Problem po wymianie żaróweczki w przycisku ogrzewania szyby

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Miner998
    Classic
    • 2018
    • 0
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Problem po wymianie żaróweczki w przycisku ogrzewania szyby

    Przebieg auta ?? Czy wtryski gazowe sa fabryczne ??

    Ostatni blad wskazywalby na uszkodzenie samej sondy, 2 i 3 tez.

    Lecz pierwszy blad moze wynikac albo z tych pozostalych, albo z marnie a wlasciwie niewystrojonej instalacji LPG i padajacych wtryskiwaczy MED.

    Trzeba bledy skasowac. Wylaczyc LPG calkowicie i pojezdzic na benzynie. Przejechac z 10-20km i sprawdzic jak wyglada korekta dlugo terminowa oraz podczas jazdy, jak wyglada korekta krotkoterminowa.

    Potem wlaczyc LPG i te same korekty skontrolowac podczas jazdy na LPG.

    Rozgrzewanie sondy bedzie dzialac w zasadzie tylko na zimnym silniku i wtedy najlepiej skasowac bledy i odpalic auto.

    Jak korekta dlugoterminowa jest rozjechana + jakas przykladowo nieszczelnosc w ukladzie dolotowym to moze byc problem z odpalaniem.

    Masz za duzo bledow naraz, trzeba kontrolowac czesciej i sprawdzac co wyskakuje pierwsze.
  • Miner998
    Classic
    • 2014
    • 20

    #2
    Problem po wymianie żaróweczki w przycisku ogrzewania szyby

    Witam.
    Mam taki problem:
    Wymieniłem przepaloną żaróweczkę w przycisku podgrzewania szyby i za ****** nie mogę go złożyć poprawnie. Chodzi o to że bez złożenia przełącznika (gdy żaróweczki są widoczne) podpinam kostkę i ręczne przełączenie sprawia że szyba jest ogrzewana i podświetlenie działa a po bezpośrednim ponownym naciśnięciu na przełącznik ogrzewanie szyby wyłącza się i podświetlenie gaśnie (czyli tak jak powinno być).
    Po złożeniu w całość gdy włączę ogrzewanie szyby wszystko jest ok. Gdy chcę wyłączyć ogrzewanie nie odbija włącznik i cały czas świeci się żaróweczka podgrzewania szyby. Myślę że sprężynka jest nie w tym miejscu gdzie powinna być. A właściwie to ile i gdzie są zamontowane te sprężynki bo to jest banalnie proste a kombinuję i kombinuję i już tracę cierpliwość. Proszę o wyjaśnienie jak to mam złożyć tak aby "odbijał" ten przełącznik.

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1086
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      O ile się nie myłę tam są chyba 4 sprężynki, bo inaczej klawisz będzie chodził ukosem, zacinał się, i bardzo łatwo je zgubić, poprostu potrafią wystrzelić w "przestrzeń" przy nie uwadze. Są one schowane "głębiej". Natomiast do współpracy z stykiem jest jedna i jest umieszczona naprzeciwko bolca popychającego dżwignię styku.

      Komentarz

      • Miner998
        Classic
        • 2014
        • 20

        #4
        Tak właśnie myślałem. Te co są głębiej to są na swoim miejscu. Chodzi mi o tą do współpracy ze stykiem wkładam ją i nie mogę jej dokładnie ustawić czy co??? bo nie odbija styku i cały czas jest włączone ogrzewanie. Będę dalej próbował złożyć to w całość.

        Komentarz

        • Marian 2
          L&K
          • 2007
          • 1086
          • Octavia I combi (1U5)
          • AQY 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Może jest trochę słaba. Warto spróbować nieco rozciągnąć.

          Komentarz

          • Miner998
            Classic
            • 2014
            • 20

            #6
            Już zrobiłem. Za bardzo rozciągnąłem sprężynkę i zrobiła się za bardzo elastyczna. Po kilkukrotnym "zgnieceniu" jej i złożeniu przycisku w całość - DZIAŁA ;-).

            Komentarz

            Pracuję...