Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Założenie centralki do otwierania z pilota c.zamka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Założenie centralki do otwierania z pilota c.zamka

    Zamieszczone przez xcracer
    Te kilka złotych więcej przy koszcie całego wyjazdu nie robi żadnej różnicy.
    Dokładnie :!: W ubiegłym roku postanowiłem kupować na granicy, nie dość że spędziłem 45min na Shellu w Ostrawie bo akurat mieli wieczorną zmianę i rozliczali tylko paliwo a sklep był nieczynny (ludzi zebrało się ze 20 osób) to jeszcze okazało się że muszę kupić miesięczną na Czechy bo innych zabrakło :!:

  • #2
    Założenie centralki do otwierania z pilota c.zamka

    Witam.
    Chcę założyć pilota z centralką do otwierania i zamykania samochodu z tej aukcji Link jest tam napisane że otwiera bagażnik, moje pytanie czy to będzie mi otwierać bagażnik osobno czy tylko wszystkie drzwi plus bagażnik, czy tylko drzwi a jak bagażnik to będę musiał osobno otwierać z pilota?
    Proszę o pomoc.
    Na Wydechu, wrrr...

    Komentarz


    • #3
      Zależy od montażu, ale ten sterownik da się podłączyć tak, że będzie odblokowywał wszystko, czyli drzwi+bagażnik, dodatkowy kanał jest na fizyczne otwarcie bagażnika, czyli jak wciśniesz przycisk to podchodzisz i ją podnosisz do góry, nie musisz już wciskać przycisku otwierania na klapie.

      Komentarz


      • #4
        Ja mam coś takiego w Lupo i otwiera drzwi i bagażnik. Podpina się to pod centralny, więc będzie otwierał tak samo jak c.z.
        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez mariusz123a
          Zależy od montażu, ale ten sterownik da się podłączyć tak, że będzie odblokowywał wszystko, czyli drzwi+bagażnik, dodatkowy kanał jest na fizyczne otwarcie bagażnika, czyli jak wciśniesz przycisk to podchodzisz i ją podnosisz do góry, nie musisz już wciskać przycisku otwierania na klapie.
          Znalazłem coś takiego piloty z klapka na guziki Link lepiej bo w kieszeni nie wdusi się. A pewnie to jest to samo co podałem link wcześniej i będzie tak samo można podłączyć.
          A powiedz mi gdzie to podłączyć te kable w octavia 1, tak w miarę krok po kroku.
          Na Wydechu, wrrr...

          Komentarz


          • #6
            Wszystkie przewody do podłączenia będziesz miał w progu od strony kierowcy, tam jest najlepsze miejsce do tego, ten sterownik też będzie dobry, możesz i taki sobie zamontować

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez mariusz123a
              Wszystkie przewody do podłączenia będziesz miał w progu od strony kierowcy, tam jest najlepsze miejsce do tego, ten sterownik też będzie dobry, możesz i taki sobie zamontować
              Dopytanie. W progu od strony kierowcy, a jak poznam, który kabel odpowiada za drzwi przód lewe, przód prawe, tył lewe, tył prawe, klapa bagażnika?[shadow=blue:a6e72c5090][/shadow:a6e72c5090]

              Zakupiłem taki sterownik Carprotect BX10 Link
              Na Wydechu, wrrr...

              Komentarz


              • #8
                Może przyda Ci sie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70903
                http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934
                https://www.facebook.com/ZielonaOctaviaByAndy/

                Komentarz


                • #9
                  kamkorder, Zamontowałeś ten sterownik napiszcie co i jak.
                  Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez fazy2
                    kamkorder, Zamontowałeś ten sterownik napiszcie co i jak.
                    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i za pomoc.
                    Zamontowałem sterownik otwierania drzwi ten co w/w linku.
                    Działa sprawnie.
                    Nie musiałem nic w progu szukać ani zbytnio kombinować, bo coś mnie naszło by może podpiąć się pod moduł komfortu, rozkręciłem wszystko pod kierownicą i ku mojemu zdziwieniu ukazała się antenka hmmm, patrzę na modułem komfortu czarna puszką z antenką, na czarnej puszcze widniał oryginalny system blokowania i otwierania drzwi, wszystko po niemiecku ale odczytałem bez problemu.
                    Porównałem mój sterownik nowy z tym co był podpięty już przez NIEMCA i okazało się że wtyczka pasuje do mojego nowego sterownika, z wyjątkiem masy i plusa które we wtyczce musiałem przełożyć kosztem sygnalizowania otwierania i zamykania drzwi kierunkowskazami,podpiąłem i działa, tylko trochę boli to ze sygnalizuje jedna strona kierunków, chyba będę musiał przeciągnąć kabel pod pozycyjne z jednego sygnalu.
                    Na Wydechu, wrrr...

                    Komentarz


                    • #11
                      kamkorder, zrób mostek między przewodami do kierunkowskazów tylko bedziesz musiał zastosować diodę kierunkową (prostowniczą)
                      dioda kierunkowa - Szukaj w Google

                      w celu zatrzymania prądu który pójść z powrotem innym przewodem np; podczas jazdy włączajac jeden kierunek mogły by palić sie obie strony .ok
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X