Dobra robota z furaczem Samego mnie teraz korci co by z mojej zrobic tez takiego czarnucha
Dwa elektryczne z drzwiami
Zwiń
X
-
Dwa elektryczne z drzwiami
Witam! Jestem nowym użytkownikiem i już na samym początku mam do rozwiązania 2 problemy.
Zacznę od krótkiego opisu mojego jeździdła. Mam Skodę Octavia z 98 r. z silnikiem1.9 TDI AGR.
Pierwszy problem, to problem z podnoszeniem szyb od strony kierowcy. Nie mogę podnieść szyb ponieważ po aktywowaniu włącznika słyszę charakterystyczne "cyk cyk" z miejsca gdzie znajduje się cała elektronika sterująca. Awaria ta występuje tylko w drzwiach kierowcy. W innych drzwiach ten problem nie występuje.
Drugi problem jest związany z czujnikiem zamykania drzwi. Kiedy szeroko otworzę drzwi przy zaświeconych światłach, to nie słyszę głośniczka. Głośniczek wydaje dźwięk dopiero wtedy gdy drzwi są w odległości 5-10 cm od nadwozia. Dodatkowo światło w kabinie nie gaśnie przy zamkniętych drzwiach.
Z góry dziękuje za pomoc w rozwiązaniu tych problemów
-
-
Re: Dwa elektryczne z drzwiami
Zamieszczone przez jaki_inny_nickWitam! Jestem nowym użytkownikiem i już na samym początku mam do rozwiązania 2 problemy.
Zacznę od krótkiego opisu mojego jeździdła. Mam Skodę Octavia z 98 r. z silnikiem1.9 TDI AGR.
Pierwszy problem, to problem z podnoszeniem szyb od strony kierowcy. Nie mogę podnieść szyb ponieważ po aktywowaniu włącznika słyszę charakterystyczne "cyk cyk" z miejsca gdzie znajduje się cała elektronika sterująca. Awaria ta występuje tylko w drzwiach kierowcy. W innych drzwiach ten problem nie występuje.
Drugi problem jest związany z czujnikiem zamykania drzwi. Kiedy szeroko otworzę drzwi przy zaświeconych światłach, to nie słyszę głośniczka. Głośniczek wydaje dźwięk dopiero wtedy gdy drzwi są w odległości 5-10 cm od nadwozia. Dodatkowo światło w kabinie nie gaśnie przy zamkniętych drzwiach.
Z góry dziękuje za pomoc w rozwiązaniu tych problemówbył: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
jaki_inny_nick, Ja bym zaczoł jeszcze raz od początku.Najpierw zabezpieczenia jak bezpiecznik,przekażnik.Potem jeszcze raz przelotka gumowa,następnie demontaż tapicerki i sprawdzenie pinów modułu sterowania a na końcu sprawdził sam silniczek opuszczania szyb.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Spróbuję jeszcze piny wyczyścić oraz sprawdzę, jak silnik będzie działał podłączony bezpośrednio do baterii.
Bezpieczniki są czyste, żaden nie jest spalony. Wiązka była dzisiaj rozebrana i każdy kabelek był sprawdzony. Tylko właśnie były poprzerywane przy przejściu między drzwiami a karoserią.
Komentarz
-
Komentarz