Zamek centralny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • raq10
    Classic
    • 2020
    • 0

    Zamek centralny

    To ze u nas ktos podaje przebieg mil jako km to norma.

    Ale, to ze ktos podaje przebieg skreconej szafy w PL to powinna byc anomalia, a jest niestety tez norma :?

    To czarne to i tak dziw, ze ma tylko taki przebieg, zakladajac ze to byla taxi.
  • raq10
    Classic
    • 2015
    • 1

    #2
    Zamek centralny

    Witam!
    Jestem posiadaczem Octavii 1.6 102km 06r. Mam problem z zamkiem centralnym w lewych tylnych drzwiach i z wlewem paliwa, (reszta wporzadku), mianowicie gdy zamykam pilotem lub kluczykiem zamek zamyka sie lub nie, czasami sie zdaza ze nie ma problemu i zamyka za kazdym razem.

    Komentarz

    • Mariano_Italian
      Drive
      • 2014
      • 60

      #3
      Mam dokładnie to samo. Wlew paliwa otwiera się bez problemu ale zamek w tylnych drzwiach pasażera czasem zamyka się i otwiera bez problemów a czasem nie reaguje.

      Komentarz

      • rafiki
        RS
        • 2012
        • 15975
        • Superb III (3V3)

        #4
        raq10, standardowy problem w O1. Do sprawdzenia przede wszystkim przewody w przelotce między drzwiami a słupkiem (zarówno z tyłu jak i u kierowcy). Jeśli tam będzie wszystko ok, to do sprawdzenia luty na płytce w zamku (lubią się utleniać), moduł sterowania w drzwiach kierowcy (przy podnośniku szyby). Osobiście jeśli problem dotyczy też wlewu paliwa to opcję nr 2 bym zakwalifikował jako najmniej prawdopodobną, choć nie można tego wykluczyć.
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          raq10, Na początek bym ściągnął gume między drzwiami a budą.Jest tam kostka którą trza sprawdzić.Druga rzecz to kable lubią pękać zaraz jak wchodzą do drzwi i są załamane pod kątem 90 stopni.Trzecia rzecz to zimne luty w zamku.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • pablo_doctor
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2007
            • 791

            #6
            Co ma wlew do drzwi ?? Zimne ''luty w zamku ``- temat przerabiany :-)
            pablo_doctor

            Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

            CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

            http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

            Komentarz

            • michal_op
              Drive
              • 2009
              • 57

              #7
              Zamieszczone przez aniol
              raq10, Na początek bym ściągnął gume między drzwiami a budą.Jest tam kostka którą trza sprawdzić.Druga rzecz to kable lubią pękać zaraz jak wchodzą do drzwi i są załamane pod kątem 90 stopni.Trzecia rzecz to zimne luty w zamku.

              Mam pytanie a nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Walcze z tym centralnym już od jakiegoś czasu, wymieniłem najpierw mikrostyk, pozniej zamek, pozniej sprawdzilem kostke od modułu sterowania ale jest ok. Mam w połączeniu drzwi natomiast na niektórych kablach przetarta izolację, niby prad przechodzi, niby zaizolowałem to taśmą izolacyjną ale nie wiem co się tam dzieje kiedy zamknę drzwi.
              Chciałbym to bardziej rozebrać i lepiej zaizolować ale nie wiem jak odpiąć i gdzie dokładnie jest ta wtyczka od wiązki w przelotce gumowej między drzwami a budą? Czy jest gdzieś jakaś fotorelacja z naprawy tej wiązki skoro to taki znany problem octavi?

              Na vagu ciągle wywala mi błąd
              00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
              27-00 - Implausible Signal

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2320
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                michal_op, aby dostać się do kostki drzwi kierowcy jest ona pod osłona słupka A dolną tą z klamką do otwierania maski , tam możesz ją rozpiąć ,odkręć masę która jest przykręcona do budy, aby przejrzeć dokładnie i zrobić tą wiązkę jak należy to najlepiej jest zdjąć tapicerkę drzwi kierowcy i przeciągnąć wiązkę z kostką w drzwi i na zewnątrz , będą ją trzymały 2 klipsy ale je można odpiąć , w octavi drzwi sa tak zbudowane że mają 2 załamania i zawsze na tym 2gim co jest głębiej pękają przewody i ich naprawa jest niemożliwa bez rozebrania drzwi .ok
                Jedna rada , jeśli masz na drzwiach jeszcze ori folie to nie odrywaj jej od dołu ,bo możesz mieć później problem z wodą w środku . gdyby coś pisz lu dzwoń na numer z ogłoszenia w podpisie ,
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                • michal_op
                  Drive
                  • 2009
                  • 57

                  #9
                  ROBAL_26, na Ciebie zawsze można liczyć Powiedz mi jeszcze tą drugą osłone z klamką od otwierania maski to masz na myśli tą dużą osłonę z pod tablicą rozdzielczą nad pedałami, czy tą osłonę z włącznikiem świateł ?

                  Komentarz

                  • ROBAL_26
                    RS
                    • 2010
                    • 2320
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                    #10
                    michal_op, nie nie nic z tych rzeczy , odkręcasz klamkę od otwierania maski (2 śruby) i na dole przy wykładzinie pod zaślepką sa też 2 śruby , odkręcasz je i odciągasz tą osłonę i masz już dostęp do wszystkiego :szeroki_usmiech ,nie ma co odkręcać zbędnych elementów i robić niepotrzebnej roboty .ok
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz

                    • militarius
                      Drive
                      • 2015
                      • 86

                      #11
                      ja się również podłączę pod temat, ale problem mam z klapą bagażnika. nie za każdym razem centralny otwiera do końca. słychać, że próbuje otworzyć, ale finalnie kończy się niepowodzeniem. zdarza się, że jednak otworzy, ale przypadek 1 na 10.

                      Komentarz

                      • ROBAL_26
                        RS
                        • 2010
                        • 2320
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        militarius, masz kombi , sprawdź złącza znajdujące się we wnęce bagażnika po lewej stronie jak otworzysz schowek oraz w jakim stanie są przewody w gumowej harmonijce którą przechodzą przewody karoserii do klapy.ok
                        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                        Komentarz

                        Pracuję...