Witam
Od dłuzszego czasu borykam sie z tym błedem i zaczyna mnie denerwować, czestotliwoscia check i odłacza turbo.
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 006 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 21
Przebieg: 250189 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 11:25:58
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2304 /min
Moment obrotowy: 280.0 Nm
Prędkość: 102.0 km/h
76.05 %
Napięcie: 14.69 V
Ciśnienie: 2343.0 mbar
Ciśnienie: 1618.8 mbar
za którymś checkiem czasami wskakuje ale bardzo rzadko
004711 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 14
Przebieg: 249722 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 17:44:53
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2464 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 75.0 km/h
80.34 %
Tekst: 5.000 uF
Tekst: 15.00 mJ
Tekst: 7 mJ
Nieznane dane, B/D: 000 000 000
Kody gotowości: B/D
Tak to nie ma problemu .
Wiec od poczatku.Paciet to Skoda Octava 2 RS 2.0 tdi BMN
Autko mam juz prawie 2 lata, ma na budziku w chwili obecnej 250 tys. Problem meczy mnie od zeszłych wakacji , jak było powyżej 30 stopni na dworze to zapałał się check 99% jak wjeżdżałem na wzniesienia.
Z czasem temperatura przestała odgrywac role i zapalał sie juz bez wzgledu na temperature ale tez jak były wzniesienia,zazwyczaj rano pod odpaleniu i pierwsza górka ..Od poczatku z okresem co 1,5 miesiąca do czasu az zapalał sie kilka razy dziennie. Wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym i pomogło na tyle ze auto przed zabiegiem wkręcało sie na 1,2,3 biegu na około 75% swojej mocy ,4,5,6 około 100-120 km na godzine i check(ale tylko na 4,5,6 biegu jak przekroczyłem około 2200 obrotów)Z czasem wymieniłem czujnik na nowy ale nie za wiele to dało , z tym ze błąd załapywał na 5 i 6 biegu tylko!
Jak sie jeździłem dynamicznie kręciłem silnik było wszystko ok,ale jak jechałem szybciej na obwodnicy i zwolniłem do 100 km bo ktos albo zajechał albo wiecie najpierw sie wjeżdża na pas a później patrzy czy cos jedzie ,przy mocnym naciśnięciu gazu odraz "spirala " na desce.
Tej zimy pojawiał sie błąd ale rzadko,ale jak sie cieplej zrobło to częstotliwość wzrosła.Po zgaszeniu silnika moc powraca.
Co do napraw mi wiadomych:
Przy 150 tys wymieniono podobno wtryski w akcji serwisowej w niemczech.
Wymieniłem kolektor dolotowy z BDK bez klapek bo moje juz miały na ośce przedmuch,elektrozawór zostawiony -zaślepiony przewód.
Podmieniałem elektrozawory na inne- bez zmian.
Auto ma boxa- po ściągnięciu takie same objawy,wiec wnioskuje ze to nie on jest przyczyna.
Zaobserwowane ze autko słabo sie zbiera z dolnych obrotów(nie tak jak na początku).
Dpf siedzi ale przez dwa lata zapaliła sie kontrolka raz , i nigdy jej więcej nie widziałem w dniu zakupu zapełnienie filtra wynosiło 68 %popiołu ale autko śmigało i nie miało problemów, w chwili obecnej jest 78%,tez śmiga choc wydaje mi sie że jest trochę słabsze )
Choc duzo jezdze po miescie ,trasy tez często latam.
A z zwiazku że słyszałem różne opinie co jest usterka nie mam ochoty kupować nowego silnika bo komus sie wydaje ,wydać pieniądze i problem pozostanie,a chce usunąć usterkę.
Vag widzi to ciagle:
Tryb 03: Kody błędów związane z emisją spalin
Adres 7E8: Nie znaleziono błędów.
Dołączam logi;
basic settings
Statyczne
Dynamiczne
To wszystko z moich obserwacji.Podejrzenia moje ,albo ten wtrysk albo dpf.
Proszę kolegów o analizę logów.
