Sekwencja do 1.8T RS (01)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    #26
    jeżeli chodzi o mnie to :
    - zawsze PB98 i około połowa zbiornika
    - LPG tankowany na sprawdzonych stacjach
    - przejechane 20 tys km od założenia LPG

    i oto minusy:
    1. widać troszkę różnice w mocy przy obrotach powyżej 4,5 tys. LPG/BP przy słabym LPG
    2. jak zatankujesz syfny LPG - czuć to pod nogą i na obrotach
    3. zapas w bagażniku - ale dlatego mam kombi :P

    a plusy:
    1. koszty, koszty i jeszcze raz koszty
    2. wg. mnie lepiej rozłożone proporcje wagi auta przez butle z tyłu, co daje lepsze prowadzenie
    3. koszty, koszty, koszty...
    4. nadal frajda z mocy auta
    5. 400 km za 87 zł !

    i to chyba wszystko :twisted:

    przy instalacji poproś o zamontowanie ładnie przełącznika LPG/BP - ja mam pod rączką od podnoszenia maski, a wlew oczywiście pod klapka, byle nie w zderzaku
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman

    Komentarz

    • B_I_A_Ł_Y
      Ambiente
      • 2015
      • 176

      #27
      koper009,

      Bardzo dziękuję za pomocną odpowiedź
      Nie słyszałem negatywnych opinii na temat montowania lpg do 1.8T a Twoja opinia potwierdza to że warto montować,dzięki :wink:
      Czarnuch z charakterem....

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86062

      Komentarz

      • koper009
        Rider
        • 2013
        • 282

        #28
        Nie ma za co
        ja mam STAG-4 Q-BOX, Wtryski HANA H2000, reduktor STAG R01 - czerwony
        180 powodów do uśmiechu - RS Batman

        Komentarz

        • slagier
          Rider
          • 2014
          • 381
          • Octavia I combi (1U5)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #29
          A ja mam wlew w zderzaku i nie wstydze sie chowac wlewu pod klapka.. Wg Mnie to nie szpeci wygladu auta w zaden sposob, a wlew pod klapka jest utrudniony przez gumowa wypelnienie wokol wlewu paliwa.

          Komentarz

          • koper009
            Rider
            • 2013
            • 282

            #30
            jeżeli uważasz że kawałek okrągłego plastiku, do tego czarnego w zderzaku nie szpeci... to ok. Mi się wydaje że to wygląda okropnie



            Nie wyobrażam sobie aby mieć coś takiego.
            aha... i uprzedzam zdanie typu - bo pewnie się wstydzisz że na LPG jeździsz... Nie wstydzę się w ogóle - baaa... chwale się tym jak tylko mogę ! bo dlaczego nie można oszczędzić i dobrze się bawić ? :twisted:
            180 powodów do uśmiechu - RS Batman

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Tu nie chodzi o to czy szpeci czy nie, tylko ja juz mialem wlew w tym miejscu w jednym aucie i kazde tankowanie to brudzenie rak.

              A jak sie tankuje co 200km to ma sie inne zdanie na ten tamat niz jak sie tankuje raz w miesiacu
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • piotrek_os
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8162
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                Mialem w ex 01 wlew w zderzaku, bo sie majstra nie chcialo zrobic pod klapka. Ale gdybym teraz montowal lpg to juz montaz pod klapka....
                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                Komentarz

                • koper009
                  Rider
                  • 2013
                  • 282

                  #33
                  ja tankuje średnio 2-3 razy w tygodniu, czasami częściej, bo trochę jeżdżę i nie wyobrażam sobie zima czy po deszczu sięgać do brudnego zderzaka - a tak - klik, otwiera się klapka, wkręcam przejściówkę i już
                  czysto, szybko i ładnie - czego chcieć więcej ?
                  180 powodów do uśmiechu - RS Batman

