Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 BFQ wskazania przepływomierza i korekty STFT i LTFT

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Tak świszcze przepustnica , normalne . Oryginalny regulator był Pierburga . Tak myślę że warto zainteresować się wtryskami Pb . Reszta komponentów wygląda na sprawne i prawidłowo działające .

    Komentarz


    • #27
      Apropos ... czy w oleju czuć benzynkę ?

      Komentarz


      • #28
        Jak dla mnie to nie, choć ciężko mi się odnieść bo nigdy nie wąchałem oleju z benzyną

        Komentarz


        • #29
          Czy ktoś z was może mi wkleić zdjęcie z głównym przekaźnikiem od auta. Jakiś słynny 427. Ktoś mi podpowiedział żebym go sprawdził. Szukałem zdjęć w necie i szczerze mówiąc to nie umiem tego pod maską znaleźć

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez rzufiu Zobacz wpis
            Czy ktoś z was może mi wkleić zdjęcie z głównym przekaźnikiem od auta. Jakiś słynny 427. Ktoś mi podpowiedział żebym go sprawdził. Szukałem zdjęć w necie i szczerze mówiąc to nie umiem tego pod maską znaleźć
            To na pewno dobry numer przekaźnika ?? Od czego on jest ?? . Cześć przekaźników a właściwie większość jest po stronie kierowcy pod kierownicą , albo od strony nadkola ( nie pamiętam już dokładnie bo dawno tam nie zaglądałem ).

            Komentarz


            • #31
              Chodzi ponoć o jakiś główny przekaźnik całego auta. Kiedyś czytałem że ktoś go wymieniał czy czyścił u siebie. Jeden z mechaników z którym jestem w kontakcie też mi o tym mówił.
              Zamówiłem kable i cewkę. Wymienię i zobaczę czy coś się poprawi. Raz na kilka dni auto mi "puszcza bąka" i skoczą na chwilę obroty jakby paliwa nie spalało i leci chmurka biała przez moment. Może jest jakieś przebicie czy coś. Testu ze spryskiwaczem w nocy i drutami które rażą po łapach nie mam zamiaru robić

              Komentarz


              • #32
                A ile wynosi podciśnienie na wolnych obrotach ??
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #33
                  Z programu STAGa pokazuje mi 0.36-0.39 na wolnych. 0.45 na wbitym D (automat). Obroty jałowe podniesione do ~800

                  Komentarz


                  • #34
                    Cewka i przewody zapłonowe wymienione. Dalej to samo. Czasami podczas jazdy jest super -3 do 0, czasami przelewa że sięga do -7 -9 a czasami wali na plus nawet do + 12. Uj wi co dalej :/

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X