Centralny zamek.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DominikOctavia
    Classic
    • 2019
    • 7
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CCSA 1.6 MPI 102 KM

    Centralny zamek.

    A było gdzieś napisane w salonie Auto do prędkości max, i nie dalej niż 50km? Nie dajmy się zwariować.
  • DominikOctavia
    Classic
    • 2015
    • 1

    #2
    Centralny zamek.

    Witam, posiadam Octavie 98r 1.9 90KM, i mam problem z Zamkiem, otóż gdy zamknę auto kluczykiem, to przy otwieraniu pojawia się problem, że słychać jakby otwierała się, lecz nie otwiera się, po drugim przekręceniu otwierają się tylko Lewe Tylne drzwi, nic po za tym, dopiero otwarcie przełącznikiem do zamykania/otwierania otwiera drzwi (również pociągnięcie za klamki działa). W czym może być problem, liczę na szybką odpowiedź, dzięki.


    Jeśli pomyliłem działy, proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.

    Komentarz

    • Blazer
      Classic
      • 2015
      • 1

      #3
      Sprawdzałeś w jakim stanie jest moduł komfortu, oraz kable, które do niego prowadzą (z lewej strony pod plastikiem, przy nogach kierowcy)?

      Komentarz

      • rafiki
        RS
        • 2012
        • 15975
        • Superb III (3V3)

        #4
        DominikOctavia, Blazer, moduł komfortu to ostateczność. Do sprawdzenia przede wszystkim sterownik od centralnego zamka, który jest przy podnośniku szyby kierowcy, przewody idące do niego - zwłaszcza w przelotce gumowej między drzwiami a słupkiem.
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          DominikOctavia, Tak jak kolega rafiki, napisał moduł komfortu zostaw na koniec.Zacznij pokolei.Od strony kierowcy,przy przednim słupku pod wykładziną jest kostka gdzie kable z niej idą do przelotki ze słupka do drzwi a następnie już za tapicerką do modułu sterowania który znajduje się razem ze silniczkiem opuszczania/podnoszenia szyb.I teraz trza sprawdzić całą opisaną prze zemnie wiązke kabli ale na 100% a potem piny w module sterowania.Do modułu wchodzi taka duża wtyczka zabezpieczona takim plastikowym zabezpieczeniem które wysuniesz przy pomocy cieńkiego śrubokręta.Wyciągnij ją i sprawdz stan pinów(29 sztuk).Chodzi o to czy są całe,nie pognite,czy nie ma nalotu na nich.Ja to przerabiałem,miałem trzy piny zgnite i szopki ze sterowaniem centralnym,lusterek i oświetleniu.To na początek.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • Mataxaa
            Classic
            • 2015
            • 39

            #6
            Jak napisali koledzy aniol, i rafiki, Na początek sprawdź stan przewodów w gumowych przelotkach i stan pinów w sterowniku. Też
            przerobiłem ten temat

            Komentarz

            • rafiki
              RS
              • 2012
              • 15975
              • Superb III (3V3)

              #7
              Zamieszczone przez Mataxaa
              Też p
              przerobiłem ten temat
              a który posiadacz O1 nie miał jaj z centralnym :lol:
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road

              Komentarz

              • Mataxaa
                Classic
                • 2015
                • 39

                #8
                rafiki, Prosta sprawa Trochę chęci i wolnego czasu na samodzielną naprawę ;D

                Komentarz

                Pracuję...