Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silniczki lamp i wiazka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Silniczki lamp i wiazka

    Zamieszczone przez Busku
    Zdecydowałem się jednak na Specialized Hardrock zobaczymy jak będzie się spisywał...
    A jakiegoś linka do modelu i specyfikacji jaką wybrałeś można?

  • #2
    Silniczki lamp i wiazka

    Dobry, prawdopodobnie(90%) padła mi instalacja el. w lewej lampie dokładnie silniczek(od kierowcy), a postojówka dostaje takie napiecie ze można by se nad nią piec kiełbaski świeci ok pare dni i węgielek Teraz do rzeczy, czy moge wsadzic silniczek i instalacje od anglika? Np. Lewy do lewego lub może prawy do lewego? Anglicy maja inny kąt ustawienia światła ale czy da sie z tym jakos pokombinować zeby na przegladzie Pan nie kręcił nochalem?

    Komentarz


    • #3
      cwib, Chcesz przełożyć sam silniczek a nie odbłyśnik więc zastanów się co piszesz bo nie ma to nic wspólnego z tamtejszym oświetleniem :P Silniczek ma prostą zasadę działania.. jak go wyciągniesz to się przekonasz.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        alxxx, moze nie wyjasnilem problemu tak jak trzeba dlatego nie zrozumiałeś silniczek ma niewiele wspólnego z oświetleniem ale instalacja w lampie ma, jak ci na instalacji zrobi przepięcie to nowy silniczek tez pojdzie do śmietnika... Stąd też pytam czy można przełożyć te wnętrzości z angielskiej lampy czy te silniczki mają jakiś docelowe położe fabryczne czy układa se pod obłyśnik? bo nie bede 5 razy wyciągal i wkładał reflektora zeby se zobaczyc jak to działa...

        Komentarz


        • #5
          cwib, przekłądaj instalkę z lampy wraz silniczkiem i będzie śmigać jak nowa, różnica w angikach jest taka ze mają inaczej profilowany odbłyśnik a dokłądnie odcięcie światła jest w drugą stronę natomiast osprzęt lampy jest identyczny jak w EU , wiadomo że jeśli masz lampę postój +H4+H3 przeciwmgielne , to w wiązce postój+H4 bez H3 będzie brakować przewodu który możesz przełożyć ze starej wiązki .ok
          silniczki są obojętne ,nie maja przypisania do stron bo prawy można zamontować i w prawej lampie i w lewej .
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #6
            ROBAL_26, dzięki za konkretną odpowiedz

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X