Octavia AHF prosze o analize logów i problemu z autem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Conrado1991
    Classic
    • 2020
    • 1

    Octavia AHF prosze o analize logów i problemu z autem

    naver, Oki Wielkie Dzięki!!!
    Pozdrawiam,
    Eliza
  • Conrado1991
    Drive
    • 2015
    • 46
    • Octavia I (1U2)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Octavia AHF prosze o analize logów i problemu z autem

    Witam, na wstępie chciałbym wszystkich pozdrowić jestem, bo jestem tu nowy
    Nie dawno zakupiłem czarną Octavie SLX z 1999r. w hatchbacku w pakiecie ms-design.

    Pierwszy tydzień jeździła jak głupia w fotel wciskało niemiłosiernie ale tak od ok 2 tys obrotów. Dół był coś słaby. Bo analizie co w niej jest okazało się że mam chip box, wiadomo rezystor więcej paliwa leje nic więcej. No ale radę dawała.

    Niestety od tygodnia się z nią męczę i nikt nie może dojść co jest. Jako tako jedzie dopóki nie złapie odpowiednio: 3 bieg - 3,2 tys, 4 bieg- 2,5 tys czasami 2,8 tys, 5 bieg - 2,2 tys, po osiągnięciu tych obrotów jedzie do max 120. SDI i do tego na ręcznym. Samochód ogólnie jedzie teraz cały czas mułowato. Błąd jaki wyskakuje na kompie to p1550 sporadyczny. Czasami coś mu odbije i chodzi jak marzenie.

    Wymieniony N75 i wężyki, wszystkie oprócz tego od turbo bo nie mam jak się dostać od góry do gruchy a nie mam kanału. Mechanik sprawdzał i mówił ze grucha i sztanga dobrze pracują.

    Turbina podpięta pod sama vacum pompę pompuje jak glupia od samego dołu idzie jak pocisk.

    Natomiast przy normalnym podłączeniu wężyków wg Sztomala i przy podłączeniu pod sam N75 nie jedzie i wyraźnie słabnie w wyżej wymienionym zakresie obrotów. To samo się dzieje jak zamienię N75 z N18, miałem na podmiankę ze 3 N75 i cały czas to samo. Dodatkowo nie działa mi klapa gasząca ale nie ma błędu n239 a klapa dobra bo zasysałem ustami i miech trzyma a po podpieciu do n239 nie działa.

    Załączam logi jakie dzisiaj zrobiłem z kolegą, (przepraszam za ich jakość pierwszy raz to robię. A octavia jest moim pierwszym TDI ) przy normalnym podpięciu wężyków na 3 biegu 011 dynamiczne i drugie bardziej obszerne jak wracałem z próby 011 i 001 razem, do tego różne biegi i raczej nie bardzo one ale może ktoś z nich coś wyczyta.



    O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Conrado1991, no ta turbina raczej nie działa jak pocisk.. no chyba, że łuska z pocisku leżąca na ziemi. Na pewno cała instalacja podciśnienia jest sprawna? imo ta sprężarka już kuleje... jak już się zabierasz za diagnostykę to rób z głową wszystko, żebyś więcej nie namieszał niż jest. Temp. silnika też leży i kwiczy - nie wiem czy to jest spowodowane tym "czip tjuning boxem" ale jeżeli tak to wywal to w cholerę. Zrób logi... 003BS, 011BS, i 011 dynamiczny porządnie i wrzuć na http://vaglog.pl/ możesz jeszcze zmierzyć podciśnienie jak masz czym.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • Conrado1991
        Drive
        • 2015
        • 46
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Termostat wymieniałem i płyn na nowy tydzień temu. Temperatura na liczniku stoi na 90*C i grzanie super jest 23 na climatronicu i nawiew max na 3 bo więcej się nie da bo za gorąco przy obecnej pogodzie. Na vagu takie głupoty własnie pokazuje z ta temperatura. Możliwe że przez tego chip-boxa, wyrzucę go w piątek.

        Podłączenie podciśnienia ok sprawdzałem wg schematu od Sztomela, a wężyki wymieniałem za koleją żeby nie pomylić. Podciśnienia nie mam czym własnie sprawdzić ;/ chyba, że wakuometr kupię taki z allegro chociaż za 60 zł z wysyłką z firmy Bass Polska.

        Dodam, że samochód nie puszcza dymu w ogóle, ani czarnego, białego tym bardziej niebieskiego.

        Vaga ma kolega i jak on będzie miał czas dopiero coś więcej postaram się wrzucić i porządnie już po wyrzuceniu chip boxa.
        O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Ta turbina nie laduje wcale. Czasem cos jej sie przypomni w okolicach 3000 obr/min.

          Temperatura silnika to zaledwie wg VAGA 49,5'C, wiec albo cos jest z czujnikiem, albo wiazka do niego. Nie pamietam czy licznik i silnik biora sygnal z G62 czy licznik mial wlasny po drugiej stronie.

          Bledy ze sterownika na poczatek, bo cos bedzie na pewno, do tego log przeplywomierza.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Gruszka jest szczelna?
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • Conrado1991
              Drive
              • 2015
              • 46
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Okazało się że gruszka walnięta wogole nie trzymała. Kolega składa wszystko. Wieczorem dam więcej info.
              Ten syf chip box tez juz usunięty i temperatura ok oraz spalanie na kompie pokazuje prawidłowo wreszcie.
              O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723

              Komentarz

              Pracuję...