Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zamek od strony kierowcy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamek od strony kierowcy

    Zamieszczone przez klarus
    cbool10, to normalne, że nowe leciutko chodzi
    Czyli mówił prawdę :diabelski_usmiech
    Tak czy siak muszę się przyzwyczaić do tego

  • #2
    Zamek od strony kierowcy

    Witam mam pytanko ?
    Po otworzeniu drzwi kierowcy nie świeci się światełko w podsufitce i otwarcie drzwi na desce rozdzielczej natomiast światełko obrysowe drzwi lekko żarzy? Byłem u elektryka i powiedział że to zamek ale nie jest pewny. Może ktoś miał doświadczenie z tym problemem?
    Proszę o pomoc.
    Dzięki z Pomoc tylko co sądzicie o zamku nowym w zamienniku bo oryginał kosztuje 600 pln. a zamiennik 115 pln. ?

















































    /

    Komentarz


    • #3
      DariuszŻ, znany temat w OI i Golfach IV aczkolwiek w przypadku OII tez sie zdarzały. jest o tym na forum tutorial jak to zrobić w OI jak zdemontowac boki, wyjac zamek gdzie są te styki itd. musisz poszukac mozna kupic nowy - drogo jak nie wiem, uzywke ale to lotoria lub wyjąc zamek rozebrac i polutowac lub zaniesc do jakiegos elektronika i bedzie jak nowy
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz


      • #4
        naprawa zamka znalezione w sieci foto porada co i jak FOTO PORADA

        Komentarz


        • #5
          U mnie sprawa wygląda następująco:

          Po otwarciu drzwi klamką z zewnątrz czujnik otwarcia drzwi nie reaguje, czyli symptomy jak u kolegi wyżej, ale jak otwieram od środka i pociągnę klameczkę do oporu i jeszcze troszkę, to czujnik zaskakuje. Dodatkowo, po przekraczaniu 20km/h, kiedy drzwi się ryglują, rygiel drzwi kierowcy z powrotem się otwiera i czasem jak zamykam auto z pilota, zapomnę czegoś i jeszcze raz muszę otworzyć samochód, to po ponownym zamknięciu dzieje się to samo co po przekroczeniu 20km/h, czyli otwiera się z powrotem, wtedy drzwi zamkną się tylko jak kliknę guzik zamknięcia drzwi na pilocie dwukrotnie (to chyba jakieś zamknięcie awaryjne, niedawno to odkryłem)

          Wszystko jest ori, wersja L&K 2004, pilot jak w Golfie, Audi itd. wersja bez otwarcia bagażnika z pilota.

          Czy to to samo co u kolegi, czy coś jeszcze? A może zupełnie coś innego?
          Laurin & Klement

          Komentarz


          • #6
            Witam, mam taki sam problem jak u kolegi ari38... Z tym że u mnie nie szło otwieranie ani zamykanie centralnego od strony kierowcy... Gereneralnie to w ogóle mi nei działał centralny... Więc dałem do elektryka i stwierdził awarie modułu (został wymieniony) oraz uszkodzony zamek (nie wiem dokładnie jak to się nazywało ale chodziło o coś z pompką(?) w zamku) No i diagnoza nowego zamku 600zł więc se dałem spokój. POstanowiłem założyć centralny zamek na pilota( miałem tylko na kluczyk). No i po jakimś czasie znowu zamki świrują tzn. otwierają się i zamykają w czasie jazdy, czasami musze 2-3 razy zamykać zamek żeby się drzwi zaryglowały...

            Ktoś się może orientuje ile by kosztował zamiennik takiego zamka? Bo nie ukrywam że 600zł to majątek jak dla mnie ...

            Pozdrawiam.

            Komentarz


            • #7
              Brit3101 wszelkie problemy związane z ryglowaniem, odryglowaniem drzwi zniknęły po naprawie zamka z powyższym fotoporadnikiem. Jednakże czujnik otwartych drzwi, czyli zapalenie się światła wewnętrznego po otwarciu, kontrolki na desce rozdzielczej oraz lampki w drzwiach, nadal nie działa.
              Laurin & Klement

              Komentarz


              • #8
                ari38 naprawiłbym to sam, aczkolwiek znając moje umiejętności to tylko coś więcej zepsuje niż naprawie A montował ktoś z Was Link jako zamiennik? Bo bym w sumie myślał o tym, lecz nie wiem czy to będzie później działać...

                Komentarz


                • #9
                  Koledzy,

                  Polecam zakup zamka w skoda czesci 24, bardzo dobrej jakości zamiennik, wymieniałem u siebie chyba z rok temu i wszystko jest w należytym pożądku, a cena - jeśli się nie mylę nie całe 70 pln. - przy okazji wymiany, proponuję sprawdzenie "komputera", który znajduje się w drzwiach kierowcy i nie jest najlepiej zabezpieczony przed wilgocią.

                  Dodatkowo, co do warującej elektroniki, u mnie przy opisywanych powyżej objawach, winny był bezpiecznik - jeśli dobrze pamiętam nr. 10

                  Komentarz


                  • #10
                    Koledzy jestem właśnie po akcji z brakiem kontrolki safe, brakiem podświetlenia w podsfitce, brakiem dzwieku zapalonych świateł itd itp. Traciłem wiare bo wszyscy mówili że kup moduł zamki i tak w koło. Poświęciłem sobote i wymontowałem wszystkie zamki. Rozebrałem je sprawdziłęm/wymieniłem mikrowyłączniki (9 zł sztuka) i przelutowałem w zamkach wszystkie luty na płytkach elektronicznych zamków. Dodatkowo polecam wypiąc kostki ze słupków i wyjąć wiązke elktroiniczną zasilajacą zamek. U mnie w obu tylnich drzwiach przewody nie posiadały izolacji albo posiadały ja popękaną.

                    Po tych zabiegach wszystko działa i nie ma juz problemów z zamykaniem / otwieraniem się centralnego. Mało tego okazało się że mój model posiada komfort i ciesze się z zamykania elektrycznych szyb.

                    Polecam wziąśc sprawy w swoje rece, bo to wcale nie jest trudne a poradniki na forum są wręcz łopatologicznie napisane.

                    Powodzenia
                    Pozdrawiam

                    ssasak

                    MOJA FUMENA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69754

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X