Jako że moja ślubna robi bardzo niewielkie przebiegi swoim bolidem, raz za czas muszę podłączyć aku pod ładowanie
Wczoraj zaniepokojony 48h ładowaniem prostownikiem z Lidla, sprawdziłem jak wyglądają parametry ładowania, dodam od razu że aku w miarę nowy - sierpień '15
napięcie spoczynkowe aku 12,8V
Napięcie w trakcie rozruchu na zimno - 10,9V
Wszystko wskazuje na to że aku w pełni sił
Natomiast problem występuje - jak mi się wydaje z ładowaniem aku
Napięcie na akumulatorze na jałowych obrotach silnika bez obiążenia -14,1V
Napięcie na aku na jałowych obrotach z ful obciążeniem - 13,4V
Podniesienie obrotów niewiele zmienia (niewiele znaczy się jakieś 0,1-0,2 V)
Jeśli się mylę - wyprowadźcie Pany z błędu - czy w tym silniku regulator napięcia nie powinien na obciążeniu układu elektrycznego podnieść napięcie do 14V?
Wczoraj zaniepokojony 48h ładowaniem prostownikiem z Lidla, sprawdziłem jak wyglądają parametry ładowania, dodam od razu że aku w miarę nowy - sierpień '15
napięcie spoczynkowe aku 12,8V
Napięcie w trakcie rozruchu na zimno - 10,9V
Wszystko wskazuje na to że aku w pełni sił
Natomiast problem występuje - jak mi się wydaje z ładowaniem aku
Napięcie na akumulatorze na jałowych obrotach silnika bez obiążenia -14,1V
Napięcie na aku na jałowych obrotach z ful obciążeniem - 13,4V
Podniesienie obrotów niewiele zmienia (niewiele znaczy się jakieś 0,1-0,2 V)
Jeśli się mylę - wyprowadźcie Pany z błędu - czy w tym silniku regulator napięcia nie powinien na obciążeniu układu elektrycznego podnieść napięcie do 14V?
Komentarz