Przebieg auta ?? Czy wtryski gazowe sa fabryczne ??
Ostatni blad wskazywalby na uszkodzenie samej sondy, 2 i 3 tez.
Lecz pierwszy blad moze wynikac albo z tych pozostalych, albo z marnie a wlasciwie niewystrojonej instalacji LPG i padajacych wtryskiwaczy MED.
Trzeba bledy skasowac. Wylaczyc LPG calkowicie i pojezdzic na benzynie. Przejechac z 10-20km i sprawdzic jak wyglada korekta dlugo terminowa oraz podczas jazdy, jak wyglada korekta krotkoterminowa.
Potem wlaczyc LPG i te same korekty skontrolowac podczas jazdy na LPG.
Rozgrzewanie sondy bedzie dzialac w zasadzie tylko na zimnym silniku i wtedy najlepiej skasowac bledy i odpalic auto.
Jak korekta dlugoterminowa jest rozjechana + jakas przykladowo nieszczelnosc w ukladzie dolotowym to moze byc problem z odpalaniem.
Masz za duzo bledow naraz, trzeba kontrolowac czesciej i sprawdzac co wyskakuje pierwsze.
Ostatni blad wskazywalby na uszkodzenie samej sondy, 2 i 3 tez.
Lecz pierwszy blad moze wynikac albo z tych pozostalych, albo z marnie a wlasciwie niewystrojonej instalacji LPG i padajacych wtryskiwaczy MED.
Trzeba bledy skasowac. Wylaczyc LPG calkowicie i pojezdzic na benzynie. Przejechac z 10-20km i sprawdzic jak wyglada korekta dlugo terminowa oraz podczas jazdy, jak wyglada korekta krotkoterminowa.
Potem wlaczyc LPG i te same korekty skontrolowac podczas jazdy na LPG.
Rozgrzewanie sondy bedzie dzialac w zasadzie tylko na zimnym silniku i wtedy najlepiej skasowac bledy i odpalic auto.
Jak korekta dlugoterminowa jest rozjechana + jakas przykladowo nieszczelnosc w ukladzie dolotowym to moze byc problem z odpalaniem.
Masz za duzo bledow naraz, trzeba kontrolowac czesciej i sprawdzac co wyskakuje pierwsze.
Komentarz