Czołem koledzy,
czy jest jakaś zależność między kapryśnie działającym (raz działa raz nie) zamkiem w drzwiach a pracą pompy paliwa?
Zauważyłem że nie zawsze otwarcie drzwi wzbudza pompe. Tzn nie zawsze słychać charakterystyczne "buczenie".
Co zrobić (poza wymianą zamka) żeby pompa zawsze była gotowa do pracy?
Czasem zdarza sie że jade rano do pracy jest ok, a po południu już nie wzbudza pompy i nie mogę zapalić auta.
Bezpiecznik sprawdzony i przekaźnik 409 też. Pracują bez zarzutu. Pompa wyczyszczona.
Pozdrawiam
PS. jeszcze jedno - czy czasem bez względu na niedziałający mikrostyk w zamku nie powinno być tak że pompe wzbudza włączenie kluczykiem zapłonu?
czy jest jakaś zależność między kapryśnie działającym (raz działa raz nie) zamkiem w drzwiach a pracą pompy paliwa?
Zauważyłem że nie zawsze otwarcie drzwi wzbudza pompe. Tzn nie zawsze słychać charakterystyczne "buczenie".
Co zrobić (poza wymianą zamka) żeby pompa zawsze była gotowa do pracy?
Czasem zdarza sie że jade rano do pracy jest ok, a po południu już nie wzbudza pompy i nie mogę zapalić auta.
Bezpiecznik sprawdzony i przekaźnik 409 też. Pracują bez zarzutu. Pompa wyczyszczona.
Pozdrawiam
PS. jeszcze jedno - czy czasem bez względu na niedziałający mikrostyk w zamku nie powinno być tak że pompe wzbudza włączenie kluczykiem zapłonu?
Komentarz