadaj tam pytanie, a później oceń aspekt sprawiedliwości. Weź tylko pod uwagę, że ta instalacja nie jest popularna, więc możesz na odpowiedzi trochę poczekać
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz


          • #30
            Ciekaw jestem jak się sprawuje instalacja LPG w 1.2TSI za 2600zł którą można założyć przy zakupie nowego auta.
            Error 404
            VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez elpolacco
              Ciekaw jestem jak się sprawuje instalacja LPG w 1.2TSI za 2600zł którą można założyć przy zakupie nowego auta.
              Error 404
              Nie miałem styczności z LPG w Rapidzie ale ogólnie producent opuścił z 5700 na 2600 zł. Można by wnioskować, że instalacja dostosowana do TSI ze względu na cenę wyjściową
              Paweł

              Komentarz


              • #32
                maksiu, moim zdaniem to nie pełne lpg, a dotrysk...bo zobacz z ilu zjechał w silniku mpi. 4350 wyjściowa niby...a to zwykła instalka IV gen w tym wypadku, a kwota z kosmosu. W normalnym zakładzie kosztuje maks 3 tysiące do takiego silniczka. :wink: dlatego uważam, że ta za 5700 to dotrysk :wink:

                Komentarz


                • #33
                  sew1981, dlatego warto "dorwać" kogoś kto posiada taki zestaw i niech opisuje aby inni wiedzieli co kupują
                  Paweł

                  Komentarz


                  • #34
                    sew1981, i bardzo dobrze uważasz , chodzi o dotryskowe Landi Omegas Direct. Nie wiem, czy to nie jest ta sama, która była oferowana swego czasu do O2 1.4TSI przez Skodę. Szybko się pojawiła i szybko zniknęła wtedy z oferty. Landi nie ma w swojej ofercie instalacji wtrysku ciekłego. Skoda mogłaby podpisać jakieś glejty z Prinsem albo Vialle :diabelski_usmiech, co byłoby korzystne i dla jednych i dla drugich.
                    Pozdrawiam
                    Northeusz

                    Komentarz


                    • #35
                      Northeusz, :wink:
                      jak dotrysk landi, to osobiście bym wolał ten silnik 1.2 mpi z pełnym lpg IV gen. Pewnie im te dotryski nie skodzą, bo nikt nie chce ryzykować i tego kupować, stąd zrównali cenowo IV gen. z directem do tsi w promocji. :P ja bym nie ryzykował takiego gazu. czemu zniknęła z oferty w 1.4 tsi O2? sypała się?

                      Komentarz


                      • #36
                        sew1981, w O2 raczej były jakieś problemy z tą instalką, w niewielu salonach można było toto zamówić. Być może została wprowadzona, ponieważ marketingowo dobrze to wyglądało, ale za to po cichu została wycofana . IMHO jak LPG w TSI to już raczej ciekły wtrysk. Tyle, że biorąc pod uwagę ceny ciekłego wtrysku + narzut Skody to by wychodziło spokojnie ponad 10 tysi :diabelski_usmiech. Pomijam małą ilość zakładów ogarniających VI gen LPG.
                        Zrównanie cenowe zwykłej sekwencji i dotrysku LPG jest niezłym zabiegiem. Dotrysk w sumie jest nieco rozbudowaną sekwencją o obsługę wtryskiwaczy PB, ale cena jak za podzespoły prosto z promu kosmicznego .
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz


                        • #37
                          Northeusz, Przy cenie 10 tys, dla 1.2TSi, może 1.4TSi zasadne robi się zakup diesla, chyba że myślimy o 1,8TSi, albo RS. Jeśli taki RS chodziłby na ciekłej instalce praktycznie jak na benzynie, to super. Mamy większą ekonomikę niż RS diesel, a osiągi znacząco lepsze. Wtedy to jest to, bo instalka zwraca się szybko.

                          Przy cenie 6 tys, będzie się opłacało do każdego założyć, zwrotność będzie 2 razy dłuższa niż w 4 generacji, ale i tak się opłaca.

                          Widziałem filmik o tym O3 1.2TSi i fajnie to koleś zmontował, tylko cena :cry:
                          Była O1 jest F2.

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X