Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przekodowanie nowego/używanego sterownika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przekodowanie nowego/używanego sterownika

    witajcie,

    niestety ponownie muszę zwrócić się do Was o poradę i pomoc w rozwiązaniu problemu.
    jechałem sobie dziś moja RS i w pewnym momencie zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i w tym samym czasie stracił moc na żadnym biegu nie było mocy. Bardzo opornie dochodziło do 3000 tys i dalej nic. Akurat miałem lapka + kabel w samochodzie to stanąłem na parkingu i podłączyłem VCDS'a po przeskanowaniu wyrzuciło mi błąd silnika(screen wrzucony). wcisnąłem pedał gazu na max'a i obroty wskoczyły tylko do 3000 tys i tak sobie falowały między 2700 do 3000 tys obrotów. Wykasowałem błąd i ruszyłem w dalszą podróż. RS przyśpieszała tak jak zawsze czyli super.
    niestety po jakimś czasie od nowa kontrola mrugała brak mocy. podłączyłem pod kompa i znowu ten sam błąd i identyczne zachowanie silnika.
    Napiszcie co to może być, bo chciałbym to naprawić na samym poczatku, żeby cos dalej się nie uszkodziło...

    czekam na informację.

  • #2
    Przekodowanie nowego/używanego sterownika

    Panowie sterownik do podmienienia ma nr 038 906 012 h -O1, silnik alh, taki sterownik z takim dokładnie nr potrzebny jest na podmianę? Jeżeli taki sam nr to może być z audi vw, seata? Obecnie do Alh są założone wtryski od Asv, czy komputer od 110km podejdzie bezpośrednio? (Nie ma ciśnienia na ten mocniejszy) Troszkę szukałem w necie informacji na temat przekodowywania sterowników. Do zmiany jest komp właśnie w takim silniku i mam takie pytanie, jak krok po kroku,,wgrać,, nowy sterownik? posiadam vag com 311, da radę coś z nim zrobić? Czy może szukać tu na forum pomocy, np podczas spotu, lub umówić sie z kimś na przekodowanie nowego ecu? A i nie miałbum żadnych pinów z zakupionego, były by do zczytania.. Proszę o wyrozumiałość:P
    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

    Komentarz


    • #3
      Moze byc od Audi VW lub Seata.
      Cała sprawa to dopasowanie zegarów do nowego sterownika. 5 minut roboty.
      Tylko moje pytanie ?? Po co chcesz podmieniac ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        A więc jest taka sprawa, że obecny sterownik jest modyfikowany, a kiedy był standard +wtryski asv to spalanie zimowa pora było znacznie mniejsze. Samochód jest obecnie użytkowany przez bardzo spokojną osobę, której nie potrzeba tyle mocy, co oszczędności. Więc wpadłem na pomysł, żeby podmienic kompa a na lato wrócić do poprzedniej konfiguracji taki mój wymysł, myślę że opłacalny, sterownik jakieś 150 zł, a oszczędności na paliwie spore. Liczę na pomoc, poradę, bądź mini spota

        [ Dodano: Czw 30 Sty, 14 06:28 ]
        Brak zainteresowania- czyli uważacie, że jest to złe rozwiązanie? A co do wymiany kompa to możecie pokusić się o drobne porady jak przerzucić/ przeprogramowac bym był bardzo wdzięczny i pewnie nie tylko ja. .
        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

        Komentarz


        • #5
          IMO - gra nie warta swieczki... kupno uzywanego sterownika to loteria (troche).
          Podmiana - musialbys podjechac do mnie z drugim sterem. Wymienic go u mnie i wtedy dopasowałbym Ci zegary do ECU... niby mało... ale zawsze troche zachodu.
          Jesli spokojna osoba bedzie uzywała spokojnie pedału "gazu" to spalanie nie powinno byc drastycznie wyższe.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Jeszcze się zastanowie ale przychylalbym się do mojego rozwiązania.. Mógłbyś przesłać na siebie namiary i jak byśmy się rozliczyliprzemik,
            Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

            Komentarz


            • #7
              yusin, pierwsze to sprawdź czy to auto jest sprawne.. bo jak jeździ nim spokojna osoba to powinno być wszystko w normie a nawet mniej.. a skoro jest tak jak Ty mówisz to jak ten soft musi być zrobiony :roll:
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                Wysłałem Ci moje namiary na PW....
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  alxxx, miesiąc temu zamieściłem logi na forum i wszystko oki, taką dostałem informacje. Program robił rok temu Masters, więc zaufany tuner. Spalanie na serii i wtryskach było znacznie mniejsze niż na kompletnej serii ALH(0,5-1 l na 100 km może jestem przewrażliwiony

                  przemik, jak się zdecyduje to dam znać dzięki
                  Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                  Komentarz


                  • #10
                    ad:
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • #11
                      Dobre podsumowanie.. rOBERTO795,
                      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X