                  Komentarz

                  • Andrzej.P
                    RS
                    • 2011
                    • 1516
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    Jeżeli wlew wejdzie pod klapkę, to czemu nie? Wygodniej i przynajmniej nie ma dziury w zderzaku. A jak jeszcze można mieć na stałe wkręconą dużą końcówkę i klapka się zamyka to już w ogóle bajka

                    Żeby nie było, mam obie opcje: O2 - wlew pod klapką, Favorita - wlew z zderzaku (akurat ten nie brudzi się aż tak bardzo).
                    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                    Komentarz

                    • norad
                      Drive
                      • 2010
                      • 46

                      #35
                      mogę polecić montaż w Pitecu z własnego doświadczenia. Jedynie teraz bym montował butlę conajmniej 65 l. (mi do butli 55 l wchodzi ok 42-43l i starcza to na około 300 km z przewagą jazdy w Poznańskich korkach )

                      Komentarz

                      • sekoserwis
                        Classic
                        • 2015
                        • 1

                        #36
                        Polecam firmę "Rodan auto-gaz". Instalacja BRC sequent 24.11 i nie ma żadnych problemów. Cena za założenie około 2600-2700. Profesjonalne założenie wszystko profesjonalnie zamontowane. Na baku ok 42l robię około 420-430km rekord to 470km.

                        Polecam.

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Wrzuc fote co pod maska tkwi oraz butli, to zobaczymy jak wyglada ten profesjonalizm :twisted:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • ApAcHoS
                            Classic
                            • 2013
                            • 32

                            #38
                            Poprosze o opinię użytkowników RS-a 1,8 T na lpg co już dłużej jeżdża....
                            Niektórzy mechanicy mówią że padają od tego głowice...inni-żaden problem...jak Wasze odczucia ?
                            Dupowóz-czarna Octa Kombi 1,9 TDI Laurin & Klement + pakiet RS.

                            Moja zabawka-E30 328

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              Jak glowica padnie po 100kkm to zle czy dobrze ??

                              Wiekszosc tych aut ma przejechane 100-200kkm juz w tej chwili, wiec za jakis czas i tak trzeba uszczelniacze wymienic oraz napinacz lancucha bo bedzie dzwonil przy odpalaniu.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • ApAcHoS
                                Classic
                                • 2013
                                • 32

                                #40
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Jak glowica padnie po 100kkm to zle czy dobrze ??

                                Wiekszosc tych aut ma przejechane 100-200kkm juz w tej chwili, wiec za jakis czas i tak trzeba uszczelniacze wymienic oraz napinacz lancucha bo bedzie dzwonil przy odpalaniu.
                                koszty nie sa jakies wielkie w koncu to skoda
                                Dupowóz-czarna Octa Kombi 1,9 TDI Laurin & Klement + pakiet RS.

                                Moja zabawka-E30 328

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #41
                                  Akurat w 1.8 20V koszty sa spore.

                                  20 zaworow, a nie 8 jak w reszcie. Napinacz ori w ASO okolo 900zl. Podrobki od okolo 300zl, ale opinie o nich sa skrajne. Do tego lancuch no i kola.

                                  Wiadomo, mozna zapodac nastepny silnik
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • ApAcHoS
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 32

                                    #42
                                    Znam droższe samochody i to dużo :P
                                    Dupowóz-czarna Octa Kombi 1,9 TDI Laurin & Klement + pakiet RS.

                                    Moja zabawka-E30 328

                                    Komentarz

                                    • koper009
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 282

                                      #43
                                      ja już mam za sobą jakieś 40-50 tys i jak na razie bez żadnego problemu... Teść jest Autoryzowanym warsztatem STAGa - i jak mówił Maicroft - to raczej o d przebiegu , a nie od LPG trzeba coś robic
                                      180 powodów do uśmiechu - RS Batman

                                      Komentarz

                                      • SkySzyja
                                        Ambiente
                                        • 2013
                                        • 158
                                        • Octavia III combi (5E5)
                                        • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                        • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                        #44
                                        Napiszę w tym temacie, bo chyba będzie najbardziej pasowało.
                                        1,8T AUM, zrobiony na ok 180KM więc powiedzmy, że to co RS.

