Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zamiennik czy oryginał?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zamiennik czy oryginał?

    Wczoraj byłem w końcu u mechaników celem założenia tych tulejek dystansowych za 45zł za sztukę.
    Co się okazało. Były założone "tulejki dystansowe" ale raczej nie tu gdzie trzeba i "trochę" nie takie.
    Aby założyć tulejki i łożysko doszło do końca trzeba było opiłować zgrubienia na tych moich B6-kach.

    Po całej operacji auto poszło trochę do góry. Jeszcze nie mierzyłem ile, ale na oko wygląda wyżej :-)

    Coś dziwnego się dzieje, bo jak skręcam kołami to słychać jak sprężyna strzela. Nie zawsze - czasem. Takie głuche, stłumione bę, bę.
    Coś koleś za mocno skręcił, czy co? Z jednej strony to dobiega. Albo mi się wydaje, że tylko z jednej.
    Czeka mnie chyba wizyta reklamacyjna.

  • #2
    zamiennik czy oryginał?

    Brat w swoim szkodniku planuje wymianę przednich błotników (korozja, kiedyś klepane itd)
    Pytanie: Czy kupić nowy zamiennik np w intercars czy szukać używki ori.
    Co do używki ori zastanawia się czy nie bedzie sie działo z nim to samo co z tymi obecnie co ma, bo niegdy nie wiadomo czy był klepany czy nie...
    Będę wdzięczny za opinie...

    Komentarz


    • #3
      tomaszwrc, Z zamiennikami może być różnie czasami potrafią kiepsko pasować,lepiej by było,gdybyście poszukali ori i najlepiej w kolorze.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz


      • #4
        tomaszwrc, stałem przed tym samym wyborem

        wybrałem ori bez rdzy ... trafić w kolorze to już sztuka a nie porysowane w transporcie to jak 6 w totka
        Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

        Komentarz


        • #5
          tomaszwrc, Szukaj oryginału w kolorze.Ja żonie kupiłem tylną klape do Polo pod kod lakieru,zrobiłem przekładke i gra.A jaki kolor :?: bo na forum gościu chce gołą bude srebrną oddać za grosze
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz


          • #6
            aniol, tak, tylko, że ta buda jest wybrakowana, nie ma np. błotników z przodu :P
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road
            My O2FL

            Komentarz


            • #7
              rafiki, A tego to już nie pamiętam bo nie zwracałem na to uwagi-nie mój kolor
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                aniol, ale mój :twisted: ogólnie z przodu to sam szkielet został :lol:
                رافال
                Spoty
                Cause freedom is a lonely road
                My O2FL

                Komentarz


                • #9
                  bude widziałem bo kolor też jest srebrny...
                  Tak naprawdę wszytsko sie rozbija o to czy jak kupię używke a była szpachlowana kiedys i ją pomaluje pod mój kolor to czy za rok nie wyjdzie jakies badziewie?

                  Komentarz


                  • #10
                    tomaszwrc, Jak będziesz odbierał osobiście to zawsze można sprawdzić miernikiem lakieru.Druga sprawa to od wewnętrznej strony też zobaczysz jak wygląda a tam nie ma lakieru.
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak jak napisali koledzy najlepszym wyborem jest oryginał... masz pewność że błotnik będzie bezproblemowo pasował czego niestety nie można powiedzieć o zamiennikach.
                      Znalezienie używanego błotnika w kolorze i dodatkowo w dobrym wizualnym stanie nie jest takie proste ale warto spróbować.

                      Komentarz


                      • #12
                        Kolor moze byc inny i tak bedzie lakierowany

                        Komentarz


                        • #13
                          To ja jestem na opak bo wolalbym nowe zamienniki niz stary blotnik. Polakierowalbym idealnie pod kolor i gra gitara kiedys kupilem do auta klape "w kolorze" i to najgorszym bo czerwonym. Odcina sie, w zasadzie do tego stopnia ze kwalifikowala sie do lakierowania. Jesli Ci nie zalezy na idealnej kolorystyce to rozwiazaniem jest element w kolorze ale skoro naprawia auto ze wzgledu na estetyke to podejrzewam ze to nie przejdzie
                          Była Octavia II Tour kombi (sprzedana)

                          Komentarz


                          • #14
                            Skoro kolor nie gra roli bierz w ciemno używane oryginalne błotniki.

                            Komentarz


                            • #15
                              tomaszwrc, Jeżeli będzie lakierowany to bierz oryginał przynajmniej będzie pasował bez problemu.Zamienniki przeważnie nie są spasowane dokładnie i potem są problemy.A jak by nie było musi się zgrać z maską,zderzakiem,migaczem bo inaczej będą za duże szpary i problem.
                              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                              Pozdrawiam ANIOL

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X