Witam,
W mojej Skodzie od 2021 mam cały czas trzy irytujące problemy, które pokazuje mi mój VAG MINI skaner. Co one oznaczają i jak się ich pozbyć?
Treść błędów:
16514 4082 P0130 Rząd 1 – sonda 1: awaria obwodu elektrycznego
00928 03A0 Napęd centralnego zamka drzwi kierowcy – F220
17811 4593 P1403 Układ EGR, zakres regulacji
Ostatnio miałem dwa razy sytuację, że podczas hamowania na czerwonym świetle i podczas hamowania, aby przejechać przez "policjanta" całkowicie silnik mi zgasł w aucie.
Czasami silnik dziwnie pracuje, w senie trzyma wysokie obroty jak stoje na luzie, ale bardzo rzadko.
Ktoś mi powiedział, że winnym tych problemów może być czujnik położenia wału i czujnik położenia przepustnicy - czy tak może być? Jeśli tak, to jak sprawdzić czy działają poprawnie te czujniki?
Wcześniej wymieniłem cały układ wydechowy, bo zrobiła mi się dziura przy plecionce przy kolektorze, więc wymieniłem cały układ wydechowy + wymieniłem zawór elektromagnetyczny filtra węglowego, ponieważ stary się zaciął i cały czas był otwarty, a także została sprawdzona sonda lamba i wtyczka i wszystko działa poprawnie.
Co to może być?
Dołączam zdjęcia ze skanera VAG MINI tych błędów.
Czekam na pomoc i możliwość rozwiązania tych problemów.
Pozdrawiam,
Mat.
img-20240627-wa0003_1.jpg img-20240627-wa0002_1.jpg img-20240627-wa0005.jpg
W mojej Skodzie od 2021 mam cały czas trzy irytujące problemy, które pokazuje mi mój VAG MINI skaner. Co one oznaczają i jak się ich pozbyć?
Treść błędów:
16514 4082 P0130 Rząd 1 – sonda 1: awaria obwodu elektrycznego
00928 03A0 Napęd centralnego zamka drzwi kierowcy – F220
17811 4593 P1403 Układ EGR, zakres regulacji
Ostatnio miałem dwa razy sytuację, że podczas hamowania na czerwonym świetle i podczas hamowania, aby przejechać przez "policjanta" całkowicie silnik mi zgasł w aucie.
Czasami silnik dziwnie pracuje, w senie trzyma wysokie obroty jak stoje na luzie, ale bardzo rzadko.
Ktoś mi powiedział, że winnym tych problemów może być czujnik położenia wału i czujnik położenia przepustnicy - czy tak może być? Jeśli tak, to jak sprawdzić czy działają poprawnie te czujniki?
Wcześniej wymieniłem cały układ wydechowy, bo zrobiła mi się dziura przy plecionce przy kolektorze, więc wymieniłem cały układ wydechowy + wymieniłem zawór elektromagnetyczny filtra węglowego, ponieważ stary się zaciął i cały czas był otwarty, a także została sprawdzona sonda lamba i wtyczka i wszystko działa poprawnie.
Co to może być?
Dołączam zdjęcia ze skanera VAG MINI tych błędów.
Czekam na pomoc i możliwość rozwiązania tych problemów.
Pozdrawiam,
Mat.
img-20240627-wa0003_1.jpg img-20240627-wa0002_1.jpg img-20240627-wa0005.jpg
Komentarz