                                        Instalacja (taka już była jak auto kupiłem) niby BRC, ale sterownik KME Diego G3,
                                        Listwa wtryskowa jest Valtek Apache Rail IG1, reduktor Genius Max.
                                        (zdjęcia u mnie na profili na str2)

                                        (Zakładając, że wtryski i reduktor będą do wymiany i tylko te dwa element chciałbym wymienić.)

                                        Wtryskiwacze chcę wstawić Barracudy, tylko czy te 115 czy 130.
                                        I czy montaż na wspólnej listwie, czy oddzielnie.
                                        Czy to tylko kwestie montażowe, czy oddzielnie będzie miał o 1KM/1Nm więcej?

                                        Na jakim ciśnieniu najlepiej, żeby to pracowało?

                                        I jaki inny reduktor? KME Gold Turbo? AC R01 czerwony (pod kolor auta ) czy jakiś inny?

                                        Ogólnie żeby ogranęło obecne 180+, ew. ok 210KM może w przyszłości.
                                        Mój Zygzak McQueen
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                                        Komentarz

                                        • alxxx
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1823
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                          #45
                                          SkySzyja, napisz do gregor10 to Ci podpowie
                                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                          Komentarz

                                          • gregor10
                                            Ambiente
                                            • 2013
                                            • 104

                                            #46
                                            dzwon jutro do mnie 731 226 888 odpowiem Ci na wszelkie pytania zwiazane z modami 1.8t na lpg , temat jest skomplikowany
                                            www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                                            Komentarz

                                            • SkySzyja
                                              Ambiente
                                              • 2013
                                              • 158
                                              • Octavia III combi (5E5)
                                              • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                              • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              #47
                                              Dzięki za podpowiedź Alxxx, dzięki za info Grzegorz.

                                              Czy ktoś ma w swoim 1,8T (wersje 180KM i więcej) ma Barracudy?
                                              Chodzi mi czy macie 115 czy 130 Nl/min i jakie średnice dyszy?

                                              Czy ktoś w Wwie (najlepiej okolice Białołęki) bawił się programem KME do obslugi sterownika Diego G3, chodzi mi o wiedzę, (komp, kabel i program mam).

                                              Gdzie w Wwie handlują Barracudami, tak, żeby mieli te 130 Nl/min od ręki?
                                              Mój Zygzak McQueen
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                Dlubana turbo benzyne to sie stroi na sonde szerokopasmowa - inaczej to moim zdaniem bez sensu.

                                                Ja bym poszedl w reduktor z zapasem tj. KME Twin, zamiast Golda Turbo, ktory bedzie mial to samo co zwykly Gold, a mianowicie problem z temperatura, bo auto ma byc dlubniete, wiec na tych 180KM nie skonczy sie.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • SkySzyja
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 158
                                                  • Octavia III combi (5E5)
                                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                                  • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #49
                                                  I tak będzie później strojone.
                                                  Przed wymianą listwy muszę jednak wyjaśnić pewien problem - cewki.
                                                  Na Pb jest ok (pierwsza część loga), ale na LPG wypadają zapłony (druga część loga).
                                                  Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                                  Rozumiem, że jakby były padnięte to na Pb też by coś wychodziło i to co jest to od padniętych wtryskiwaczy i rozregulowanej instalacji.

                                                  (Edit) listwa wymieniona, ustawione, przestały wypadać zapłony na lpg
                                                  Mój Zygzak McQueen
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                                                  Komentarz

                                                  • Marcin Gugu33
                                                    Classic
                                                    • 2014
                                                    • 38

                                                    #50
                                                    A jak sprawują się turbiny po dołożeniu LPG?
                                                    My life, My RS.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...