Analiza logów silnik AHF octavia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • castokars
    Classic
    • 2014
    • 37

    #26
    Auto scanem się zainteresowalem ponieważ mam problemy z alarmem który nie działa, jak również z brzeczykiem włączonych świateł, oraz nie zapalaniem się lampki po otwarciu drzwi. Ale wiem to już inny temat. Wybaczcie. Moja odpowiedz. ( mikrostyk w zamku pewnie)

    Posprawdzam więc wężyki zawory itd. oraz pomyślę nad czyszczeniem...

    Komentarz

    • kornat
      Rider
      • 2007
      • 578

      #27
      Zamieszczone przez castokars
      kornat napisał/a:
      Z akumulatora na krótko na przykład.
      musiałbym ten zawór podłączyć pod akumulator. Po podpięciu normalnie zasilania ''wtyczki'' zawsze jest 5V? tak?
      Na wtyczce od zaworków będzie tylko 5V (po odpaleniu auta).

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #28
        Zamieszczone przez kornat
        Zaworki są sterowane napięciem 5V abyś go nie poczęstował 12V
        z czystej ciekawości- dlaczego na zaworach widnieje napis 12V ?

        Zamieszczone przez kornat
        Po zwiększeniu wartości (Adaption003) zwiększamy wymaganą masę powietrza przez co EGR jest mniej aktywny (czyli się wcześniej zamyka), a po wpisaniu max wartość w adaptacji powinien być całkowicie zamknięty po odpaleniu przynajmniej mi się tak wydaje.
        niestety nie jest tak, zawór dalej będzie działał. Zmieni się jedynie charakterystyka jego pracy
        Zamieszczone przez castokars
        Co do sprężarki gruszka jest ok
        na jakiej podstawie kolego tak sądzisz?
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • kornat
          Rider
          • 2007
          • 578

          #29
          Zamieszczone przez DGW
          kornat napisał/a:
          Zaworki są sterowane napięciem 5V abyś go nie poczęstował 12V

          z czystej ciekawości- dlaczego na zaworach widnieje napis 12V ?
          Kiedyś gdzieś czytałem, że jeżeli N75 ma zamknąć przelot między VAC a ATMO sterownik podaje napięcie 5V i takie powinno być na wtyczce po odpaleniu silnika. Napięcie 12V również się tam pojawia ale impulsowo i służy ono do zbijania podciśnienia poprzez otwieranie wszystkich króćców.
          Dlatego zasugerowałem nie podawania na dłuższy czas napięcie 12V.
          Ja osobiście nie bawiłem się w mierzenie napięć na wtyczkach bo sprawdzałem na odpiętym i zazwyczaj jak był uwalony to wystarczyło. Jakiekolwiek opóźnienia w działaniu to już widać w logach.

          Zamieszczone przez DGW
          kornat napisał/a:
          Po zwiększeniu wartości (Adaption003) zwiększamy wymaganą masę powietrza przez co EGR jest mniej aktywny (czyli się wcześniej zamyka), a po wpisaniu max wartość w adaptacji powinien być całkowicie zamknięty po odpaleniu przynajmniej mi się tak wydaje.

          niestety nie jest tak, zawór dalej będzie działał. Zmieni się jedynie charakterystyka jego pracy
          Tzn. w jaki sposób zmieni? Oczywiście przy wpisaniu maksymalnej wartości w adaptacjach.

          Komentarz

          • castokars
            Classic
            • 2014
            • 37

            #30
            Zamieszczone przez DGW
            na jakiej podstawie kolego tak sądzisz?
            jak sprawdzić gruszkę dokładnie ? będę wdzięczny

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #31
              Zamieszczone przez kornat
              Kiedyś gdzieś czytałem, że jeżeli N75 ma zamknąć przelot między VAC a ATMO sterownik podaje napięcie 5V i takie powinno być na wtyczce po odpaleniu silnika. Napięcie 12V również się tam pojawia ale impulsowo i służy ono do zbijania podciśnienia poprzez otwieranie wszystkich króćców.
              Dlatego zasugerowałem nie podawania na dłuższy czas napięcie 12V.
              Ja osobiście nie bawiłem się w mierzenie napięć na wtyczkach bo sprawdzałem na odpiętym i zazwyczaj jak był uwalony to wystarczyło. Jakiekolwiek opóźnienia w działaniu to już widać w logach.
              dzięki
              Zamieszczone przez kornat
              Tzn. w jaki sposób zmieni? Oczywiście przy wpisaniu maksymalnej wartości w adaptacjach.
              wartość max sugerowana jest w autach które poruszają się w trudnym terenie. Jak to dokładnie wpływa na pracę- ciężko napisać. Po prostu zawór pracuje inaczej ale pracuje.
              Zamieszczone przez castokars
              DGW napisał/a:
              na jakiej podstawie kolego tak sądzisz?
              jak sprawdzić gruszkę dokładnie ? będę wdzięczny
              przede wszystkim szczelność pompką z wakuometrem, skok, ustawienie ramienia, płynność pracy itd.
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              Pracuję...