problemy z odpalaniem zimnego silnika 1.8 aum

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek1982
    Classic
    • 2017
    • 0

    problemy z odpalaniem zimnego silnika 1.8 aum

    rezon, fabryczna motorownia przy 135 kkm? jest nadzieja :szeroki_usmiech
  • piotrek1982
    Classic
    • 2014
    • 4
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    #2
    problemy z odpalaniem zimnego silnika 1.8 aum

    witam wszystkich i proszę o pomoc . tak jest przy każdym uruchamianiu zimnego silnika. może już ktoś się z tym spotkał . jeżeli tak proszę o info .

    Komentarz

    • rafiki
      RS
      • 2012
      • 15976
      • Superb III (3V3)

      #3
      Re: problemy z odpalaniem zimnego silnika 1.8 aum

      Zamieszczone przez piotrek1982
      witam wszystkich i proszę o pomoc . tak jest przy każdym uruchamianiu zimnego silnika. może już ktoś się z tym spotkał . jeżeli tak proszę o info .
      Jest jak? Spotkał się ktoś z czym? :?
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road

      Komentarz

      • Czarna_LK
        RS
        • 2014
        • 2255
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Zamieszczone przez rafiki
        Spotkał się ktoś z czym?
        Z problemem

        piotrek1982,
        Jeżeli masz problem z zapłonem to proponuje sprawdzić przewody zapłonowe i świece. Może przy ostatniej pogodzie, gdzie sporo wilgoci coś się wysypało.
        Widząc w opisie masz LPG, także chodzą słuchy o szybszym zużyciu
        Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

        _______
        Piotr

        Komentarz

        • rafiki
          RS
          • 2012
          • 15976
          • Superb III (3V3)

          #5
          Czarna_LK, no tak, ale wiesz, problem z odpalaniem może wynikać z elektryki (przewody, świece, aku, itp.) albo z mechaniki (np. problem z wtryskiem paliwa). Pytanie trochę ogólne.

          [ Dodano: Wto 13 Sty, 15 00:45 ]
          piotrek1982, bez szczegółów to trochę wróżenie z fusów...
          رافال
          Spoty
          Cause freedom is a lonely road

          Komentarz

          • piotrek1982
            Classic
            • 2014
            • 4
            • Octavia I (1U2)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM

            #6
            Świece ngk , cewki zapłonowe bosch , filtr paliwa , czujnik temperatury , regeneracja rozrusznika i sprawdzenie akumulatora . Wszystko mam już za sobą jakiś tydzień temu . Rozkładam ręce , bo trochę już mnie to kosztowało . Może macie jeszcze jakieś pomysły ?

            Komentarz

            • rafiki
              RS
              • 2012
              • 15976
              • Superb III (3V3)

              #7
              piotrek1982, a konkretnie to na czym polega problem? Ciężko kręci? Czy kręci jak szalony a ciężko mu załapać? Sprawdzałeś czy są jakieś błędy?
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road

              Komentarz

              • piotrek1982
                Classic
                • 2014
                • 4
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #8
                Kręci tak jak powinien , natomiast nie chce załapać . Dopiero za drugim razem odpala zaraz po przekręceniu kluczyka. Błędy to
                - 16684 - układ zapłonowy - wypadanie zapłonów - nieciągły
                - 16686 - zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów - nieciągły
                - 16688 - zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów - nieciągły
                - 16685 - zapłon cylindra 1 - wypadanie zapłonów - nieciągły

                Komentarz

                • rafiki
                  RS
                  • 2012
                  • 15976
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  piotrek1982, na podstawie http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...4/P0300/000768 możliwe przyczyny to:
                  - nieszczelny dolot powietrza
                  - problemy z dopływem paliwa
                  - uszkodzone wtryski
                  - uszkodzone przewody zapłonowe
                  - uszkodzone świece
                  - uszkodzona cewka zapłonowa
                  - zablokowany/otwarty zawór N18 (EGR)
                  - uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
                  رافال
                  Spoty
                  Cause freedom is a lonely road

                  Komentarz

                  • chudy005
                    Classic
                    • 2013
                    • 28

                    #10
                    bardzo też prawdopodobne że są zimne luty w sterowniku silnika pod podszybiem, a czy przy odpalaniu słychać cykanie przekaźnika pompy paliwa pod deską, musisz opisać więcej szczegółów, i dokładnie co masz na myśli zimnego silnika ile kręcisz w jaki sposób następuje odpalenie...itp

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #11
                      Nalej Pb98 więcej jak pół baku i sprawdź
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      • piotrek1982
                        Classic
                        • 2014
                        • 4
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUM 1.8 20VT 150 KM

                        #12
                        Po otwarciu drzwi kierowcy słychać pompę paliwa i po przekręceniu kluczyka ponownie ją słychać. Na ciepłym silniku auto odpala w ciągu jednej sekundy , natomiast rano gdy silnik jest zimny kręcę go
                        nawet 10 sekund i nic . Dopiero za drugim razem odpala od pierwszego ruchu rozrusznika. Zapomniałem
                        dodać , że dzieje się tak gdy temperatura na zewnątrz jest bliska 0 stopni . Gdy jest wyższa odpala za pierwszym razem.

                        Komentarz

                        Pracuję...