Poliftowe CR i to końcówka produkcji jeżeli się nie mylę
Jaki najlepszy silnik pod LPG Octavia II?
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
kuba435, tak, ale w TSI palisz z benzyny to jest raz, a 2 instalki do TSI mają dotrysk benzyny (zależnie od zestrojenia nawet kilkadziesiąt %). Niestety w O2 to zbytnio nie ma wyboru. W O1 tak naprawdę każdy silnik benzynowy można zagazować - zobacz sam ile na forum jest 1.8T z gazem...tylko tam nie ma wtrysku bezpośredniego.
Komentarz
-
-
W Skodzie nic innego na chwilę obecną nie znajdziesz, a lada moment w ogóle może być ciężko znaleźć cokolwiek poza starymi sztruclami.Zamieszczone przez kuba435Tylko czy 100 km to nie trochę mało? Czy nie jest mułowaty?
Wszyscy producenci jak jeden mąż zaczynają iść we wtrysk bezpośredni i turbinę a pożenić z tym LPG, jest już nieciekawie.Artur
Komentarz
-
-
skoro ja dogoniłem tdi-ka to chyba nie :szeroki_usmiechZamieszczone przez kuba435Tylko czy 100 km to nie trochę mało? Czy nie jest mułowaty?
nie, zależy jak masz centralkę ustawioną i kto regulacje robił. Aso tak robi że obiera Pb.Zamieszczone przez kuba435Zakładając gaz do mpi [...] to auto i tak pali z benzyny tak?
1.6 MPI potrafi być dynamiczny, ale nie będzie spalać 10l gazu lecz więcej.
takiego szukam, na gaźniku, i wierz mi - łatwo nie jest :szeroki_usmiechZamieszczone przez r2r....poza starymi sztruclami.
Komentarz
-
-
kuba435, taki silnik to TEN jeden, jedyny, ikona i wzór - 1.6MPI
. A określenie dynamiczności w tym silniku jest, powiedzmy sobie uczciwie - mocno umowne i bardzo subiektywne. Dla jednych 1.6MPI szybko jeździ, a dla innych wolniej jeździ niż inne stoją
.
Mocy w tym silniku nie podniesiesz za pomocą map LPG, niestety, to wolnossak.
LPG do TSI masz dwa rodzaje: instalacje dotryskowe, czyli sekwencja rozbudowana o obsługę cyklicznego dotrysku PB. Są one tańsze i w każdych w zasadzie warunkach pobierają PB. Inny poziom to instalacje wtrysku ciekłego, gdzie LPG jest podawane przez wtryskiwacze benzynowe i te instalacje nie zużywają w ogóle PB. Jedyna i największa ich wada to cena.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Najlepszy to bedzie 2.0TSI. Instalacja dotryskujaca Pb kosztuje okolo 4500zl, a jak ktos jest przeciwny dotryskom to niech sprawdzi jak dziala instalacja w fabrycznej instalacji do BSE
Tez dotryskiwala benzyne
Tu akurat dalo sie zrezygnowac, czego o TSI powiedziec nie mozna, ale taki TSI z dotryskowym LPG bedzie i tak tanszy w eksploatacji niz TDI :twisted:
Komentarz
-
-
Jak sławko80rr pisze.
Nie jest łatwo zrezygnować z przyjemności jaką daje turbinka.
Przy Twoim volvo to będzie słabo się odpychało.
Niby podobne te 2 mocowo auta ale będą tu jeździć zupełnie odmiennie.
IMO ten silnik jest do ekonomicznej jazdy przy sporych przebiegach zwłaszcza.
Choć w trasie brakuje mu 6-tki.
Nie ma tu specjalnego przyśpieszenia a zwłaszcza elastyczności. Ale to moje zdanie. Wiele manewrów nie da się robić spontanicznie. Trzeba planować.
Ale święty spokój w głowie i w kieszeni.
Trzeba wybrać i potem zaakceptować ten wybór. Zależy co kto potrzebuje bardziej.
Każdym autem trzeba się przejechać bo nic nie dadzą Ci nasze własne, subiektywne opinie. Ty tym planujesz jeździć.
Komentarz
-
-
witam
Kupiłęm w 2013 Oktawie 1 > 1.6 benyzne rok 1999 > 102 konie - cos koło tego
Mówiono mi ze to najlepszy do zagazowania
Gaz założył mi znajomy - wydalem około 2.5 tysiąca
1) Problemu z instalacja puki co nie miałem
2) Samochód chodzi dobrze
po miescie - nie odczuwam braku mocy - ale to jest wynikiem tego ze więcej niż 60 /80 niejezdze
co innego w trase - jechałem z Gdanska do Londynu i z powrotem do Gdanska przez Paryz
Na trasie - zapakowany bagażnik i 3 osoby - pod górke miał na GAZIE problemy - jechał max 120
niekiedy byłem zmuszony przełaczyc na banzyne
W miescie jestem bardzo zadowolony
w Trasie trochę mu brakuje siły - musi się rozbujać do setki - potem już w miare leci
seba
Komentarz
-
-
Szkoda, że do OII nie dali 2.0 MPI 115KM (lub tego co kładli do A6 - troche mocniejszego). Tak to pewnie z czasem bym się przesiadł na dwojkę z tym silnikiem. A tak to nie biorę pod uwagę downgrade'u pod kątem mocy silnika :P
A nie bierzesz pod uwagę Audi A6 ? tam nawet w generacji po 2004r będzie co zagazować
Komentarz
-
-
[quote="seba41"]Gaz założył mi znajom[/quote
szkoda, że nie fachowiec, prawda jest taka że nie ma prawa być braków mocy, wielu z nas w octaviach II i IIFL jeżdzi autostradami załadowani na maxa i nie ma braków mocy tzn są ale wynikające z braków koni a nie przez lpg,
Maicroft, dokładnie to do sprawdzenia ale może już nie u znajomego
,
Komentarz
-
-
Sprawdź regulację instalacji /nie u znajomego/ może męczysz się nieświadomie ze źle ustawioną mapą lpg , na forum był wykres z hamowni 1.6 bse / chyba Leonn/ i na lpg miał 3KM mniej , strata mocy niezauważalna przez przeciętnego użytkownika.Zamieszczone przez seba41Na trasie - zapakowany bagażnik i 3 osoby - pod górke miał na GAZIE problemy - jechał max 120 ...
niekiedy byłem zmuszony przełaczyc na banzyne
Komentarz
-
Komentarz