Witam
Od dłuzszego czasu borykam sie z tym błedem i zaczyna mnie denerwować, czestotliwoscia check i odłacza turbo.
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 006 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 2
Link błędów: 21
Przebieg: 250189 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 11:25:58
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2304 /min
Moment obrotowy: 280.0 Nm
Prędkość: 102.0 km/h
76.05 %
Napięcie: 14.69 V
Ciśnienie: 2343.0 mbar
Ciśnienie: 1618.8 mbar
za którymś checkiem czasami wskakuje ale bardzo rzadko
004711 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Link błędów: 14
Przebieg: 249722 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 17:44:53
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2464 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 75.0 km/h
80.34 %
Tekst: 5.000 uF
Tekst: 15.00 mJ
Tekst: 7 mJ
Nieznane dane, B/D: 000 000 000
Kody gotowości: B/D
Tak to nie ma problemu .
Wiec od poczatku.Paciet to Skoda Octava 2 RS 2.0 tdi BMN
Autko mam juz prawie 2 lata, ma na budziku w chwili obecnej 250 tys. Problem meczy mnie od zeszłych wakacji , jak było powyżej 30 stopni na dworze to zapałał się check 99% jak wjeżdżałem na wzniesienia.
Z czasem temperatura przestała odgrywac role i zapalał sie juz bez wzgledu na temperature ale tez jak były wzniesienia,zazwyczaj rano pod odpaleniu i pierwsza górka ..Od poczatku z okresem co 1,5 miesiąca do czasu az zapalał sie kilka razy dziennie. Wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym i pomogło na tyle ze auto przed zabiegiem wkręcało sie na 1,2,3 biegu na około 75% swojej mocy ,4,5,6 około 100-120 km na godzine i check(ale tylko na 4,5,6 biegu jak przekroczyłem około 2200 obrotów)Z czasem wymieniłem czujnik na nowy ale nie za wiele to dało , z tym ze błąd załapywał na 5 i 6 biegu tylko!
Jak sie jeździłem dynamicznie kręciłem silnik było wszystko ok,ale jak jechałem szybciej na obwodnicy i zwolniłem do 100 km bo ktos albo zajechał albo wiecie najpierw sie wjeżdża na pas a później patrzy czy cos jedzie ,przy mocnym naciśnięciu gazu odraz "spirala " na desce.
Tej zimy pojawiał sie błąd ale rzadko,ale jak sie cieplej zrobło to częstotliwość wzrosła.Po zgaszeniu silnika moc powraca.
Co do napraw mi wiadomych:
Przy 150 tys wymieniono podobno wtryski w akcji serwisowej w niemczech.
Wymieniłem kolektor dolotowy z BDK bez klapek bo moje juz miały na ośce przedmuch,elektrozawór zostawiony -zaślepiony przewód.
Podmieniałem elektrozawory na inne- bez zmian.
Auto ma boxa- po ściągnięciu takie same objawy,wiec wnioskuje ze to nie on jest przyczyna.
Zaobserwowane ze autko słabo sie zbiera z dolnych obrotów(nie tak jak na początku).
Dpf siedzi ale przez dwa lata zapaliła sie kontrolka raz , i nigdy jej więcej nie widziałem w dniu zakupu zapełnienie filtra wynosiło 68 %popiołu ale autko śmigało i nie miało problemów, w chwili obecnej jest 78%,tez śmiga choc wydaje mi sie że jest trochę słabsze )
Choc duzo jezdze po miescie ,trasy tez często latam.
A z zwiazku że słyszałem różne opinie co jest usterka nie mam ochoty kupować nowego silnika bo komus sie wydaje ,wydać pieniądze i problem pozostanie,a chce usunąć usterkę.
Vag widzi to ciagle:
Tryb 03: Kody błędów związane z emisją spalin
Adres 7E8: Nie znaleziono błędów.
Dołączam logi;
basic settings
403 Forbidden
403 Forbidden
Statyczne
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
Dynamiczne
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
To wszystko z moich obserwacji.Podejrzenia moje ,albo ten wtrysk albo dpf.
Proszę kolegów o analizę logów.
