Kurcze. To lipa że nie wiadomo co bo wkurzające to jest (za pierwszym razem po postoju sie to dzieje a jak stane zgasze i odpale to wzystko oki można cisnąć i nic się nie dzieje) . A może to byc winą filtra paliwa bo mam filtrona.
Kurcze. To lipa że nie wiadomo co bo wkurzające to jest (za pierwszym razem po postoju sie to dzieje a jak stane zgasze i odpale to wzystko oki można cisnąć i nic się nie dzieje) . A może to byc winą filtra paliwa bo mam filtrona.
niesądze. zrób komplet logów statycznych , dynamicznych i BS.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:
1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.
2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:
000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)
3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:
000
001
003
004
007
013
010
018
023
4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim czwartym biegu, uzyskamy obroty okolo 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:
003
004
010
011
001
008
UWAGA!!!
Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę http://vaglog.rtnet.pl w celu przerobienia na bardziej czytelny format.
Powodzenia!!!
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
rOBERTO795, może przy okazji . Masz większe doświadczenie w temacie diagnostyki niż ja. Miło byłoby na ten temat przy browarze porozmawiać. Wielki Szacun dla Ciebie za wiedzę.
Myślę, że admin mógłby to podpiąć na głównej stronie aby skończyły się pytania "jestem zielony w tym temacie, jak zrobić logi?"
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:
1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.
2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:
000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)
3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:
000
001
003
004
007
013
010
018
023
4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim czwartym biegu, uzyskamy obroty okolo 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:
003
004
010
011
001
008
UWAGA!!!
Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę http://vaglog.rtnet.pl w celu przerobienia na bardziej czytelny format.
Sorki za takie ale dzisiaj ciężko było zrobić coś dobrego bo duzy ruch a jak bym nie zrobił dziś to mnie wiem kiedyy......
Rozgadąłem się a to już robi sie wkurzające 6mies temu czyszczona turbina u poleconego mechaniora i wyrzuca błąd:
Prosze tylko nie piszcie że geometria, jakieś wężyki może trzeba sprawdzić, dodam jeszcze że filtr paliwa 2 lata wymieniany FILTR** i po wymianie pamiętam jak dziś pęcheżyki w wężyku i do dziś. Doradzcie coś bo mułowato nie jeżdze ok 2100-2500 i deptać też deptam aaaa i jeszcze na zimnym silniku i tak ok 70C (dopuki krecha na blacie nie stanie 90C) przy depnięciu na 4 biegu z 1800-2000 kopcił na czarno (chyba bo w lusterku widziałem). Dopomużcie
kata mam wywalonego, podejżewam że to zaworek n75 (zamówiłem, przekonamy sie), turbawka była czyszczona ok 6mies temu a mułowato nie jeżdze więc jakoś to by było dziwne
A tak wogóle to możesz powiedzieć mi w jaki sposób widzisz tu sdze??
Jak widze sadzę ?
A no bo zaworek N75 w ukladach sterowanych podcisnieniem pada niezwykle rzadko.
OK skoro juz zamowiony.
Po wymianie zaworka wykonaj logi dynamiczne 011 i 010 kazdy oddzielnie na 3 biegu od 1500 do 4200 oraz statyczny 011 w trybie Basic Settings.
Pozdrawiam
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
[ Dodano: Pią 30 Sie, 13 23:09 ]
Sorki że tak długo ale czasu jakoś nie było i logów jeszcze nie zrobiłem ale różnica jest niesamowicie odczuwalna i nie ma przeładowań samochód zbiera się nie do poznania. A propo starego N75 to cały w sadzy był, ręce jak murzyn miałem. Logi spróbuje jak najszybciej zrobić i wrzucić.
P.S. jeżdżę na nim już tydzień
[ Dodano: Czw 12 Wrz, 13 23:40 ]
Jeszcze logów nie zrobiłem ops: nie mam kiedy się popiąć zawsze jakieś zajęcie jeszcze remont w domu i tu znowu :diabelski_usmiech ciortostwo kolejne sie chyba uwaliło, a mianowicie takie objawy: czasami występuje tak że obroty sięgają 5tys a tu stoję w miejscu (luz i przegzowanie wraca do normalności), i np jade dep do końca a tu powoli do przodu odpuszcze noge a tu zryw do przodu.
Ja sądze że to przepływka a wy?? A propo wymiany n75 boo już troche siedzi mi ten nowy, rewelacja teraz moge podbijać do ok 5tys/obr żwawszy aż do niedawna (ale czasami zdarza się tak jakby wszytko było ok i wbija w fotele), zbiera się od 1400 pięknie wcześniej potrzebowała 2100
Komentarz