Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Centralka Octavia I kombi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Centralka Octavia I kombi

    SS, u nas mówiąc fachowo zachmurzenie przejściowe, a sądząc po dźwiękach to z burzy będzie jedna wielka , bo grzmi coraz słabiej :? ale zrobiło się ciut przyjemniej i jest czym oddychać :szeroki_usmiech

  • #2
    Centralka Octavia I kombi

    Witam.
    Otóż od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Octavii I '00 Kombi 1.9TDI. Ostatnio miałem dziwną i przykrą sytuację. Wieczorem zamknąłem auto, normalnie bez problemów z pilota. Rano idę do samochodu, naciskam i...no właśnie nic. Drugi pilot to samo. Baterie wymienione i nadal nic. Wkładki zamków są zapchane i nie da się ich otworzyć z kluczyka (były długo nie używane). Udało mi się tylko wyjąć wkładkę od strony kierowcy i otworzyć drzwi, jednakże ta czynność nie dezaktywuje alarmu. Stąd moje pytania:
    1. Co mogło paść przy centralnym ? Moduł? sterownik? Może piloty?
    2. Czy jest możliwość dezaktywacji alarmu?

    W obecnej sytuacji nie mogę korzystać z auta, więc pilnie zależy mi na jakiejkolwiek pomocy.
    Z góry dzięki za pomoc!
    pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Miałem kiedys podobnie, nie mogłem otworzyc auta z pilota, plusem było to że wkładki działały i nie miałem syreny, okazało sie ze w module komfortu ugniły mi styki stad był brak styku i centrala nie działała, styki dorobiłem i działa po dzis dzień Ojciec miał w swojej Octavce to samo...

      Komentarz


      • #4
        grelack, Klapę bagażnika też nie otworzysz :?: Ja bym stawiał na sterownik centralnego.Nie wierzę że dwa piloty z nowymi bateriami by padły jednocześnie.Za duży zbieg okoliczności.Moduł sterowania w drzwiach kierowcy też odpada,każde drzwi mają swój obwód elektryczny.A moduł komfortu to nie Linkł bym się na początek na sterowniku centralnego.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz


        • #5
          Mój brat miał podobny przypadek - winny był właśnie sterownik centralnego zamka, więc także sugeruję od tego zacząć.

          Komentarz


          • #6
            grelack, alarm oryginalny czy dokładany, bo od tego należy zacząć.
            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

            Komentarz


            • #7
              Alarm i moduł komfortu - oryginał.
              Do samochodu nie mogłem się dostać przez żadne drzwi - wszystkie zapieczone zamki miały. Fartem udało mi sie wyjąć wkładkę od kierowcy. Dlatego to jest problem ale zregenerowałem zamek i teraz chodzi (chociaż tyle).
              Po drugie mogę jeździć tyle, że włącza się autoalarm i to jest problem. Być może zbieg okoliczności ale oba piloty nie działają. Odpięłem takie gówno co włącza alarm w momencie wstrząsów czy coś. Alarm dalej wyje. Odpiełem moduł komfortu, alarm dalej wyje. W sumie to problem polega na tym, że pilotem nie mogę dezaktywować alarmu.

              Komentarz


              • #8
                Miałem podobny problem. Działał zamek z kluczyka od kierowcy i nie przejmowałem się pilotem. Czasami tylko musiałem dwa razy przekręcać kluczyk w stacyjce.
                Jak byłem w zakładzie elektromechanicznym pracownik był zdziwiony nie działającym pilotem. Rozebrał go, przelutował i wszystko działa.
                Spróbuj sprawdzić pilota.
                Marek

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X