Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Xenony - problem z poziomowaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Xenony - problem z poziomowaniem

    Przejrzałem kilkanaście stron i nie natrafiłem na informację jakiej szukam.
    Chciałbym do mojej o3 liftback założyć cb a antenę dać na tylną klapę. No i teraz mam pytanie co zrobić z kablem....trzeba mieć jego spory zapas w bagażniku żeby klapa mogła się otwierać, ale nie chciał bym aby ten zapas kabla tak po prostu sobie w bagażniku leżał... Jak to rozwiązaliście ?

  • #2
    Xenony - problem z poziomowaniem

    Pacjent: O1, rocznik 2004

    Fabrycznie zamontowane xenony.

    Problem: reflektor od strony pasażera się nie poziomuje. Wygląda na to, że jest w pozycji dolnej.

    Lewy reflektor działa poprawnie.

    W sterownikach nie ma żadnych błędów, przy próbie wykonania output test rusza się tylko lewy reflektor.

    Czyżby silniczek padł?
    Czarna perła O2 FL:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593

    Komentarz


    • #3
      szukalbym na wtyczkach ewentualnie silniczek.

      Komentarz


      • #4
        Może to nie jest do końca rozwiązanie twojego problemu, ale:

        senony ADAPTACJA/ NASTAWA PIERWOTNA



        -Pojazd musi stać na równym podłożu

        -Hamulec ręczny musi być zwolniony

        -Zapłon musi być włączony

        -Światła wyłączone

        [xenon range 55] adaptacja kanał 00 test oraz ok. powrócenie do ustawień fabrycznych.

        następnie:

        [55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła
        -lewa str.]

        [Nastawy podst. - 04]

        Grupa "001"

        [Go]

        Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła
        zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.

        I tu będziesz widział czy działają ci silniczki, jeśli się podniosą, wiesz, że silniczki działają. Mi prawdopodobnie czujnik padł, bo co zapłon to ksenony z przodu opadały. Wyrgulowałem śrubokrętem i podniosłem na stacji diagnostycznej do odpowiedniego poziomu. Zapisałem i działa .

        Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

        Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie
        nastawników jako położenie bazowe.

        [Done, Go Back]

        Komentarz


        • #5
          Grzyboll, ktorymi srubami ustawiales wysokosc?? kiedys diagnosta ustawial u mnie lampy ale nie przyjrzalem sie, a nie chce cos rozregulowac, aha i bez podpinania kompa i jakis adaptacji, ksenony zapamietaly polozenie.

          Komentarz


          • #6
            Wydaje mi się, że są to zwykłe imbusy. Górne regulują gorą/dół, dolne lewo/prawo.

            Komentarz


            • #7
              Grzyboll, jak to gorna dolna to nie te sruby widoczne tutaj

              Komentarz


              • #8
                koledzy ,śruby do regulacji strumienia światła są przy tych jasnych kołnierzach , a dokładnie w nich znajdują się prowadnice , patrząc na zdjęcie kolegi Golas27, lewa śruba tuż obok naklejki z homologacjami służy do regulacji GÓRA-DÓŁ , a prawa czyli wewnętrzna służy do regulacji PRAWO-LEWO czyli na boki , a do robienia samodzielnej regulacji wystarczy ibus 6 bądź dopasowany śrubokręt krzyżowy. ok

                pozdro
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz


                • #9
                  ROBAL_26,

                  Komentarz


                  • #10
                    Link któryś z kolegów mógłby mi podpowiedzieć gdzie można dokupić zębatkę,która znajduje się na tej śrubie do regulacji? Ew. może jakiś pomysł jak to dorobić i z czego? Wypadły jej trzy zęby i z regulacji nici.Mam takie lampy jak na fot. u kolegi Golas27. Za jakiekolwiek wskazówki z góry dziękuję.

                    Komentarz


                    • #11
                      MAREN, musiałbym jutro spojrzeć w graty to może znalazłbym jaki mechanizm w którym znajduje się ta zębatka ,on jest wymienialny całościowo , tylko ze dopiero jutro będę coś wiedział bo jestem poza chatą
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #12
                        ROBAL_26 byłbym Ci wdzięczny jak nie wiem co. Gdzie nie zapytałem - owszem ale cała lampka ( również w serwisie) koszmarna kaska :lol:

                        Komentarz


                        • #13
                          MAREN, niestety nie mam tych regulacji ,jak robiłem porządki to wyrzuciłem, szukaj lamp od anglika , są tańsze i będziesz miał co potrzebujesz ,
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X