Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do Octavii 1.2 TSI wersja z Zenitem - opinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LPG do Octavii 1.2 TSI wersja z Zenitem - opinie

    Witam przy porannej kawce.

  • #2
    LPG do Octavii 1.2 TSI wersja z Zenitem - opinie

    Hey, myślę o zagazowaniu swojej Octavii 1.2 TSI. Możecie mi coś doradzić w tej kwestii? Szukam oszczędności i myślę, że przejście na LPG to całkiem rozsądne rozwiązanie (a z jazdy samochodem zrezygnować nie mogę). Byłem w warsztacie i zaproponowali mi takie rozwiązanie:

    Sterownik: Zenit Pro Direct
    Wtryski: Herkules
    REduktor: AGC Vito

    Co myślicie o takim zestawie? Warto w to iść?

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez BaronVonBommel
      Warto w to iść?
      Nie warto. Jest to dotrysk LPG, zwykła sekwencja tylko nieco rozbudowana, co nie zmienia faktu, że i tak proteza. Jeśli już musisz mieć LPG to zainteresuj się wtryskiem ciekłym LPG: Vialle LPDi, Prins Liqui Max lub BRC LDi. W tych instalacjach masz jazdę tylko i wyłącznie na LPG bez używana PB i gaz podawany przez oryginalne wtryskiwacze.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz


      • #4
        Northeusz, jest jeszcze ICOM
        ICOM - JTG HP - Auto Gaz Holandia

        tylko pewnie będzie za drogo :wink:
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          Jest jeszce kilka wynalazkow, ale wszyscy boja sie montowac :lol: m.in.: Agis Direct Liquid, LPG TECH LGi, Lovato Easy Fast DI.

          Fakt jest taki, ze o ile dwa lata temu wiekszosc tych instalacji byla juz prawie na drodze, to w tej chwili cisza w temacie panuje taka jak 5 lat temu.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            piotrek_gdy, o ICOM-ie nie wspomniałem w obawie o ciśnienie i samopoczucie kolegi BaronVonBommel
            Maicroft, i każda z tych instalek wystawiana jest na corocznym GasShow jako nowość :lol:
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Northeusz
              Maicroft, i każda z tych instalek wystawiana jest na corocznym GasShow jako nowość
              Zastanawiajace to jest... i nie zmienia tego fakt, ze te "drozsze" instalacje kosztujace 7tys+ to tez raczkuja jak cholera na naszym rynku.

              A rachunek zyskow i strat mowi doskonale po ilu kkm takie instalacje zwroca sie i zaczniemy jezdzic realnie taniej.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Zawsze możesz założyć samemu, choć nie wiem czy jest to tak łatwe w starym 1.2 TSI jak w nowym LPG ©koda Octavia 1.2 TSI - Prins Direct LiquiMax
                JEST >>> O2FL by Lockin

                BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
                BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
                BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
                BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

                Komentarz


                • #9
                  Pewnie powodem owej "ciszy" w temacie instalacji gazowych do silników TSI to głównie ich cena, za Prins'a trzeba położyć dokładnie 10300 zeta, chociaż dla kogoś kto robi np 30k km rocznie instalacja teoretycznie zwraca się po około roku. Tak na marginesie - dla swojego doświadczenia i późniejszych oszczędności sam bym się pokusił o montaż takiej instalacji w swojej O3 - gdyby nie ta cena:P

                  Komentarz


                  • #10
                    Tylko fakt, jest taki, ze Prins to jest najwyzsza polka.

                    Sekwencja Prinsa, nie kosztuje 2,5tys jak inne sekwencje tylko troche wiecej.

                    Tak wiec uwazam, ze odpowiednio mniej powinny kosztowac instalacje innych producentow :diabelski_usmiech
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Maicroft, I kosztują, jakieś 8 tys. ale fakt Prince to najwyższa półka od zawsze. Pierwsi ogarniali silnik V6 i V8 jakieś 10 lat temu.

                      Trancer, Zakłądając, że gazu będzie palić tylko 0,5 litra na 100 więcej (teoretycznie ma palić to samo co benzyna) to przy cenie 10 tys zł, zwracać będzie się prawie 2 lata przy przebiegach rocznych 30 tys km. W sumie jak ktoś ma mieć auto z 10 lat, to zaoszczędzi kupe kasy. Pod warunkiem, że instalka V generacji w TSi chodzi tak jak np. sekwencja IV gen w 1,6 MPi, czyli super. Jakby chodziła tak jak u mnie w F2 to biorę w ciemno (za 3 lata).
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Dig Dug
                        Pierwsi ogarniali silnik V6 i V8 jakieś 10 lat temu.
                        ...ale jeśli chodzi o instalacje w fazie ciekłej to IMO Vialle ma większe doświadczenie, i raczej dłuższe
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X