Masakra :twisted: Co taki ma w czubie :twisted:
[O1] Problem z wycieraczkami
Zwiń
X
-
[O1] Problem z wycieraczkami
Witam. Mam drobny problem z wycieraczkami. Czasami nie chcą się włączyć, jedynie jeśli włączę na najszybszą prędkość to zaczynają działać i przez kilka dni jest spokój. Nie zauważyłem też żadnej prawidłowości jak wilgoć czy niska temperatura. Zastanawiam się czy jest to wina silniczka czy może przekaźnika
-
-
Może być silniczek miałem podobnie w innym aucie, skończyło się na wymianie, ale w skodzie nie słyszałem o takim przypadku1.9TDI ASV TOUR/ 1.9TDI ALH COMBI/M W. 1.9jtd
moje auto: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...248021#1248021
Komentarz
-
-
W golfie miałem zatarty mechanizm jednak jest jedna podstawowa różnica. Nawet jak włączę wycieraczki i nie zadziałają a pociągnę za ramię wycieraczki to nic nie pomaga a jak już zaczną działać to chodzą na każdej prędkości i czasowo bez zwalniania czy przycinania więc mechanizm jest raczej ok
Komentarz
-
-
Z tego co pamiętam to była kwestia lutów od czasówek w silniczku: można było bawić się w naprawę, a ja wymieniłem cały silniczek1.9TDI ASV TOUR/ 1.9TDI ALH COMBI/M W. 1.9jtd
moje auto: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...248021#1248021
Komentarz
-
-
Czasówki czy w ogóle?1.9TDI ASV TOUR/ 1.9TDI ALH COMBI/M W. 1.9jtd
moje auto: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...248021#1248021
Komentarz
-
-
Podepne sie pod temat. Dzisiaj wycieraczki stanęły mi na sztorc i koniec. nie działają na żadnej prędkości jedyne co działa to spryskiwacz. Bezpiecznik cały i zdrowy. Jutro rozepne kostke i posrawdzam napięcia, tyle że zanim to zrobie to chciałem was prosić o schemat kostki przy manetce i tej przy silniczku. Podejrzewam że w moim przypadku rozsypała się manetka bo nie raz było tak że zacinały się i pracowały cały czas, ale żeby to stwierdzić potrzebuje opisu kostki która się przy niej znajduje
Komentarz
-
-
Zamiast zadawać tyle pytań i snuć zbędne teorie można pierwsze zacząć od przeczyszczenia styków w manetce. Zaśniedzieją, zabrudzą się i już nie działają. Sam miałem problem z szybami el. (brak 2 pozycji i pierwsza przesunięta na jej miejsce), wacik ze zmywaczem do paznokci załatwił sprawę. Jest instrukcja jak zrzucić pająka w temacie o montażu tempomatu. Przy okazji widać wiązkę w kolumnie - mogła się przetrzeć, albo kostka zaśniedzieć. Potem iść głębiej po kablach przez przekaźniki aż do silnika. Z tego co widzę, to usterka na 99,9% nie jest mechaniczna tylko elektryczna. W obu przypadkach. Aby wyeliminować silnik podpinamy go na krótko (maska nie zawadzi o ramiona) uważając oczywiście na biegunowość. Troszkę chęci.
Komentarz
-
Komentarz