Witam przy porannej kawce.
LPG do Octavii 1.2 TSI wersja z Zenitem - opinie
Zwiń
X
-
LPG do Octavii 1.2 TSI wersja z Zenitem - opinie
Hey, myślę o zagazowaniu swojej Octavii 1.2 TSI. Możecie mi coś doradzić w tej kwestii? Szukam oszczędności i myślę, że przejście na LPG to całkiem rozsądne rozwiązanie (a z jazdy samochodem zrezygnować nie mogę). Byłem w warsztacie i zaproponowali mi takie rozwiązanie:
Sterownik: Zenit Pro Direct
Wtryski: Herkules
REduktor: AGC Vito
Co myślicie o takim zestawie? Warto w to iść?
-
-
Zamieszczone przez BaronVonBommelWarto w to iść?Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszMaicroft, i każda z tych instalek wystawiana jest na corocznym GasShow jako nowość
A rachunek zyskow i strat mowi doskonale po ilu kkm takie instalacje zwroca sie i zaczniemy jezdzic realnie taniej.
Komentarz
-
-
Zawsze możesz założyć samemu, choć nie wiem czy jest to tak łatwe w starym 1.2 TSI jak w nowym LPG ©koda Octavia 1.2 TSI - Prins Direct LiquiMax
Komentarz
-
-
Pewnie powodem owej "ciszy" w temacie instalacji gazowych do silników TSI to głównie ich cena, za Prins'a trzeba położyć dokładnie 10300 zeta, chociaż dla kogoś kto robi np 30k km rocznie instalacja teoretycznie zwraca się po około roku. Tak na marginesie - dla swojego doświadczenia i późniejszych oszczędności sam bym się pokusił o montaż takiej instalacji w swojej O3 - gdyby nie ta cena:P
Komentarz
-
-
Maicroft, I kosztują, jakieś 8 tys. ale fakt Prince to najwyższa półka od zawsze. Pierwsi ogarniali silnik V6 i V8 jakieś 10 lat temu.
Trancer, Zakłądając, że gazu będzie palić tylko 0,5 litra na 100 więcej (teoretycznie ma palić to samo co benzyna) to przy cenie 10 tys zł, zwracać będzie się prawie 2 lata przy przebiegach rocznych 30 tys km. W sumie jak ktoś ma mieć auto z 10 lat, to zaoszczędzi kupe kasy. Pod warunkiem, że instalka V generacji w TSi chodzi tak jak np. sekwencja IV gen w 1,6 MPi, czyli super. Jakby chodziła tak jak u mnie w F2 to biorę w ciemno (za 3 lata).Była O1 jest F2.
Komentarz
-
Komentarz