Siemka.
Moja stara cewka poddała sie po 17 latach( pekła od spodu ) szarpało, migało, wypadały zaplony ogólem cuda na kiju. Kupilem nową, polską cewkę. Montaż podłączenie, odpalenie i sukces. Pięknie pracuje, pali od strzała, nic nie strzela itp nawet bieg jałowy sie ustabilizowal . I tak piękny sen zakończył się po wyjechaniu za bramę i dodaniu gazu. Zapalił się check. Co ciekawe auto jedzie normlanie, zero szarpania, wypadania zapłonów itp. Podpinam pod kompa a tam 4 błędy : 17772, 17763, 17769,17766 - przerwa w obwodzie. Po wykasowaniu wszystko znika, po chwili po dodaniu gazu wraca i tak w kółko.... Powiem szczerze zgłupialem, bo auto normlanie się zachowuje a check po oczach świeci.... Miał ktoś z was taką sytuację? Bedę wdzięczny za informację.
Pozdr
Moja stara cewka poddała sie po 17 latach( pekła od spodu ) szarpało, migało, wypadały zaplony ogólem cuda na kiju. Kupilem nową, polską cewkę. Montaż podłączenie, odpalenie i sukces. Pięknie pracuje, pali od strzała, nic nie strzela itp nawet bieg jałowy sie ustabilizowal . I tak piękny sen zakończył się po wyjechaniu za bramę i dodaniu gazu. Zapalił się check. Co ciekawe auto jedzie normlanie, zero szarpania, wypadania zapłonów itp. Podpinam pod kompa a tam 4 błędy : 17772, 17763, 17769,17766 - przerwa w obwodzie. Po wykasowaniu wszystko znika, po chwili po dodaniu gazu wraca i tak w kółko.... Powiem szczerze zgłupialem, bo auto normlanie się zachowuje a check po oczach świeci.... Miał ktoś z was taką sytuację? Bedę wdzięczny za informację.
Pozdr
Komentarz