Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

czujnik otwartych drzwi.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • czujnik otwartych drzwi.

    Zamieszczone przez olga
    Dziś zmieniałem koła z zimowych na letnie, przy okazji ASO sprawdzało poziom oleju:

    ASO zrobiło dolewkę 0,5l (po ok 5kkm). W sumie po przejechaniu 11kkm (od nowości) całkowita dolewka to 1 litr oleju; Wychodzi , że przy ok 15kkm to będę miał już
    w ok 38 % oleju wymienionego niejako "w biegu" (bo tyle on pali tego oleju, że trzeba dolewać :shock: - kupując tsi nie sądziłem, że kupiłem diesla )

    Wymiana oleju, to też zawsze wymiana filtrów, robocizna (olej można mieć "swój"
    więc nieco taniej jak kupowany w ASO)... generalnie są to koszty.

    Ja się zdecydowałem, że wymienię po przekroczeniu 20 kkm -tj. jak zaleca serwis.
    W sumie trudno podać mi argumenty: przyjmuję, że producent faktycznie wie, że ten syntetyk jest na tyle trwały i wytrzyma tyle co podają.
    nie obrażaj mojego diesla, przy 17,5 tys przebiegu zero ubytku oleju, nic nie dolewałem

  • #2
    czujnik otwartych drzwi.

    Witam!!moze ktos mi podpowie gdzie szukac usterki otwartych drzwi?W jaki sposób okreslic dokładnie jaki to zamek??Amoze jest ktos kto mi pomoze z małopolski?Nie potrafie zlokalizowac usterki ,mecze sie z tym od paru dni i chyba uszkodziłem zamek w drzwiach kierowcy tzn ten mikro styk bo wydawało m isie ze to własnie o ten zamek chodzi.
    aha czy jak otworze drzwi po dłuzszym postoju to powina zapalic sie kontrolka otwartych drzwi?bo u mie zapala sie dopiero po przekreceniu stacyjki.
    moje auto to octavia 2001 1,9 tdi l&k
    przepraszam ze tak chaotycznie ale własnie skonczyłem zabawe z tymi zamkami i jestem lekko wkurzony.

    Komentarz


    • #3
      rafalhh, Zawsze po otwarciu drzwi powinna Ci się zapalić lampka w środku (oczywiście ustawiona na pozycji otwartych drzwi). Można to sprawdzić vagiem który mikrostyk nie działa.. ale po co skoro można bez. Nie koniecznie musi być jeden uwalony, otwieraj i zamykaj i patrz czy świeci czy nie.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        problem w tym ze dzisiaj po rozkreceniu zamka w drzwiach kierowcy i chyba uwaleniu mikrostyku nie działa mi wcale podswielenie kabiny(przed tym zabiegiem działało).

        Komentarz


        • #5
          Sprawdź jeszcze kable dochodzące do drzwi przy słupkach :|
          Dzieją się tam ciekawe rzeczy, np takie coś:


          Poszukaj na forum, dużo tego w takich sprawach

          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz


          • #6
            wiem sprawdzałem wiazke,wyglada jak nowa.wiele czytalem na ten temat ale jakos nie moge znalesc jednoznacznej odpowiedzi jak zlokalizowac w ktorych drzwiach jest problem.Wczoraj np bo zabawach z zamkiem przestało mi działac podswietlenie kabiny,a dzis juz rano działa.Mysle sobie skoro z deski kontrolka znika po wyłaczeniu zapłonu za kilka minut,to ustawie sobie podswietlenie kabiny powinno zgasnac razem z kontrolka a tu zonk swieci dalej.
            Jest tu moze ktos lub zna jakiegos elektryka ktory to robi na terenie KRAKOWA lub oklolic??

            Komentarz


            • #7
              Z deski powinno ci zniknąć po zamknięciu drzwi. Chyba, że zostawisz je otwarte i wyjmiesz kluczyk, to fakt po kilku minutach powinno się wyłączyć.
              Jeśli tak się nie dzieje, to są 3 opcje:
              - uszkodzenie przewodów
              - zgnite piny przy silniczku w drzwiach
              - uszkodzony moduł komfortu

              Sprawdź dokładnie elektrykę drzwi, zdejmij boczek i dokładnie obejrzyj, szczególnie po wyjęciu wtyczki z silniczka (właściwie modułu). Na początek drzwi kierowcy :twisted:

              Nie pytaj tutaj jak to zrobić i inne tego typu, bo wszystko na ten temat zostało już przewałkowane po kilka razy.
              Wystarczy tylko poszukać. :P

              Opisy są na tyle dokładne, że jeśli masz jakiekolwiek zdolności manualne, to poradzisz sobie z tym samemu.
              Powodzenia.
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz


              • #8
                jeszcze jedno ostatnie pytanko,czy jesli wykrece wszystkie zamki i np zewre te przewodziki z mikrostyków wychodzace to zniknie mi ta kontrolka??zakładajac oczywiscie ze wszystkie przewody po drodze sa ok.aha czy dotyczy to rowniez bagaznika w combi?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez rafalhh
                  czy jesli wykrece wszystkie zamki i np zewre te przewodziki z mikrostyków wychodzace to zniknie mi ta kontrolka?
                  Tak.
                  Dotyczy to również klapy bagażnika.

                  Zakładając tak jak napisałeś, że cała reszta elektryki jest OK.
                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X