szarpanie silnikiem na biegu jalowym 2.0 slx

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • boguss88
    Classic
    • 2017
    • 12
    • Octavia I (1U2)
    • AGU 1.8 20VT 150 KM

    szarpanie silnikiem na biegu jalowym 2.0 slx

    marlej108, też mi argumenty. Jak Ci eksperci powiedzą żebyś uciął sobie rękę to będziesz miał lepiej to też to zrobisz? Czy kredyty dają dorosłym ludziom czy dzieciom bo jak czasem słucham tego biadolenia to mam wrażenie, że to są pięciolatki. To są podstawy. Nikt normalny nie może zagwarantować mi kursu na stałym poziomie!
    Większość pewnie to z tych co twierdzi "po co mi matematyka" :lol:

    I w ogóle nie rozumiem zakazu udzielania kredytów w walutach obcych. W końcu mamy wolność więc każdy powinien móc podejmować sam decyzję. Dopłatą do mieszkań też jestem przeciwny bo niby z jakiej racji, chociaż sam pewnie w tym roku z nich skorzystam skoro są.

    Generalnie temat powinien być zakończony. Frankowcy uzyskali to co im się należało czyli uwzględnienie ujemnych stóp.
  • boguss88
    Classic
    • 2014
    • 3

    #2
    szarpanie silnikiem na biegu jalowym 2.0 slx

    witam jestem tutaj pierwszy raz przegladalem juz troszke forum ale nie bardzo moge znalesc odpowiedniego problemu jezeli ktos sie orjetuje prosze o pomoc. A wiec mam problem ze skoda octavia 2.0 slx z 1999r. jest to szarpanie na wolnych obrotach wyswietla sie chek mialem juz podpiety pod kompa i pokazuje bledy takie jak : sonda lambda , przeplywka, i wypadanie zaplonow na 2 i 3 cylindrze pod korkim tak i na bagnecie robi sie maslo i ubywa 1L srednio oleju na 3000km wymienilem juz swiece i przewody to sie poprawilo ze nie szarpie jak wczesniej przy przyspieszaniu prosze poozcie bo juz mecze sie pol roku z tym
    marcin

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      posprawdzaj szczelności podciśnień i wiązkę od cewki do świec. Wyczyśc również porządnie przepustnicę.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • mariush19
        Rider
        • 2009
        • 634
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        Załóż świece NGK V-line 27, 3 elektrodowe z przerwą 0,8mm. Walczyłem trochę czasu z wypadaniem zapłonu w tym silniku. Nowe świece nowe przewody nowa cewka, Jeździłem całymi dniami z laptopem, Dopiero założenie tych świec pomogło, przewody mimo że miałem nowe Beru, założyłem 12-letnie oryginały z powrotem. Jeśli chodzi o błędy sondy i ubogiej/bogatej mieszanki to gaz musi być dobrze wystrojony.

        Komentarz

        • boguss88
          Classic
          • 2014
          • 3

          #5
          dzieki zrobie tak mam nadzieje ze cos sie zmieni bo naprawde uciazliwe to jest

          [ Dodano: Sro 12 Mar, 14 17:28 ]
          witam no zrobilem tak jak byla maowa no i dalej szarpie silnikiem i wyskakojatakie bledy:
          16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
          brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
          17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
          brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
          16555 System zbyt ubogi (strona 1)
          brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
          17708 Nieprawidłowe spalanie
          brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

          ma ktos jakies propozycje co to moze byc moze uszczelka pod glowica

          [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 13:34 ]
          odnawiam temat bo juz nie wiem pozbylem sie wszystkich bledow nic nie wyskakuje a dalej szarpie rzuca silnikiem na wolnych obrotach moze ma ktos jakies rozwiazanie? prosze o pomoc

          [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 13:36 ]
          odnawiam temat bo juz sam nie wiem co robic pozbylem sie wszystkich bledow i dalej szarpie ma ktos jeszcze jakies pomysly na ta zagatke? prosze o pomoc
          marcin

          Komentarz

          • Waśka
            Rider
            • 2013
            • 552
            • Mitshibishi

            #6
            i jak się skończyło? kilka osób też miało/ma podobne problemy http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...76507&start=25
            Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

            Komentarz

            • pablo_doctor
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 791

              #7
              Miałem podobnie. Silnik huśtał całą budą. Z diagnozy nic nie wychodziło. Okazało się że skończył się taki duperszwanc.

              Wymień sobie takie coś:
              Załączone pliki
              pablo_doctor

              Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

              CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

              http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

              Komentarz

              • matrix_pl
                Elegance
                • 2010
                • 758

                #8
                pablo_doctor, jaki i ile zapłaciłeś? bo mój też się już kończy
                Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                Komentarz

                • pablo_doctor
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 791

                  #9
                  oj to ze tysiąc lat temu było. kupowałem jakiś "dobry" zamiennik. Fakt -dobry bo do dziś śmiga. Duperszwanc oczywiście ze zdjęcia
                  pablo_doctor

                  Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                  CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                  http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                  Komentarz

                  Pracuję...