Od dłuzszego czasu borykam sie z tym błedem i zaczyna mnie denerwować, czestotliwoscia check i odłacza turbo.
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 006 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 2
Link błędów: 21
Przebieg: 250189 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 11:25:58
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2304 /min
Moment obrotowy: 280.0 Nm
Prędkość: 102.0 km/h
76.05 %
Napięcie: 14.69 V
Ciśnienie: 2343.0 mbar
Ciśnienie: 1618.8 mbar
za którymś checkiem czasami wskakuje ale bardzo rzadko
004711 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Link błędów: 14
Przebieg: 249722 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 17:44:53
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2464 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 75.0 km/h
80.34 %
Tekst: 5.000 uF
Tekst: 15.00 mJ
Tekst: 7 mJ
Nieznane dane, B/D: 000 000 000
Kody gotowości: B/D
Tak to nie ma problemu .
Wiec od poczatku.Paciet to Skoda Octava 2 RS 2.0 tdi BMN
Autko mam juz prawie 2 lata, ma na budziku w chwili obecnej 250 tys. Problem meczy mnie od zeszłych wakacji , jak było powyżej 30 stopni na dworze to zapałał się check 99% jak wjeżdżałem na wzniesienia.
Z czasem temperatura przestała odgrywac role i zapalał sie juz bez wzgledu na temperature ale tez jak były wzniesienia,zazwyczaj rano pod odpaleniu i pierwsza górka ..Od poczatku z okresem co 1,5 miesiąca do czasu az zapalał sie kilka razy dziennie. Wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym i pomogło na tyle ze auto przed zabiegiem wkręcało sie na 1,2,3 biegu na około 75% swojej mocy ,4,5,6 około 100-120 km na godzine i check(ale tylko na 4,5,6 biegu jak przekroczyłem około 2200 obrotów)Z czasem wymieniłem czujnik na nowy ale nie za wiele to dało , z tym ze błąd załapywał na 5 i 6 biegu tylko!
Jak sie jeździłem dynamicznie kręciłem silnik było wszystko ok,ale jak jechałem szybciej na obwodnicy i zwolniłem do 100 km bo ktos albo zajechał albo wiecie najpierw sie wjeżdża na pas a później patrzy czy cos jedzie ,przy mocnym naciśnięciu gazu odraz "spirala " na desce.
Tej zimy pojawiał sie błąd ale rzadko,ale jak sie cieplej zrobło to częstotliwość wzrosła.Po zgaszeniu silnika moc powraca.
Co do napraw mi wiadomych:
Przy 150 tys wymieniono podobno wtryski w akcji serwisowej w niemczech.
Wymieniłem kolektor dolotowy z BDK bez klapek bo moje juz miały na ośce przedmuch,elektrozawór zostawiony -zaślepiony przewód.
Podmieniałem elektrozawory na inne- bez zmian.
Auto ma boxa- po ściągnięciu takie same objawy,wiec wnioskuje ze to nie on jest przyczyna.
Zaobserwowane ze autko słabo sie zbiera z dolnych obrotów(nie tak jak na początku).
Dpf siedzi ale przez dwa lata zapaliła sie kontrolka raz , i nigdy jej więcej nie widziałem w dniu zakupu zapełnienie filtra wynosiło 68 %popiołu ale autko śmigało i nie miało problemów, w chwili obecnej jest 78%,tez śmiga choc wydaje mi sie że jest trochę słabsze )
Choc duzo jezdze po miescie ,trasy tez często latam.
A z zwiazku że słyszałem różne opinie co jest usterka nie mam ochoty kupować nowego silnika bo komus sie wydaje ,wydać pieniądze i problem pozostanie,a chce usunąć usterkę.
Vag widzi to ciagle:
Tryb 03: Kody błędów związane z emisją spalin
Adres 7E8: Nie znaleziono błędów.
Dołączam logi;
basic settings
403 Forbidden
403 Forbidden
Statyczne
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
Dynamiczne
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden
To wszystko z moich obserwacji.Podejrzenia moje ,albo ten wtrysk albo dpf.
Proszę kolegów o analizę logów.
Komentarz