[O1]Wskaźniki na desce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PiotrekZory
    Classic
    • 2012
    • 7

    [O1]Wskaźniki na desce

    Kapitan Snuja, wpadaj ,wpadaj
  • aryziomex
    RS
    • 2011
    • 1674
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    [O1]Wskaźniki na desce

    Witam, temat był już kiedyś trochę podobny poruszany, i nie wiem czy dobrze szukałem czy nie.
    Mój problem polega na opadających wskaźnikach (wszystkich), samochód (Octavia I FL 1.6 AEE) jak chwile odstoi i przekręcę kluczyk wskazówka od paliwa, obrotów i jeśli temperatura oleju jest wysoka to wskazówki się podnoszą na jakiś czas, po bliżej nie określonym czasie opadają i już się nie podnoszą, a sprawa opadających wskazówek po odpaleniu silnika wygląda inaczej, mianowicie, samochód chwile odstoi, przekręcam kluczyk, wskazówki się podnoszą, uruchamiam silnik a wskazówki po kilku sec. max 5 opadają.
    Tak czy owak w jednym i w drugim przypadku wskazówki po jakimś czasie opadają, sprawdzałem bezpiecznik nr 11 oraz nr 15 obydwa 5A (są dobre)
    Sprawdzałem również jak się zachowują wskazówki gdy się podniosą a ja wyciągnę bezpiecznik nr 11 (opadają) i włożę go z powrotem (podnoszą się)
    W momencie kiedy wskazówki opadną wyciągałem również bezpiecznik i wkładałem go z powrotem (bez żadnych efektów wskazówki jak leżały tak leżą).
    Czy jedynym rozwiązaniem mojego problemu to wymiana deski i jakieś tam prze lutowanie (EPROM'u - nie wiem co to takiego) czy poprawa zimnych lutów ??
    Może znacie jakieś inne rozwiązania ?
    Dziękuję za pomoc.
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...a-by-aryziomex

    Komentarz

    • 4tech
      RS
      • 2008
      • 4199
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3

      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz

      • aryziomex
        RS
        • 2011
        • 1674
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Skorzystałem z 2 poradników, ze względu że u mnie deska troszkę inaczej wygląda i miałem lekkie problemy z wyjęciem zegarów ale się udało:
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=1212 - wyjęcie zegarów
        oraz z tego co podałeś również korzystałem.
        Jak już wcześniej pisałem szukałem podobnych sytuacji. Mam nadzieję że to pomoże, na razie zrobiłem 50km i jest OK, ciekawe jak będzie później.
        Jeszcze jedno pytanie, bo nie mogłem się doczytać, sprawdzałem miernikiem ostawiony na omomierz rezystory i tak na tym pierwszym od lewej (jak na obrazku) schodziło do wartości 0, na tym środkowym nie było żadnego przepływu (czy to normalne ?? i tak powinno być ??) a na tym ostatnim pokazywał wartość zbliżoną 15 (czyli rosło w porównaniu do tego pierwszego gdzie tam spadało)

        Dziękuję i Pozdrawiam.
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...a-by-aryziomex

        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zapytaj specjalistów w tamtym wątku. Ja nie miałem takiego problemu...
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • aryziomex
            RS
            • 2011
            • 1674
            • Octavia II (1Z3)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            Dziękuję za zainteresowanie, na razie jest wszystko OKI.
            Temat można zamknąć
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...a-by-aryziomex

            Komentarz

            Pracuję...