ziutsane - jak bede mial 1,8T to okleje calosc 2 warstwami
nastepne auto obrobie wlasnie tak jak sugerujesz, ale przy zalozeniu wyzszego statusu materialnego w przyszlosci. Ciezko w 2000 byloby sie zmiescic. Mi sie zmiescilo w 600.
Przejechalem sie po expresowce - jest wyraznie lepiej. Slysze szum powietrza obmywajacego bude - kiedys zdawalo sie go nie byc . Cos lewa uszczelka tez mi szumi ... do niedawna nie wiedzialem o tym :P
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O1] Wyciszenie OCTAVII
Zwiń
X
-
Hmmmm Czemu nie okleiles calosci ?
Materialy takie sobie, srednio spelniaja swoje zadanie (APP)
ja zrobilbym to tak
STP + gabka GMS i oryginalne filcowe maty dostarczone przez fabryke
na pewno bylby lepszy wynik
Na pewno lepiej niz bez. Gratuluje zaparcia
Zostaw komentarz:
-
waga materialow nie przekracza 30kg. zwazywszy ze mam lpg razem jednego pasazera to daje.
Dlatego nie wyklejalem calych powierzchni. Gdybym mial 1.8T to bym nie mial zahmowan :P
Zostaw komentarz:
-
zsolpyw, mega kawał dobrej roboty !
P.S. Szkoda, że nie zważyłeś auta przed i po :diabelski_usmiech
Zostaw komentarz:
-
Wrzuć jakieś foteksy z prac, bo jestem na podobnym etapie tzn. przygotowań do wyciszenia
Zostaw komentarz:
-
[O1] Wyciszenie OCTAVII
Jako ze lubie miec w aucie spokoj i wzgledna cisze, postanowilem podjac dzialania w tymze kierunku.
Faktem jest, ze octavia jest znacznie slabiej wyciszona niz bardziej prestizowa konkurencja.
Podczas podrozy wakacyjnej, szczegolnie autostrada z pr. 150 km/h podjalem ostateczna decycje o rozpoczeciu walki z halasem.
Proces trwal dlugo, podzielony na wiele etapow.
Uzyty materiał : maty bitumiczne BOLL FLEX (wszystko procz drzwi), mata STP SIlver (drzwi) , guma butylowa GMS (drzwi), gabka akustyczna 10mm, pianka poliuretanowa 10mm.
Maty maja za zadanie zlikwidowac drgania, wibracje blach, gabka i pianka stworzyc izolacje akustyczna.
Wykonane prace:
- Pokrycie nadkoli od wewnatrz konserwantem ok 3mm.
- Bagaznik : fabrycznego wygluszenia niemal brak, sladowe ilosci kawalkow mat bitumicznych, brak filcu.
Wykleilem matami wneke kola, podloge, boczki - ale jedynie srodowe obszary wiekszych powierzchni, nadkola kompletnie. Klapa bagaznika.
Calosc pokryta szczelnie gabka.
- Komora silnika : pod maskę mata z aluminium, w miare mozliwosci fragmenty grodzi.
Zamontowana dolna oslona plastikowa, wyklejona pianka.
dodatkowy efekt - szybsze lapanie ciepla (szczegolnie wazne przy LPG)
- Dach: wieksza powierzchnia wyklejona matami (taki krzyz) , szczelnie gabka pod podsufitke.
- Kabina: nadkola tylne mata + gabka, slupki tylne, boczne: mata + gabka, tylna kanapa: gabka
Podloga: kompletnie tunel, przednia czesc podlogi - maty.
Tutaj nalezy pochwalic Skode - niezle wylozona podloga fabrycznymi matami (na ostatnim foto widac zarysy)
Drzwi - Blacha wewnetrzna - Mata STP silver , boczki - guma butykowa GMS
Uzyskany efekt - wyrazne ograniczenie szumu opon, szumow z podwozia.
Zupelne wyciecie szumow z bagaznika !! (porownanie z nowa ASTRA - deklasacja)
Na niskich obrotach silnik niemal nieslyszalny, zmiekczenie dzwieku na obrotach wysokich.
Ciekawy efekt opukiwania karoserii - maska, bagaznik, drzwi, dach - głucho :szeroki_usmiech
Jeszcze nie mialem okazji na autostradzie porownac, bedzie okazja, zobaczymy 8)
Zostaw komentarz:
-
[O1] Wyciszenie OCTAVII
Zamieszczone przez kabanosTo co Panowie. Szykujemy jakiś wypad na miasto w następny piątek? :diabelski_usmiechTagi: Brak
Zostaw komentarz: