Szarpie silnikiem przed przejściem na lpg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • shanzi
    Rider
    • 2016
    • 694
    • Octavia I combi (1U5)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Znawcą LPG nie jestem, ale skoro wiesz, że masz duże spadki ciśnienia na reduktorze to nie jest to dobry objaw. Jakość gazu w Polsce jest różna a i samo serwisowanie przez niektórych daje dużo do myślenia, chyba,że samochód kupiłeś z pewnej ręki. Wizyta u fachowca, polecanego z LPG forum nie była by pewnie zła, miał byś przynajmniej pewną informacje dotyczącą instalacji. Co do lania specyfików do Pb, nigdy tego nie robiłem.

    Komentarz

    • camel19
      Ambiente
      • 2017
      • 116
      • Octavia I combi (1U5)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #27
      Co do nierównej pracy silnika na pb, czytałem o regulatorach ciśnienia paliwa. Jak padną to dają podobne objawy do tych co są u mnie. Zauważyłem też że nieraz z wydechu delikatnie popiarduje jak by wszystkiego nie spalał...

      Komentarz

      • camel19
        Ambiente
        • 2017
        • 116
        • Octavia I combi (1U5)
        • AUM 1.8 20VT 150 KM
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #28
        A więc tak, reduktor mam już wymieniony, dodatkowo ustawiłem przerwę na swiecach 0,7 i posmarowałem końcówki niewielką ilością smarem miedzianym. Jedyne co zauważyłem że robi się nalot na porcelankach a przejechane mam na nich niecałe 2k. Wymieniłem zawór cisnienia paliwa, sprawdzałem szczelność podciśnień. Z błędów co wywala to sporadycznie sai. Ostatnio nic nie było o lambdzie. Nadal na pb trzepie silnkiem. Na ssaniu lekko wahają się obroty. Silnik ma swoją moc podczas jazdy. Nie wiem co dalej robić, sprawdzać....

        Komentarz

        • camel19
          Ambiente
          • 2017
          • 116
          • Octavia I combi (1U5)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #29
          Teraz zauważyłem że podczas tików silnika na pb rośnie misifire na 4 cylindrze. Po chwili spada do 0 i tak ciągle. Walnieta cewka?

          Komentarz

          • camel19
            Ambiente
            • 2017
            • 116
            • Octavia I combi (1U5)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #30
            Winą tego zamieszania jest wtryskiwacz. Zamieniłem z 4 cylindra na 2 i teraz misifire wypada na 2. Będę szukał drugiego wtrysku lub całej listwy o czym napisałem też na giełdzie. Dodatkowo zauważyłem że uszczelka na 3 wtrysku do połowy była ułamana. Mam lekkie bujanie obrotów. Może to być przez tą uszczelke? Wtryski mają nr:028015606. Można gdzieś dostać nowe uszczelki? Reszta też jest stwardniała i zółta....

            Komentarz

            • shanzi
              Rider
              • 2016
              • 694
              • Octavia I combi (1U5)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Uszczelki pod wtryskiwacze to nie jest duży wydatek. Lepiej kup i wymień wszystkie cztery.

              Komentarz

              • camel19
                Ambiente
                • 2017
                • 116
                • Octavia I combi (1U5)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #32
                Zamieszczone przez shanzi Zobacz wpis
                Uszczelki pod wtryskiwacze to nie jest duży wydatek. Lepiej kup i wymień wszystkie cztery.
                Wiadomo, tylko póki co nie mogę znaleźć nowych do tych wtrysków

                Komentarz

                • shanzi
                  Rider
                  • 2016
                  • 694
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  ?? Ja po wpisaniu w przeglądarkę " uszczelka wtryskiwacza 1.8t z"kilka pozycji...

                  Komentarz

                  Pracuję...