Brak mocy i dławienie się silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kokolokos
    Classic
    • 2016
    • 7
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    Brak mocy i dławienie się silnika

    Mój problem polega na tym, iż jakiś czas temu podczas skręcania ostro w prawo samochód tracił moc check engine się nie świecił natomiast po zgaszeniu i odpaleni wracała moc. W tej chwili świeci się już check engine praktycznie cały czas i samochód nie ma mocy. Dodatkowo czasami zapala się kontrolka od ASR i samochód zaczyna się dławić. Zaprowadziłem samochód do mechanika i po podłączeniu kompa wyskoczyły błędy:
    -18027-Przekaźnik świec żarowych(J52)
    P1619-35-10-przerwa/zwarcie z masą
    -18065-Układ klimatyzacji wejście/wyjście
    P1657-35-10-zwarcie z plusem
    -17957-zawór elektomagn.ograniczania ciś.doładowania(N75)
    P1549-35-10-przerwa/zawarcie z masą
    -17849-Zawór recyrkulacji spalin(N18)
    P1441-35-10-przerwa/zwarcie z masą
    -17660-Zawór początku wtrysku(N108)
    P1252-32-10-przerwa/zwarcie z masą
    Wszystkie błędy są sporadyczne.

    Po skasowaniu błędy wracają po krótkiej jeździe.
    Mechanik przejrzał instalację i twierdzi że nie znalazł nigdzie uszkodzonej wiązki, komputer jest suchy i nie ma pomysłu co to może być.
    Jeśli ktoś z was miał już taki problem to proszę o pomoc.
    Silnik to 1,9 Tdi ALH 90km

    Ostatnio edytowany przez kokolokos; 43041.
  • ahmed799
    RS
    • 2009
    • 6871
    • Ford

    #2
    Pierwsze co bym zrobił to wyczyścił wszystkie punkty masowe w komorze silnika. Może komuś się zdawać śmieszne ale po O1 można wszystkiego się spodziewać, np. Moja kiedyś w trasie zaczęła tracić moc i gubić prąd przy ok 20 km/h w jadąc w przód nadmienie że na wstecznym szła ile mogła. Dobrałem się do wszystkich punktów z masą 3 lub 4 teraz nie pamiętam i ocia ożyła.

    филип
    Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

    Komentarz

    • kokolokos
      Classic
      • 2016
      • 7
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      Zamieszczone przez ahmed799 Zobacz wpis
      Pierwsze co bym zrobił to wyczyścił wszystkie punkty masowe w komorze silnika. Może komuś się zdawać śmieszne ale po O1 można wszystkiego się spodziewać, np. Moja kiedyś w trasie zaczęła tracić moc i gubić prąd przy ok 20 km/h w jadąc w przód nadmienie że na wstecznym szła ile mogła. Dobrałem się do wszystkich punktów z masą 3 lub 4 teraz nie pamiętam i ocia ożyła.
      A możesz powiedzieć mi gdzie te punkty masowe się znajdują?

      Komentarz

      • ahmed799
        RS
        • 2009
        • 6871
        • Ford

        #4
        Główny masz na skrzyni biegów, nie wiem jak w TDI ale w moim benzyniaku są jeszcze pod podstawą akumulatora. Przejżyj jeszcze sobie przy okazji wszystkie wtyczki i przemyj jakimś preparatem typu kontakt, isol.

        филип
        Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10960
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          pod podstawą akumulatora, ale i na podłużnicach z przodu, silnik ma też do masy budy podłączenie czasami
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • kokolokos
            Classic
            • 2016
            • 7
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            A poza punktami masowymi co to może być? Ktoś się już spotkał z takim problemem?

            Komentarz

            • kokolokos
              Classic
              • 2016
              • 7
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Wszystkie punty masowe jak i większość wtyczek wyczyszczona i pryśnięta preparatem. Nie znalazłem również nigdzie przetartej wiązki. Wszystkie przekaźniki siedzą mocno w gniazdach. Cały czas auto nie ma mocy i świeci się check.

              Komentarz

              Pracuję...