Płyn do wspomagania "na chwilę"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • msemafor
    Ambiente
    • 2013
    • 232
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    Płyn do wspomagania "na chwilę"

    Mam maglownicę do regeneracji (duży wyciek przez osłonę wewn. drążka), a do warsztatu, który mi to naprawi muszę przejechać 40 km. (połowę w ruchu miejskim). Szacuję, że będę musiał uzupełniać 1 litr płynu żeby pokonać ten odcinek. Czy mogę uzupełniać tańszym mineralnym płynem do wspomagania (np. FEBI) pomimo faktu, że normalnie wlewam zielony syntetyczny płyn? Jeśli tak, czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na pompę wspomagania? Auto to O1 Tour 2007r. 1.6 benz.
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2834
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Możesz wlać FEBI. Też miałem tak sytuację jak Ty. Opinia mechanika była właśnie tak, żeby do czasu naprawy wlać tańszy płyn. Do zregenerowanej wlałem oryginał.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6647
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Zamieszczone przez msemafor Zobacz wpis
      Jeśli tak, czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na pompę wspomagania?
      Będzie miało negatywny wpływ na rzyganie olejem Po drodze dojazdowej do warsztatu. Z czego połowę w mieście.
      ten opis mogłeś pominąć. O środowisko i tak niewielu z nas dba ale o innych kierowców już by należało.....
      wstyd Panie kolego , wstyd , wylać litr na asfalt.
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • sew1981
        RS
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2009
        • 10917
        • Fiat

        #4
        40 km i litr, to już dość gruby wyciek

        Komentarz

        • msemafor
          Ambiente
          • 2013
          • 232
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Tydzień temu odebrałem O1 BFQ 2007r. z warsztatu, gdzie regenerowali maglownicę. Widziałem, że nalali mi płynu ORGANIKA ATF. Kierownica chodzi tak sobie - jeździłem autami z lepszym wspomaganiem, pompa nie wyje nawet w skrajnych położeniach kierownicy.
          Czy ten płyn nadaje się do O1 BFQ 2007r. bo mam też 1l płynu a ASO i mógłbym wylać to coś z ORGANIKI i nalać oryginał.
          Z góry dzięki za Wasze rady i wskazówki.

          Komentarz

          • msemafor
            Ambiente
            • 2013
            • 232
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Zamieszczone przez msemafor Zobacz wpis
            Tydzień temu odebrałem O1 BFQ 2007r. z warsztatu, gdzie regenerowali maglownicę. Widziałem, że nalali mi płynu ORGANIKA ATF. Kierownica chodzi tak sobie - jeździłem autami z lepszym wspomaganiem, pompa nie wyje nawet w skrajnych położeniach kierownicy.
            Czy ten płyn nadaje się do O1 BFQ 2007r. bo mam też 1l płynu a ASO i mógłbym wylać to coś z ORGANIKI i nalać oryginał.
            Z góry dzięki za Wasze rady i wskazówki.
            Dodam jeszcze, że mam wrażenie, iż przy wysokiej temperaturze silnika i otoczenia trzeba użyć większej siły, aby obrócić kierownicą. Rano wspomaganie jakby lżej chodziło.
            Czy temperatura płynu do wspomagania może mieć znaczenie i czy płyn ORGANIKA ATF II zmienia swoje właściwości przy wysokiej temperaturze?

            Komentarz

            Pracuję...