jeżeli chodzi o mnie to :
- zawsze PB98 i około połowa zbiornika
- LPG tankowany na sprawdzonych stacjach
- przejechane 20 tys km od założenia LPG
i oto minusy:
1. widać troszkę różnice w mocy przy obrotach powyżej 4,5 tys. LPG/BP przy słabym LPG
2. jak zatankujesz syfny LPG - czuć to pod nogą i na obrotach
3. zapas w bagażniku - ale dlatego mam kombi :P
a plusy:
1. koszty, koszty i jeszcze raz koszty
2. wg. mnie lepiej rozłożone proporcje wagi auta przez butle z tyłu, co daje lepsze prowadzenie
3. koszty, koszty, koszty...
4. nadal frajda z mocy auta
5. 400 km za 87 zł !
i to chyba wszystko :twisted:
przy instalacji poproś o zamontowanie ładnie przełącznika LPG/BP - ja mam pod rączką od podnoszenia maski, a wlew oczywiście pod klapka, byle nie w zderzaku
- zawsze PB98 i około połowa zbiornika
- LPG tankowany na sprawdzonych stacjach
- przejechane 20 tys km od założenia LPG
i oto minusy:
1. widać troszkę różnice w mocy przy obrotach powyżej 4,5 tys. LPG/BP przy słabym LPG
2. jak zatankujesz syfny LPG - czuć to pod nogą i na obrotach
3. zapas w bagażniku - ale dlatego mam kombi :P
a plusy:
1. koszty, koszty i jeszcze raz koszty
2. wg. mnie lepiej rozłożone proporcje wagi auta przez butle z tyłu, co daje lepsze prowadzenie
3. koszty, koszty, koszty...
4. nadal frajda z mocy auta
5. 400 km za 87 zł !
i to chyba wszystko :twisted:
przy instalacji poproś o zamontowanie ładnie przełącznika LPG/BP - ja mam pod rączką od podnoszenia maski, a wlew oczywiście pod klapka, byle nie w zderzaku
Komentarz