naver, Oki Wielkie Dzięki!!!
Octavia AHF prosze o analize logów i problemu z autem
Zwiń
X
-
Octavia AHF prosze o analize logów i problemu z autem
Witam, na wstępie chciałbym wszystkich pozdrowić jestem, bo jestem tu nowy
Nie dawno zakupiłem czarną Octavie SLX z 1999r. w hatchbacku w pakiecie ms-design.
Pierwszy tydzień jeździła jak głupia w fotel wciskało niemiłosiernie ale tak od ok 2 tys obrotów. Dół był coś słaby. Bo analizie co w niej jest okazało się że mam chip box, wiadomo rezystor więcej paliwa leje nic więcej. No ale radę dawała.
Niestety od tygodnia się z nią męczę i nikt nie może dojść co jest. Jako tako jedzie dopóki nie złapie odpowiednio: 3 bieg - 3,2 tys, 4 bieg- 2,5 tys czasami 2,8 tys, 5 bieg - 2,2 tys, po osiągnięciu tych obrotów jedzie do max 120. SDI i do tego na ręcznym. Samochód ogólnie jedzie teraz cały czas mułowato. Błąd jaki wyskakuje na kompie to p1550 sporadyczny. Czasami coś mu odbije i chodzi jak marzenie.
Wymieniony N75 i wężyki, wszystkie oprócz tego od turbo bo nie mam jak się dostać od góry do gruchy a nie mam kanału. Mechanik sprawdzał i mówił ze grucha i sztanga dobrze pracują.
Turbina podpięta pod sama vacum pompę pompuje jak glupia od samego dołu idzie jak pocisk.
Natomiast przy normalnym podłączeniu wężyków wg Sztomala i przy podłączeniu pod sam N75 nie jedzie i wyraźnie słabnie w wyżej wymienionym zakresie obrotów. To samo się dzieje jak zamienię N75 z N18, miałem na podmiankę ze 3 N75 i cały czas to samo. Dodatkowo nie działa mi klapa gasząca ale nie ma błędu n239 a klapa dobra bo zasysałem ustami i miech trzyma a po podpieciu do n239 nie działa.
Załączam logi jakie dzisiaj zrobiłem z kolegą, (przepraszam za ich jakość pierwszy raz to robię. A octavia jest moim pierwszym TDI ) przy normalnym podpięciu wężyków na 3 biegu 011 dynamiczne i drugie bardziej obszerne jak wracałem z próby 011 i 001 razem, do tego różne biegi i raczej nie bardzo one ale może ktoś z nich coś wyczyta.
O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
-
-
Conrado1991, no ta turbina raczej nie działa jak pocisk.. no chyba, że łuska z pocisku leżąca na ziemi. Na pewno cała instalacja podciśnienia jest sprawna? imo ta sprężarka już kuleje... jak już się zabierasz za diagnostykę to rób z głową wszystko, żebyś więcej nie namieszał niż jest. Temp. silnika też leży i kwiczy - nie wiem czy to jest spowodowane tym "czip tjuning boxem" ale jeżeli tak to wywal to w cholerę. Zrób logi... 003BS, 011BS, i 011 dynamiczny porządnie i wrzuć na http://vaglog.pl/ możesz jeszcze zmierzyć podciśnienie jak masz czym.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Termostat wymieniałem i płyn na nowy tydzień temu. Temperatura na liczniku stoi na 90*C i grzanie super jest 23 na climatronicu i nawiew max na 3 bo więcej się nie da bo za gorąco przy obecnej pogodzie. Na vagu takie głupoty własnie pokazuje z ta temperatura. Możliwe że przez tego chip-boxa, wyrzucę go w piątek.
Podłączenie podciśnienia ok sprawdzałem wg schematu od Sztomela, a wężyki wymieniałem za koleją żeby nie pomylić. Podciśnienia nie mam czym własnie sprawdzić ;/ chyba, że wakuometr kupię taki z allegro chociaż za 60 zł z wysyłką z firmy Bass Polska.
Dodam, że samochód nie puszcza dymu w ogóle, ani czarnego, białego tym bardziej niebieskiego.
Vaga ma kolega i jak on będzie miał czas dopiero coś więcej postaram się wrzucić i porządnie już po wyrzuceniu chip boxa.O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
-
Ta turbina nie laduje wcale. Czasem cos jej sie przypomni w okolicach 3000 obr/min.
Temperatura silnika to zaledwie wg VAGA 49,5'C, wiec albo cos jest z czujnikiem, albo wiazka do niego. Nie pamietam czy licznik i silnik biora sygnal z G62 czy licznik mial wlasny po drugiej stronie.
Bledy ze sterownika na poczatek, bo cos bedzie na pewno, do tego log przeplywomierza.
Komentarz
-
-
Gruszka jest szczelna?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Okazało się że gruszka walnięta wogole nie trzymała. Kolega składa wszystko. Wieczorem dam więcej info.
Ten syf chip box tez juz usunięty i temperatura ok oraz spalanie na kompie pokazuje prawidłowo wreszcie.O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723
Komentarz
-
Komentarz