Witam, pytanie trafia tu, bo nie znalazłem innego miejsca. Mam kilka pytań odnośnie silnika BSE i inne sprawy.
1. Przy jakich obrotach BSE odcina zaplon? Jak stoje w miejscu to przy ok. 4tys odcina. Jak jade to myślałem, że odetnie przed 6 tys a tu moge kręcić dalej na LPG jak i Pb- tak powinno być? Myślałem, że podobnie jak przy staniu w miejscu odcina tylko przy wyższych obrotach.
2. Wiem, że moja Octavia była bita z tyłu, ale lewy reflektor nie wchodzi idealnie a prawy cacy, może na śrubach jakaś regulacja jest potrzebna. Zastanawiam się czy przód też nie miał jakieś przygody. To co zauważyłem to na prawej lampie jest naklejka Vw i numerami, na lewej nie. Obie lampy firmy Hella. Sprawdzałem na innej skodzie FL to ma na każdej lampie naklejke.
3. Czy regulacja biegów jest w 1Z ciężka? Czy coś na zasadzie zablokować lewarek i skrzynie, poluzować jakiś krzyżak i skręcić?
4. Olej w skrzyni co ile kkm wymiana? Czy w ogole warto?
1. Przy jakich obrotach BSE odcina zaplon? Jak stoje w miejscu to przy ok. 4tys odcina. Jak jade to myślałem, że odetnie przed 6 tys a tu moge kręcić dalej na LPG jak i Pb- tak powinno być? Myślałem, że podobnie jak przy staniu w miejscu odcina tylko przy wyższych obrotach.
2. Wiem, że moja Octavia była bita z tyłu, ale lewy reflektor nie wchodzi idealnie a prawy cacy, może na śrubach jakaś regulacja jest potrzebna. Zastanawiam się czy przód też nie miał jakieś przygody. To co zauważyłem to na prawej lampie jest naklejka Vw i numerami, na lewej nie. Obie lampy firmy Hella. Sprawdzałem na innej skodzie FL to ma na każdej lampie naklejke.
3. Czy regulacja biegów jest w 1Z ciężka? Czy coś na zasadzie zablokować lewarek i skrzynie, poluzować jakiś krzyżak i skręcić?
4. Olej w skrzyni co ile kkm wymiana? Czy w ogole warto?
Komentarz