Elektryka zwariowała.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TurboSkodaFilip
    Drive
    • 2010
    • 60

    #26
    Co do maila to ->[email protected]
    Natomiast co do daty produkcji, stawiam na po maju. Po pierwsze, VIN mówi, że jest to model na rok 2002 (10 znak to 2), a po drugie w karcie pojazdu data pierwszej rejestracji to 06.08.2001

    Komentarz

    • b-bar01
      Elegance
      • 2007
      • 985
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #27
      jak u mnie nawalił moduł komfortu i zablokowało na amen m.in. drzwi kierowcy to elektryk zdjął głośnik w drzwiach, wyciągnął wiązkę i zwarł któryś kabel do masy i wszystko sie otworzyło.
      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

      Komentarz

      • TurboSkodaFilip
        Drive
        • 2010
        • 60

        #28
        Auto otwarte. Drzwi od strony kierowcy zostały rozebrane i dalej poszło już łatwo. Co do powodu blokady, wiązka kabli w drzwiach spaliła się. Elektryk powiedział, że to cud, że auto nie spłonęło. W poniedziałek kable będą wymieniane i okaże się czy to zwarcie (kable były czarne) nie uszkodziło sterownika drzwi.

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2324
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #29
          TurboSkodaFilip, ważne że się udało i nie było większych szkód, ciekawe co mogło być powodem zwarcia czy popękana izolacja na przewodach czy zbyt duże obciążenie w instalacji drzwi. :|
          ważne że jest krok do przodu .
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • piotr303
            Drive
            • 2011
            • 53

            #30
            Dobrze że auto nie spłonęło ops:

            Komentarz

            • TurboSkodaFilip
              Drive
              • 2010
              • 60

              #31
              Auto odebrane i stoi na parkingu
              Już zapomniałem jak się nią fajnie jeździ ^^ Teraz pozostaje ją odkurzyć oraz wyprać jej tapicerkę (Niesamowicie brudno jest w środku -.-). No i wypucować karoserię jako, że dostała nowy zderzak (Był pęknięty, bo jakiś kretyn zostawił na nim coś wielkości śrubokrętu i próbował zatrzasnąć maskę -.-), dwa przednie błotniki (jeden na tyle pordzewiał, że gdy ostatnio myłem ją Karcherem to wybiło dziurę ._.), zaślepkę na zamek kierowcy (uznaliśmy z tatą, że na razie może być tak, jako, że znaleźliśmy zaślepkę w dobrym kolorze) i ramkę szyby w przedziale bagażowym. A jutro skoczę po zajęciach wymienić opony na letnie

              Kończąc temat, dziękuję wszystkim za pomoc, plusy rozdane

              Komentarz

              • jacek23
                Drive
                • 2010
                • 44

                #32
                Dołączę się do tematu z moim problemem. Zauważyłem dziwne zachowanie lewych tylnych drzwi:
                1. kontrolka na desce rozdzielczej nie reaguje na ich otwieranie (pozostałe drzwi powodują zapalenie kontrolki)
                2. przycisk centralnego zamka w przednich lewych drzwiach czasem umożliwia zamykanie felernych drzwi razem a czasem kołek w tych drzwiach opada razem z innymi ale od razu się podnosi
                3. zamykanie/otwieranie tych drzwi z pilota działa bez żadnych problemów
                4. po odblokowaniu zamka z pilota można te drzwi otworzyć ale elektronika tego nie "widzi" więc po krótkim czasie blokuje ponownie wszystkie drzwi - kołki opadają. I tu dziwne zachowanie - jeśli samoczynne zablokowanie zamka nastąpiło przy otwartych tylnych drzwiach to zapala się tak jak powinna kontrolka na desce. Kontrolka ta gaśnie po zamknięciu felernych drzwi.

                Co to może być?

                Komentarz

                • michalrh
                  Rider
                  • 2012
                  • 322
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez jacek23
                  Dołączę się do tematu z moim problemem. Zauważyłem dziwne zachowanie lewych tylnych drzwi:
                  1. kontrolka na desce rozdzielczej nie reaguje na ich otwieranie (pozostałe drzwi powodują zapalenie kontrolki)
                  2. przycisk centralnego zamka w przednich lewych drzwiach czasem umożliwia zamykanie felernych drzwi razem a czasem kołek w tych drzwiach opada razem z innymi ale od razu się podnosi
                  3. zamykanie/otwieranie tych drzwi z pilota działa bez żadnych problemów
                  4. po odblokowaniu zamka z pilota można te drzwi otworzyć ale elektronika tego nie "widzi" więc po krótkim czasie blokuje ponownie wszystkie drzwi - kołki opadają. I tu dziwne zachowanie - jeśli samoczynne zablokowanie zamka nastąpiło przy otwartych tylnych drzwiach to zapala się tak jak powinna kontrolka na desce. Kontrolka ta gaśnie po zamknięciu felernych drzwi.

                  Co to może być?
                  1- mikrostyk w zamku,
                  2- kable w przelotce pomiędzy słupkiem a drzwiami,
                  3- moduł sterujący z ugnitymi pinami.
                  był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
                  jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



                  komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

                  Komentarz

                  • ROBAL_26
                    RS
                    • 2010
                    • 2324
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                    #34
                    jacek23, wymontuj zamek (w tylnych drzwiach jest z wyjęciem jego troche problemu ale się da) i popraw w nim luty a dokładnie to miejsca lutowania wtyczki do płytki zamka , z biegiem lat wiązka podłączona do zamka rusza się w drzwiach i powoduje mikro pęknięcia lutów ,nawet jeśli ich nie widać to jest problem , w ciepłe dni będzie działać a w chłodne mogą być problemy , mikrostyk uszkodzić można mechanicznie , także wątpie w jego uszkodzenie , robiłem już kilka przypadków w tym u siebie i w żadnym nie musiałem wymieniać mikrostyku tylko wystarczyło poprawić luty i było OK.
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz

                    • jacek23
                      Drive
                      • 2010
                      • 44

                      #35
                      Koledzy, dzięki za podpowiedzi, na początku tyg postaram się rozmontować drzwi i sprawdzić.

                      Komentarz

                      Pracuję...