Od dłuzszego czasu borykam sie z tym błedem i zaczyna mnie denerwować, czestotliwoscia check i odłacza turbo.
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 006 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 21
Przebieg: 250189 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 11:25:58
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2304 /min
Moment obrotowy: 280.0 Nm
Prędkość: 102.0 km/h
76.05 %
Napięcie: 14.69 V
Ciśnienie: 2343.0 mbar
Ciśnienie: 1618.8 mbar
za którymś checkiem czasami wskakuje ale bardzo rzadko
004711 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 14
Przebieg: 249722 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 17:44:53
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2464 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 75.0 km/h
80.34 %
Tekst: 5.000 uF
Tekst: 15.00 mJ
Tekst: 7 mJ
Nieznane dane, B/D: 000 000 000
Kody gotowości: B/D
Tak to nie ma problemu .
Wiec od poczatku.Paciet to Skoda Octava 2 RS 2.0 tdi BMN
Autko mam juz prawie 2 lata, ma na budziku w chwili obecnej 250 tys. Problem meczy mnie od zeszłych wakacji , jak było powyżej 30 stopni na dworze to zapałał się check 99% jak wjeżdżałem na wzniesienia.
Z czasem temperatura przestała odgrywac role i zapalał sie juz bez wzgledu na temperature ale tez jak były wzniesienia,zazwyczaj rano pod odpaleniu i pierwsza górka ..Od poczatku z okresem co 1,5 miesiąca do czasu az zapalał sie kilka razy dziennie. Wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym i pomogło na tyle ze auto przed zabiegiem wkręcało sie na 1,2,3 biegu na około 75% swojej mocy ,4,5,6 około 100-120 km na godzine i check(ale tylko na 4,5,6 biegu jak przekroczyłem około 2200 obrotów)Z czasem wymieniłem czujnik na nowy ale nie za wiele to dało , z tym ze błąd załapywał na 5 i 6 biegu tylko!
Jak sie jeździłem dynamicznie kręciłem silnik było wszystko ok,ale jak jechałem szybciej na obwodnicy i zwolniłem do 100 km bo ktos albo zajechał albo wiecie najpierw sie wjeżdża na pas a później patrzy czy cos jedzie ,przy mocnym naciśnięciu gazu odraz "spirala " na desce.
Tej zimy pojawiał sie błąd ale rzadko,ale jak sie cieplej zrobło to częstotliwość wzrosła.Po zgaszeniu silnika moc powraca.
Co do napraw mi wiadomych:
Przy 150 tys wymieniono podobno wtryski w akcji serwisowej w niemczech.
Wymieniłem kolektor dolotowy z BDK bez klapek bo moje juz miały na ośce przedmuch,elektrozawór zostawiony -zaślepiony przewód.
Podmieniałem elektrozawory na inne- bez zmian.
Auto ma boxa- po ściągnięciu takie same objawy,wiec wnioskuje ze to nie on jest przyczyna.
Zaobserwowane ze autko słabo sie zbiera z dolnych obrotów(nie tak jak na początku).
Dpf siedzi ale przez dwa lata zapaliła sie kontrolka raz , i nigdy jej więcej nie widziałem w dniu zakupu zapełnienie filtra wynosiło 68 %popiołu ale autko śmigało i nie miało problemów, w chwili obecnej jest 78%,tez śmiga choc wydaje mi sie że jest trochę słabsze )
Choc duzo jezdze po miescie ,trasy tez często latam.
A z zwiazku że słyszałem różne opinie co jest usterka nie mam ochoty kupować nowego silnika bo komus sie wydaje ,wydać pieniądze i problem pozostanie,a chce usunąć usterkę.
Vag widzi to ciagle:
Tryb 03: Kody błędów związane z emisją spalin
Adres 7E8: Nie znaleziono błędów.
Dołączam logi;
basic settings
Statyczne
Dynamiczne
To wszystko z moich obserwacji.Podejrzenia moje ,albo ten wtrysk albo dpf.
Proszę kolegów o analizę logów.
Komentarz