Pasek od alternatora

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Army59by21kk
    Classic
    • 2011
    • 9

    Pasek od alternatora

    dzień doberek wszystkim . Miłego dalszego świętowania ???? patrząc za okno to się zastanawiam czy oby dobre święta obchodzimy :szeroki_usmiech
    joran high heels
  • SmiLLeyPL
    Drive
    • 2010
    • 80

    #2
    Pasek od alternatora

    Witam, dzisiaj bo dłuższych przeróbkach odpaliłem swoją O1 na jazde probną i zauważyłem, że coś popiskuje przy silniku wydaje mi się, że jest to pasek od alternatora. Miał może już ktoś podobny problem?

    No i drugi problem jaki miałem to taki, że przerywała mi podczas jazdy, ale po powrocie do domu zauważyłem, że mam niedokręcone klemy od aku :diabelski_usmiech po dokręceniu ich wszystko wróciło do normy Oczywiście poza tym piskiem...

    Pozdrawiam
    "Pamiętaj o tym, kto Ci życie dał i pamiętaj, abyś o te życie dbał. Życie tylko raz zostało Ci dane, przez dwojga ludzi, jak w księdze zapisane"

    http://pokazywarka.pl/daysun/
    http://pokazywarka.pl/50jugp/

    Skoda Octavia 1.8 20V SLX 1999r. !!

    Komentarz

    • ari38
      Drive
      • 2008
      • 49

      #3
      Zamieszczone przez SmiLLeyPL
      Witam, dzisiaj bo dłuższych przeróbkach odpaliłem swoją O1 na jazde probną i zauważyłem, że coś popiskuje przy silniku wydaje mi się, że jest to pasek od alternatora. Miał może już ktoś podobny problem?
      Może to być jeszcze sprzęgiełko alternatora. Na zimnym silniku stojąc w miejscu poobracaj kierownicą od oporu do oporu. Jeźli zacznie drgać, prócz tego, że wyć, to sprzęgiełko do wymiany.

      Zamieszczone przez SmiLLeyPL
      No i drugi problem jaki miałem to taki, że przerywała mi podczas jazdy, ale po powrocie do domu zauważyłem, że mam niedokręcone klemy od aku :diabelski_usmiech po dokręceniu ich wszystko wróciło do normy Oczywiście poza tym piskiem...
      Też tak miałem, ale to takie jakby półsekundowe spadki mocy, okazało się, że wiązka do wymiany, w najgorszym momencie jeździłem na 3 garach przed wymianą.
      Laurin & Klement

      Komentarz

      • Marian 2
        L&K
        • 2007
        • 1086
        • Octavia I combi (1U5)
        • AQY 2.0 MPI 115 KM

        #4
        Czy to popiskiwanie ustępuje po czasie, to znaczy po pewnym rozgrzaniu? Jeżeli tak, to może być pompa wody. Tak było w moim przypadku. W silnikach benzynowych chyba niema sprzęgiełka w alternatorze. Aby wybadać co piszczy potrzebna plastykowa rurka o śrecnicy ok. 8mm, i dlugości ok. 1m. Jeden koniec rurki wklada się do ucha, a drugi przystawia/dotyka w odpowiednie miejsca. Doskonale słyszalna praca wszystkiego, co się porusza ruchem posuwisto-zwrotnym, lub obrotowym, łożyska, wtryskiwacze, zawory itp.

        Komentarz

        • Michał G
          Drive
          • 2008
          • 95

          #5
          u mnie tak było jak miałem stary pasek, równo z obrotami popiskiwał przez około 30 sek a potem się wyciszał, po wymianie paska na conti przeszło na miesiąc a potem znowu, wiec nowy pasek, bo jak się okazało to nowy conti pękł po długości, miesiąc temu wymieniłem pasek na nowy i widzę że ten też już jest pęknięty.
          rolki oglądaliśmy u mechaniora i nie widać żeby którejś coś było.

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #6
            Michał G, napinacz.
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • Michał G
              Drive
              • 2008
              • 95

              #7
              Napinacz był wymieniany razem z sprzęgłem alternatora w zeszłym roku czy jakoś tak, sądzisz ze może to być jego wina? za mocno naciąga?

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Michał G, miałem całkiem podobnie, wymieniłem 2 paski. Później napinacz i problem z głowy. Aczkolwiek w Twoim przypadku warto sprawdzić czy co innego nadmiernego oporu nie wytwarza
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • richi9
                  Rider
                  • 2011
                  • 427

                  #9
                  oglądnij koło pasowe ... Jest to dwumas często pada ale widać to po nim

                  Komentarz

                  Pracuję...