leszekmw, ja po prostu piszę o tym, jak męczyli się ze sprzedażą moi koledzy. Najpierw cieszyli się że kupili 3-latki za małe pieniądze i że sprzedadzą z zyskiem, a potem po paru miesiącach sprzedawali je za cenę bliską zakupowi. Jeśli dla autora tematu oferta z linka jest atrakcyjna, to niech się nią interesuje. Dla mnie to za słabe wyposażenie i silnik przy tej cenie.
Dwa pytania
Zwiń
X
-
Dwa pytania
Cześć tak myślałem ze nie ma sensu robić tematów w dziale "Skoda Octavia I" I mam kilka pytań
1 Czy do Octavii 1.9 TDI 130KM (ASZ) mogę lać 10w40? (przebieg 213 tys)
2. Jak to jest możliwe ze przez całą noc prawie się akumulator wyladował? (akumulator podobno 6 miesięcy) Jedynie co robiłem to słuchałem ok 10 minut radia (testowanie jak gra itd) oraz zostawiłem uchylona przednia szybę od pasażera (garaż ogrzewany) Kluczyk wyjalem ze stacyjki.
Było to ok 21
A dziś ok 15 weszłem do auta i coś mi nie pasowało, podświetlenie we wnętrzu było bardzo słabe (zegary prawie w ogole nie świeciły) A przy próbie zapalenie awaryjnych zaczęło coś Piszczeć. A godzina na zegarku cały czas jest 00:00 (przy w/w nie nie wkładałem kluczyków do stacyjki) , Czym może być to spowodowane?
(Na dniach pokaże Octe)
-
-
Krzysztofyk, no możesz lać 10w40 tylko wytłumacz mi po co i dlaczego? Coś się złego dzieje, że chcesz półsyntetyk wlać? Lej 5w40 i będzie dobrze
Co do aku to widocznie coś Ci zżera prąd. Drugim autem u mnie w domu jest Fabia 2006 i tam problem był z radiem ze stałym +. Dopiero po przepięciu radia na + po zapłonie skończyły się jaja.
[ Dodano: Wto 09 Gru, 14 21:07 ]
Zakładam oczywiście, że wysiadając nie zostawiłeś włączonych świateł czy choćby ruszonej dźwigni od kierunków (wtedy świecą się postojówki po jednej stronie)
Komentarz
-
-
Nie miałem jak, a dziś rady juz nie dam. A co do świec itd to średnio tam wiem to pierwsze TDI a zarazem diesel w rodzinie. A zauważyłem jedno jeszcze kiedy wsiadłem i "mrugnałem długimi" to zapaliła się kontrolka od drzwi (drzwi miałem otwarte) kiedy przestałem trzymać ten "dzydzel" od mignięcia długimi zgasła ta kontrolka, boje się trochę ze to może być bardziej poważne niż akumulator :?
Komentarz
-
-
Krzysztofyk, ja bym jeszcze proponował podpiąć kompa. Nie zaszkodzi a może coś się wyjaśnić. Namiary na pomocnych ludzi z kabelkiem: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53257
Komentarz
-
-
Gość
10w40 czy 5w40, a co bylo nalane wczesniej, jak polsyntetyk to lej taki jak syntetyk to po co przechodzic na gorszy. Przebieg nie jest wyznacznikiem o ile jest prawdziwy. Co do radia to podlaczales jakies nie fabryczne?!bo mowisz ze odsluchiwales jak gra, czy poprostu ori radio chciales sprawdzic, jesli ktos podlaczal radio to moze byc jak Rafiki napisal i to bym najpierw sprawdzil jak ori radio i nie jest popudione nic z podlaczeniem to przyczyna bedzie gdzie indziej. Ten aku to tez sprawdz czy faktycznie jest pol roczny :szeroki_usmiech
No i faktycznie auto wartalo by dac na kompa posprawdzac, ewentualnie potem elektryk, moze cos popieprzone jest.
W sumie jakby to bylo u mnie w Meganie z tymi kontrolkami to bym sie nie zdzwiwil bo to auto potrafi w rozne dziwne sposoby sygnalizowac rozladowujacy sie akumulator, np. wlaczajac wycieraczki przy probie odpalenia :lol: , ale w Skodzie, oj nie moze tak byc :wink:
Komentarz
-
Gość
sew1981, nie pamietam dokladnie, u mnie byla norma 505.01 czy 00 ?! nie pamietam jakie mialy VP, jesli ta pierwsza to Ci zaraz udziele odpowiedzi
Co do szyb to jestem dosc zdziwiony bo w Renowce musze przyuczac szyby i wspomaganie, ale nigdy mi sie nie zdazylo w Skodzie zebym szyby kalibrowal :| :roll:
edit
Dobra juz wiem 505.00, to Ci nie odpowiem
Komentarz
Komentarz