demontaż bocznych szyb z tyłu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • etr
    Classic
    • 2018
    • 1

    demontaż bocznych szyb z tyłu

    Ja powoli tracę głos ... i bynajmniej nie przez sprawy forumowe czy służbowe - zdrówko szwankuje :evil: Dzisiaj wgrywam program antywirusowy :wink:
  • etr
    Ambiente
    • 2014
    • 132

    #2
    demontaż bocznych szyb z tyłu

    znajomy mechanik ma do rozbiórki całą skodę I z 00', tak jak moja. Auto ma przyciemnione szybki które chciałbym mieć u siebie. Ciężko zdemontować ten element?
    I ogólnie powiedział że mogę brać co chcę. Co można wziąć na zapas nawet, co często się psuje? Bo auto i tak idzie na złom niedługo. I jak sprawdzić czy tamto auto ma zawieszenie jeszcze w miarę? Bo będę musiał zmienić je u siebie w niedługim czasie, a jest okazja zgarnięcia części za free...

    Komentarz

    • pablokinah
      Rider
      • 2010
      • 574

      #3
      Zamieszczone przez etr
      Ciężko zdemontować ten element?
      nie
      ja bym brał silniczki drzwi razem z zamkami gdyż to dość częsty problem
      z zawieszenia to tylko sprężyny bym brał
      jakby co posiadam kabel vag

      Komentarz

      • utek
        Elegance
        • 2007
        • 867
        • Superb II combi (3T5)
        • APK 2.0 MPI 115 KM

        #4
        Auto jest po czy przed liftem? Kombi czy hatchback?

        Komentarz

        • etr
          Ambiente
          • 2014
          • 132

          #5
          Zamieszczone przez pablokinah
          Zamieszczone przez etr
          Ciężko zdemontować ten element?
          nie
          ja bym brał silniczki drzwi razem z zamkami gdyż to dość częsty problem
          z zawieszenia to tylko sprężyny bym brał
          a możesz mniej więcej opisać ten demontaż?

          moje auto jest po lifcie, hatchback, a tamto jest przed liftem, tez hb. Moje jest z 00', tamto z 99 bodajże

          Komentarz

          • pablokinah
            Rider
            • 2010
            • 574

            #6
            Naokoło każdej tapicerki drzwi masz po kilka śrubek na gwiazdkę za przełącznikiem lusterek drzwi kierowcy i za przełącznikami szyb drzwi pasażerów po jednej śrubce na krzyżak i musisz zdemontować rączki za które zamykasz drzwi pod plastikami są po dwie duże śruby na krzyżak jak wszystko zdemontujesz od spodu odchylasz tapicerkę i odpinasz linke klamki ewentualnie wtyczki i podnosisz do góry aby zwolnić uszczelkę która jest przy szybie i masz dostęp do silniczka z modułem a tam to już musisz zobaczyc co i jak bo nie pamiętam czy wychodzi sam silniczek z modułem czy razem z mechanizmem i linkami.
            tu masz rozbiórkę drzwi

            a tu masz jak wyjąć panel sterowania drzwiami i trochę podobnych zdjęć
            Opis krok po kroku jak naprawić / wymienić zamek drzwi w Passacie B5, Golfie IV, Audi A4, A6, Skodzie Octavi, Fabi, Seacie Leonie, Toledo

            A jeżeli masz poliftową a tamta jest przed i będa miały inne numery części to mogą działać niepoprawnie
            jakby co posiadam kabel vag

            Komentarz

            Pracuję...