LPG PRINS Direct Liquid Max do 1.4 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Szybki78
    Classic
    • 2019
    • 0

    LPG PRINS Direct Liquid Max do 1.4 TSI

    Zalecam zawsze wymianę filtra paliwa przed zastosowaniem preparatów czyszczących wtryski i układ paliwowy a w przypadku przebiegów ponad 200 tyś. dobrym rozwiązaniem jest przeczyszczenie baku przed takim zabiegiem. Jak nam zabrudzi na powrót filtr po zastosowaniu preparatu to ponownie wymieniamy na nowy. W baku diesla po dużym przebiegu jest tyle syfu, że trudno uwierzyć (w dodatku zasklepiony a po zastosowaniu preparatów zaczyna się "odrywać").
    Druga sprawa to, że niektóre środki czyszczące są agresywne i należy zastosować dodatki smarujące tak aby zapewnić ochronę pompy i układu wtryskowego. Diesel Splung od Liqui Moly jest bardzo skuteczny ale też działa agresywnie na pompę i wypłukuje syf z baku. Miałem kiedyś w dostawczym Masterze kłopoty po jego zastosowaniu (syf z baku poszedł w układ wtryskowy, dodatkowo pojawiły się opiłki), choć obyło się bez regeneracji pompy czy wtryskiwaczy. Jeśli ktoś nie chce zdejmować baku można pomyśleć o preparatach typowo do rozpuszczania zanieczyszczeń w baku ale ulotka producenta swoje a życie swoje.
    Nie twierdze, że się coś stanie bo pewnie w 9 przypadkach na 10 nie ale sam miałem pewne doświadczenia i wiem, że należy do tego typu zabiegów podchodzić z głową.
  • Szybki78
    Classic
    • 2014
    • 1

    #2
    LPG PRINS Direct Liquid Max do 1.4 TSI

    Witam

    Nabyłem Octavie 1.4 TSI i chcę zagazować bo biegam duże ilosci km
    interesują mnie opinie na temat instalacji Prinsa
    u nich na stronie widziałem są zdjęcia z montaży



    wygląda to ok
    ktoś użytkuje taką instalację ? Jakie opinie, spalanie ?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Do Prinsa nikt sie nie przyznaje. Jest kilka osob posiadajacy Vialle LPdi. Cena z montazem okolo 9 000zl.

      No i teraz wrocmy do poczatku. Chcesz to do Octavi 2 czy do Octavi 3 ?? Obie maja silnik 1.4TSI, w profilu masz CAXA wiec O2.

      Prins do ktorego dajesz link, mowi o montazu w O3 (tak przynajmniej wynika z obrazka), wiec tego auta tu nikt nie zagazowal, a ilosc takich w Polsce sadze mozna policzyc na palcach jednej reki
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • dieantwoord
        Classic
        • 2014
        • 2

        #4
        Nie znam za bardzo tej instalki, natomiast wiem, że chyba w SKodach ładnie sprawdza się bodajże Zenit, do niektórych można też Zenit Pro, ale to nie wiem czy akurat do Twojej się da.

        Komentarz

        • Northeusz
          RS
          • 2010
          • 1677
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #5
          Szybki78, na zachodnich forach czytałem kilka opisów tego Prinsa. Zasada działania identyczna jak Vialle LPDi, cena co najmniej również identyczna, o ile nie wyższa . Jak pisze Maicroft, u nas samochodów z tą instalacją będzie najwyżej kilka, w tym co najmniej połowa to demonstracyjne Prinsa . Jako odpowiednią demonstrację możliwości ich instalacji niech posłuży wystawiany przez nich na niejednych targach Porsche Cayenne 4.8 V8 z Liqui Max.

          I ponownie ciekawy post, kolega dopiero co się zarejestrował (nie o Ciebie Szybki78 chodzi), jeden post i od razu na temat Zenita, ten Zenit to bardzo powtarzalny temat, szczególnie wśród niektórych nowo zarejestrowanych użytkowników :lol:. Pytanie jest w temacie o instalację wtrysku ciekłego LPG, a więc poziom, jakiego Zenit nie osiągnął jak dotychczas, a w odpowiedzi jest instalacja dotryskowa, którą wielu producentów już to oferuje . Zenit tutaj niczym absolutnie się nie wyróżnia i nie odbiega od innych tego typu, więc to żadne cudo nie jest. To po prostu kolejna sekwencja rozbudowana o dotrysk PB.
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz

          • Ralfik
            Ambiente
            • 2013
            • 225
            • Octavia III (5E3)
            • DADA 1.5 TSI 150 KM

            #6
            Niech odezwie się ktoś kto założył instalacje gazową do silnika 1.4 CHPA w O3, i opisze jak to się sprawuje .

            Komentarz

            • Tomcio
              Ambiente
              • 2008
              • 162
              • Opel

              #7
              Dzwonilem do Prinsa .Cena instalacji do 1,4 chpa 10000zł.Zawiera ona cene pompy paliwa ....ponoc montuja jakies wzmocnione bo oryginalna po przebiegu 30000 km juz do gazu sie nie nadaje...

              Komentarz

              • Northeusz
                RS
                • 2010
                • 1677
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez Tomcio
                Dzwonilem do Prinsa .Cena instalacji do 1,4 chpa 10000zł.Zawiera ona cene pompy paliwa ....ponoc montuja jakies wzmocnione bo oryginalna po przebiegu 30000 km juz do gazu sie nie nadaje...
                Mają pompy "PL-edyszyn" , ale problem z pompami ma również Vialle. Wynika to z jakości gazu u nas.
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz

                • andriu21tg
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 1499

                  #9
                  Ile ci ta o3 pali ze szarpiesz się na gaz????

                  Komentarz

                  • crom.de
                    RS
                    • 2012
                    • 1545
                    • Superb II (3T4)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    andriu21tg, a gaz służy do obniżania spalania czy kosztów każdych 100 km?
                    - Superb
                    - Panda 1.2

                    Komentarz

                    Pracuję...