Logi AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marianw
    Classic
    • 2008
    • 13

    Logi AHF

    Panowie da się uruchomić rolkę do MFA przy sterowniku: 5K0953569E
    Multifunkcja już działa, jednak nie mogę odpalić MFA (w liczniku zakodowany Bajt 1, bit 3)


    Jeśli się nie da to jaki moduł obsługuje rolkę z prawej?
  • kornat
    Rider
    • 2007
    • 578

    #2
    Logi AHF

    Logi zostały zrobione w celu sprawdzenia kondycji auta i czy się nadaje do robienia chipa. Ostatnio gdy temp. zewnętrzna oscylowała poniżej 10*C odczuwałem, że miał delikatnego muła jakbym miał na pokładzie 5 osób. Ogólnie odkąd go posiadam mam jakby nie miał tego kopa.
    - AHF
    - zaślepiony EGR
    - wycięty katalizator
    - założone wtryski 0,216 Bosch
    - przepływomierz jakiś zamiennik bez oznaczeń :/
    - zwiększona maksymalnie wartość w adaptacji dla grupy 003

    Logi:
    1) Dynamiczne:
    000 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171607.html
    001 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171608.html
    003 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171610.html
    004 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171606.html
    008 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171605.html
    011 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171609.html
    2) Statyczne BS:
    000 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171612.html
    003 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171614.html
    004 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171611.html
    011 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171613.html
    3) Statyczne MB:
    000 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171617.html
    001 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171616.html
    003 - http://vaglog.rtnet.pl/kornat.forum_171615.html

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #3
      Przeplywka nie jest super mocna ale na serii daje rade i nie ogranicza.
      Wysterowanie turbo poprawne.
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      • kornat
        Rider
        • 2007
        • 578

        #4
        Zamieszczone przez rob555
        Przeplywka nie jest super mocna
        Z tego co się orientuję to po zaślepieniu EGR wartości przepływki powinny być zawyżone i tak miałem

        Ostatnio vagiem zmieniłem adaptacje i nie wiem czy czasem przez to nie zmniejszyły się wartości. Ale jak mimo wszystko nie tnie dawki to OK, bo najbardziej się jej obawiałem, ze względu na jakiś no-name



        Podziękował za analizę.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Wszystko jest dobrze.
          Zamieść logi dynamiczne po modyfikacji.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • kornat
            Rider
            • 2007
            • 578

            #6
            Zamieszczone przez przemik
            Zamieść logi dynamiczne po modyfikacji.
            Ok, myślę że za jakiś miesiąc będę modził.

            P.S. Czy przy temp. otoczenia ok. 25*C przy spokojnej jeździe temp. w dolocie miała 55*C a po logu skoczyła do 65*C. Czy to nie za wysoka temp? Oczywiście siedzi SMIC

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez kornat
              Zamieszczone przez przemik
              Zamieść logi dynamiczne po modyfikacji.
              Ok, myślę że za jakiś miesiąc będę modził.

              P.S. Czy przy temp. otoczenia ok. 25*C przy spokojnej jeździe temp. w dolocie miała 55*C a po logu skoczyła do 65*C. Czy to nie za wysoka temp? Oczywiście siedzi SMIC
              Na tym coolerze norma .
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • kornat
                Rider
                • 2007
                • 578

                #8
                Jeszcze się tak zapytam, w logach boost wynosi około 1.1bara przy obrotach 2000-2300rpm. Z tego co wiem po chipie się ustawia ciśnienie 1.1bar chyba max 1.2 dla VNT15. Czy przy ustawieniu zadanego ciśnienia 1.1 turbo będzie miało boost powyżej 1.2bara to nie będzie źle wypływało na w/w turbosprężarkę?

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Overboost trwa niecałą sekunde... nie rozpatrywałbym tego w ramach problemu.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • kornat
                    Rider
                    • 2007
                    • 578

                    #10
                    Jak tak to dobrze

                    P.S. Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki.
                    edit:
                    Wykres AHF+216 i drugi AHF+216+chip

                    Myślę, że bardzo dobry wynik.

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Nm mogłoby być wiecej. Mocowo w miare ok.
                      Pokaz logi.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • kornat
                        Rider
                        • 2007
                        • 578

                        #12
                        Logi wrzucę za jakiś czas, bo teraz to zaliczenia/egzaminy mam.
                        Od czego zależy ilość Nm? Turbo już w miarę dużo pompuje bo coś ok. 1,2Xbara a niestety siedzi tam VNT15. Paliwa też było trochę ściągane bo dymił. Nie chciałem mocnego programu aby oszczędzić dwumas.

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Wykres OK.
                          Przynajmniej sprzeglo i dwumas mu dluzej pochodzi.
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          Pracuję...