Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

vcds - analiza pomiarów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    [quote="piotr303"[/quote]

    A gdzie znajde ecu. Czy jest on w kabinie? pstrykne wtyczki kontaktem dla poprawy stykow

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez target
      A gdzie znajde ecu
      W podszybiu
      Zamieszczone przez target
      pstrykne wtyczki kontaktem dla poprawy stykow
      Na pewno nie zaszkodzi a może rozwiązać problem.
      Pamiętaj żeby odłączyć akumulator :wink:

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez piotr303
        Zamieszczone przez target
        A gdzie znajde ecu
        W podszybiu:
        To czeka mnie troche rozbierania. Mam nadzieje ze tam bez problemu dojde. Najpozniej w przyszla sobote to zrobie...byle slonce świeciło.

        Wczoraj sprawdzalem bore 1.6 16v i wyszly takie bledy sporadyczne
        Adres 17 blad 01039. Vcds na silnik nie wszedl. Podloczylem polski vag a tam na silniku mialem 17550 oraz 16407 co by mu moglo dolegac?

        Komentarz


        • #29
          Kody błędów z opisami znajdziesz na stronach:
          http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ry:Fault_Codes
          http://www.gerritspeek.nl/vag-com_fo...slijst-en.html

          Komentarz


          • #30
            Kody oprocz tego jednego znalazlem. Tylko pol roku temu tez byly ale po jakims czasie znow sie pojawily. Jeden dotyczy czujnika temp cieczu chlodzacej skoro po poprawieniu stykow znow jest to mysle ze lepiej go wymienić. Kolejny to dotyczy za malej mocy czyscilem wtedy przepustnice i wzrosla mu dynamika ale znow soe pojawil. Ten 3ci nie mial opisu.


            piotrze czy wiesz co jeszcze trzeba tam zrobic?

            [ Dodano: Czw 01 Maj, 14 20:25 ]
            ponieważ mam taki problem że na trasie jak jade to co jakiś czas auto w trakcie przyspieszania na ok 1 s obroty stoją w miejscu a potem znów zaczyna ciągnąć, jest to problem sporadyczny, ponieważ tydz temu na trasie olkusz-katowice miałem tak z 5 razy, a dziś katowice-bielsko oraz wieczorem powrót ani razu nie było tego objawu. Czy na hamowni coś uda się znaleść?

            ps
            czyszczenie styków ECU nic nie dało, obie wtyczki wyciągnąłem i popsikałem kontaktem S

            [ Dodano: Nie 04 Sty, 15 19:51 ]
            piszę aby innym dać pomysł co warto jeszcze sprawdzić. Oczywiście nie wiem czy teraz problem znikł ale jak narazie od pół roku nie miałem takiego objawu. Otóż skakanie obrotów jakie miałem znikło po zmnianie zacisku tylniego koła, gdyż mam tam tarcze miałem problem z nie wracającym ręcznym, kiedy wymieniłem zacisk na nowy auto lepiej hamuje i nie ma już problemu z ręcznym.

            Uważam, że blokujący się tłoczek powodował podgrzewanie się płynu hamulcowego co było powodem źle działającego sprzęgła.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X