Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Interior Light Time limit

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Interior Light Time limit

    Oj aż tak nie będę ingerował w to co stwórca stworzył
    Niech będzie oryginał bez klimy, za 25 lat to będzie już antyk

    Jednak wybiorę tą tańszą opcję czyli 500zł za rozrząd.

  • #2
    [O1] Interior Light Time limit

    Witam wszystkich ponownie
    Od jakiegoś czasu mam problem z błędem

    00953 - Interior Light Time limit
    25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

    Nie wiem czym to jest spowodowane
    I to chyba ma związek z tym ze nie zawsze(rzadko) po otwarciu centralnego bądź wyjęciu kluczyka ze stacyjki światło się nie zapala...

    Wyłączniki w drzwiach chyba działają bo oświetlenie reaguje na każde otwarcie bądź zamkniecie lampka w podsufitce wszystkie styki OK

    Może to być przez LED-y w lampkach wnętrza ??

    Proszę o pomoc i poradę

    Z góry dziękuję
    Był BMW E36 316 1995r
    był FIAT 126P 2000r
    jest SKODA OCTAVIA I 1,6 AVU z LPG 2001r

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez zenus
      Może to być przez LED-y w lampkach wnętrza ??
      może , za małe obciążenie dla sterownika , wykasuj błędy i wsadź normalne żarówki na jakiś czas i zobacz czy są błędy
      jakby co posiadam kabel vag

      Komentarz


      • #4
        Ja mam ten sam błąd od początku posiadania samochodu /3 lata/ i nie mam na niego pomysłu. Nie jest to wina ledów bo takowych nie mam nigdzie zamontowanych.

        Ross-Tech Wiki na to pisze:

        00953 - Ross-Tech Wiki

        Trzeba by podmienić lampkę oświetlenia wewnętrznego i/lub obadać wiązkę.
        // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
        ------------------------------------------------------

        Komentarz


        • #5
          lampka nowa bo miała uszkodzone styki lampek do czytania
          wiązki sprawdzone nie patrzyłem tylko w gumie drzwi
          nie sprawdzałem tylko kabli od słupka do komfortu
          Był BMW E36 316 1995r
          był FIAT 126P 2000r
          jest SKODA OCTAVIA I 1,6 AVU z LPG 2001r

          Komentarz


          • #6
            Ano właśnie u mnie też niby wsio OK a błąd jak był tak jest może podmiana modułu komfortu by pomogła ?
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz


            • #7
              Ambiente nie ma can busa na żarówki (śmiało zwykłe ledy można montowac). Ja też miałem na początku problem z Podświetleniem (podsufitka), później kilka razy przełącznikiem u góry sobie pstrykałem i bum od tamtej pory chodzi (styki były czyste) ale ostatnio mi wywala błąd prawych drzwi lampki się nie świecą i nie reaguje na otwieranie, a tył raz chodzi raz nie. U mnie chyba krancówki siadły.

              Komentarz


              • #8
                Kryzys5554, to jak wyjaśnisz to ze w momencie gdy podpoiłem pod zasilanie lampki lusterko fotochromatyczne które pobiera stale prąd błąd zniknął ??

                Ja ci coś poradzę podepnij najtańsze ledy i zobaczysz ze się delikatnie zarżą co oznacza ze prawdopodobnie moduł nie odcina prądu całkowicie tylko w ten sposób wie w jakiej pozycji jest lampka tak podejrzewam
                Był BMW E36 316 1995r
                był FIAT 126P 2000r
                jest SKODA OCTAVIA I 1,6 AVU z LPG 2001r

                Komentarz


                • #9
                  Panowie O1 nie ma linii can a K-line , wiec stosując ledy na zew w oświetleni nie będzie błędu ale w środku będą ponieważ oświetlenie jest sterowane modułem komfortu który wyłapuje niski pobów i odczytuje to jako błąd , również w bagażniku zwykłe ledy będą sie żarzyły ,
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez ROBAL_26
                    Panowie O1 nie ma linii can a K-line , wiec stosując ledy na zew w oświetleni nie będzie błędu ale w środku będą ponieważ oświetlenie jest sterowane modułem komfortu który wyłapuje niski pobów i odczytuje to jako błąd , również w bagażniku zwykłe ledy będą sie żarzyły ,
                    Pokaż mi błąd w O1 przy zwykłym ledzie... Najpierw trzeba zacząć od tego co to jest dioda led, jak i dlaczego świeci..na jakich napięciach a później wnioskować skąd się bierze żarzenie a na końcu montować równolegle oporniki.. lub zmieniać na can-bus. tyle
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz


                    • #11
                      alxxx,
                      -----953 - - - - - 03B9 Układ czasowego oświetlenia wnętrza pojazdu
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #12
                        ROBAL_26, ale to nie jest błąd powodowany bezpośrednio założeniem LEDa
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz


                        • #13
                          alxxx, u mnie po zmianie w całym wnętrzu ten błąd zaczął się pojawiać a tak go nie było ,a jeśli sie mylę to mnie popraw .
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez ROBAL_26
                            u mnie po zmianie w całym wnętrzu ten błąd zaczął się pojawiać a tak go nie było
                            ja miałem tak samo po wpięciu opornika już nie ma błędu
                            jakby co posiadam kabel vag

                            Komentarz


                            • #15
                              pablokinah, ja wiem że to od tego jest ten błąd i występuje sporadycznie ,więc nawet się nim nie przejmuję bo nie ma on żadnego wpływu na działanie instalacji auta także jest luz.
                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X