Problem z odpalaniem i Alarmem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysztof17
    Drive
    • 2017
    • 85
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Problem z odpalaniem i Alarmem

    Zamieszczone przez hotrain
    Mam to zalane do diesla obecnie.
    hotrain, do jakiego dizla masz to zalane? Bo się trochę zgubiłem.
  • krzysztof17
    Classic
    • 2014
    • 3

    #2
    Problem z odpalaniem i Alarmem

    Witam To mój pierwszy tu post
    Kiedyś miałem jakieś spięcie kabelków jak naprawiałem włączniki od szyb ale zlutowałem kabelek wymieniłem spalony bezpiecznik i działało wszystko No prawie
    Od tego czasu nie chodziły mi coś zegary ale jakoś sie tym nie przejąłem
    Generalnie zegary działały tylko nie opadały w dół po skończonej jeździe i kasował się spis przejechanych kilo,metrów bo wyłączeniu silnika

    raz byłem sobie dorobić kluczyk z węglikiem i co się okzało że facet nie mógł wgrać drugiego kluczyka mógł tylko jeden wgrać ale generalnie bez wkodowanego węglika obydwa kluczyki odpalały samochód co świadczy że chyba imobilizer nie działał
    Ale wszystko działało pozatym
    Pewnego razu nie mogłem odpalić auta alarm nie chciał się z pilota wyłączyć Co to może być?

    alarm w końcu przechytrzyłem Przekreciłem kluczyk jak do odpalenia Odłączyłem akumulator i podłączyłem spowrotem i mogłem normalnie odpalać auto

    Potem raz wziąłem drugi dorobiony kluczyk
    (ale który nie miał wkodowane kodu w węgliku ) i przekreciełem i nie chciał odpalić
    Próbowałem starym kluczem i też nie chciał odpalić
    Co to może być?
    Dodam że na silniku nie ma błedów tylko na teście wyjścia pokazuje Czujnik zapłonu - G4

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      Witaj krzysztof17, po pierwsze staraj się pisać składniej i zachował kolejność wydarzeń. Nie mamy Twojego samochodu, więc nasze rady opieramy na własnym doświadczeniu i tym co Ty nam opiszesz.

      Wygląda na to, że jeszcze musisz sprawdzić przekaźniki i wszystkie bezpieczniki. Mam pewne obawy co do nich po zwarciu. Jeżeli możesz zrób pełny AUTOSCAN samochodu. Zobaczymy jakie masz elementy zamontowane.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        krzysztof17, Mogłeś likwidować przypadłości samochodu jedną po drugiej a nie czekać na kumulację.. Masz pewnie zimne luty w zegarach, kwestia kasowania licznika to sprawdź czy masz bezpieczniki wszystkie dobre i czy w ogóle wszystkie masz. Podejrzewam, że alarm dokładany?
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • krzysztof17
          Classic
          • 2014
          • 3

          #5
          Dziękuje za rady
          Po skasowaniu błedów w Vagcom licznik działa prawidłowo.

          Bezpieczniki są wszystkie, wszystkie też sprawdziłem, czy nie są przepalone, a ten wymieniony bezpiecznik działa dobrze.
          Generalnie to jest trochę inny bezpiecznik jest do niego przylutowany kabelek i po jego odłączeniu nie działają szyby elektryczne i przestaje wyć syrena alarmu.
          A żże szyby elektryczne działają więc bezpiecznik działa.

          Generalnie auto z salonu, ale nie jestem pewny czy auto alarm oryginalni czy dostawiany, bo wtedy salon jakoś dostawiał niektóre części nie bezpośrednio, tylko przez firmy współpracujące. Tak jakoś mi tłumaczyli.

          [ Dodano: Sob 22 Lut, 14 10:47 ]
          Dodam jeszcze, że Vagcom nie może się połączyć z modułem komfortu.
          Piszę o tym, bo to podobno jakoś razem z alarmem działa.
          Ogólnie sprawdziłem w starym module komfortu wszystkie ścieżki wyglądają cało. Działają na tym module komfortu zamki w drzwiach i wewnętrzne światła. Po jego odłączeniu nie działają światła wewnętrzne koło lusterka środkowego. Czyli można dojść do wniosku, że moduł komfortu działa.

          Mechanik mi mówił, że trzeba go wymienić, więc kupiłem odpowiedni moduł komfortu o tym samym numerze seryjnym i tak dalej. Wstawiłem i nic żadnych zmian. Modułu komfortu dalej Vagcom nie widzi. Światła wewnętrzne koło lustarka działają na tym nowym również, więc mi się wydaje że stary moduł komfortu też był jeszcze dobry.

          [ Dodano: Sob 22 Lut, 14 10:51 ]
          Poza tym na immobilizerze jak go skanuje wyskakują raz błędy raz nie. Dodam, że błędy tak zwane "Nie Znane" i nie mogę ich znaleźć w necie, ani w insrtukcji do vagcom-u.

          Komentarz

          Pracuję...