Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowa cewka i błędy wszystkich 4 świec.2.0 AZJ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nowa cewka i błędy wszystkich 4 świec.2.0 AZJ

    Siemka.
    Moja stara cewka poddała sie po 17 latach( pekła od spodu ) szarpało, migało, wypadały zaplony ogólem cuda na kiju. Kupilem nową, polską cewkę. Montaż podłączenie, odpalenie i sukces. Pięknie pracuje, pali od strzała, nic nie strzela itp nawet bieg jałowy sie ustabilizowal . I tak piękny sen zakończył się po wyjechaniu za bramę i dodaniu gazu. Zapalił się check. Co ciekawe auto jedzie normlanie, zero szarpania, wypadania zapłonów itp. Podpinam pod kompa a tam 4 błędy : 17772, 17763, 17769,17766 - przerwa w obwodzie. Po wykasowaniu wszystko znika, po chwili po dodaniu gazu wraca i tak w kółko.... Powiem szczerze zgłupialem, bo auto normlanie się zachowuje a check po oczach świeci.... Miał ktoś z was taką sytuację? Bedę wdzięczny za informację.
    Pozdr

  • #2
    Odezwałem się na prv, nie widziałem wcześniej, że wrzuciłeś post.

    Wymień na beru ostatecznie ngk i będzie dobrze. Ewentualnie poszukaj używkę "temic" to chyba szło na pierwszy montaż. Te silniki nie bardzo lubią się z tanimi zamiennikami jeśli chodzi o układ zapłonu.
    ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
    Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
    Spalanie - Motostat.pl
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz


    • #3
      Dodam jeszcze, że w cewce masz zintegrowany moduł zapłonowy, dlatego nie od każdego zamiennika elektronika modułu współpracuje z silnikiem stąd sypie błędami czasem tak jak w Twoim przypadku.
      ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
      Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
      Spalanie - Motostat.pl
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • #4
        Bedą jaja jak na NGK lub BERU też tak będzie.... używany oryginał to trochę loteria....

        Komentarz


        • #5
          Też obstawiam że to wina modułu zapłonowego . Zresztą ... polska cewka ? Zapewne rebrandowany chińczyk w polskim opakowaniu .

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Kot72 Zobacz wpis
            Też obstawiam że to wina modułu zapłonowego . Zresztą ... polska cewka ? Zapewne rebrandowany chińczyk w polskim opakowaniu .
            No właśnie na tej "polskiej" cewce masz jakieś numery oznaczenia pozwalające zidentyfikować typ cewki czy producenta?
            ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
            Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
            Spalanie - Motostat.pl
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz


            • #7
              Druga sprawa to na znanym portalu aukcyjnym możesz kupić używkę . Jeśli kupujesz od firmy to zawsze jest 14 dni na potencjalny zwrot . Nowych też to dotyczy .

              Komentarz


              • #8
                Jeśli jest różne zachowanie motoru na różnych cewkach to dla mnie to ewidentnie wina cewki.
                Trzeba tylko kupić dobrą cewkę i będzie dobrze niestety beru czy ngk to wydatek pomiędzy 300-400 zł ale brać nówkę i na następne ładnych parę lat z głowy.
                ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                Spalanie - Motostat.pl
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • #9
                  Cewka POLSKA firmy TERMPOL - Link . Wczoraj odesłalem bo po prostu nie daje rady i nie mam pojęcia dlaczego.... Po reanimacji starej OEM wszystko wróciło do normy choć po mocnym nagrzaniu czasami zapłon zgubi, szarpnie ale nie pokazuje błedu....

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpis
                    Cewka POLSKA firmy TERMPOL - Link . Wczoraj odesłalem bo po prostu nie daje rady i nie mam pojęcia dlaczego.... Po reanimacji starej OEM wszystko wróciło do normy choć po mocnym nagrzaniu czasami zapłon zgubi, szarpnie ale nie pokazuje błedu....
                    Jak ktoś miał do czynienia i pamięta moduły abimex w polonezach GLI, które to moduły lubiły się sypać, jak trudno było trafić na zamiennik który nie powodował by szarpania i strzelania w filtr. Kilka modułów tego samego producenta dawało różne efekty jedne szarpały drugie strzelały w filtr a jeszcze kolejny dawał wszystkich atrakcji po trochu. A na oryginałach poldki cykały ja nowe.

                    O firmie termpol pierwsze słyszę, ciekawe czy to nie jakiś rebrandowany chinol, nie wiem. Być może, że w silniku o innym kodzie ta cewka będzie działać nawet poprawnie, loteria.
                    ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                    Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                    Spalanie - Motostat.pl
                    Spalanie - Motostat.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Tym bardziej że jest wyraźnie napisane że TERMPOL to jedynie polska marka . Marka i nic więcej . Taką cewkę Chińczyk ulepi za 1/4 ceny a Polak sprzeda i zarobi .

                      Komentarz


                      • #12
                        Ta sama firma ma cewkę do BFQ, foto cewki to totalny no name, mając laser/grawer do znakowania można by nawet na niej napisać "Bosz Germany High Quality", cena jej to 1/3 ceny normalnej, takiej co producent nie wstydzi się oznakować że jego dzieło, numer katalogowy umieścić. Omijałbym taką "markę", dla mnie to made in India, towar przygotowany do dowolnego znakowania, uniwersalny do opchnięcia, że niby pasuje wielu modeli bo ma kształt.

                        Komentarz


                        • #13
                          Tia . Firma prężnie produkuje cewki dla aut które już dawno w większości powędrowały na złomowisko lub zostały przetopione . Zadziwiająca logika

                          Komentarz


                          • #14
                            zamowilem NGK. Podobno elektronika w NGK współpracuje z AZJ więc zobaczymy.... zostaje mi jeszcze BERU, BOSCH jak coś :P

                            Komentarz


                            • #15
                              NGK zamontowane. Elektronika współpracuje ze sterownikiem, błedu nie wywala. pierwsze kilometry pokazały, że puki co jest ok, nie szarpie, nie strzela.... zobaczymy na jak długo.

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X